Ik vroeg me af of er nog meer bokkers zijn die muziek maken bij een muziekkorps

Mijn ouders maken al heel lang muziek en hebben elkaar 'vroegah' ook bij de muziek leren kennen.
Mijn vader is op zijn 8e begonnen als tamboer toen zijn ouders het zat waren dat hij thuis overal op zat te trommelen en ze hem naar de muziek geskupt hebben

Ik ben er dus van kleins af aan mee opgegroeid, ik ging altijd mee in de buggy en later toen ik ouder was liep ik achter de buggy van de kinders van andere leden. (Welke nu zelf ook allemaal lid zijn

Helaas mochten ik en mijn zusje nooit lid worden bij de band omdat mijn ouders geen zin hadden om op hun enige rustige avondje ook nog eens politie agentje te gaan spelen.

Ik ben wel altijd mee geweest om de fotograaf uit te hangen en toen was er begin dit jaar de carnaval..
Mijn moeder zat er helemaal doorheen dus ik heb haar instrument omgehangen zodat zij er even vanaf was. Ondertussen in de pauzes een beetje gaan pingelen en toen kwam ik er achter dat het eigenlijk heel makkelijk ging. Dus toen is het balletje gaan rollen van lid worden.
Uiteindelijk ben ik dus lid geworden en doe ik het met ontzettend veel plezier. Aanstaande zaterdag heb ik m'n debuut met een taptoeshow lopen.
Ik zit zelf bij de Airborne Malletband uit Oosterbeek en speel marching bell

De Airborne Malletband is een korps dat bestaat uit ongestemd en melodisch slagwerk. Dus: Snaredrum, basedrum, quint-trom, timbales, marimba, xylofoon en marching bell.
Bij staande optredens hebben we ook nog een basgitaar.
(http://www.airborne-malletband.com)
Ik ben heel benieuwd of er hier op bokt nog meer muzikanten zitten