Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CupCakes_

Berichten: 3347
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:21

Moestuin schreef:
Een ergernis en tegelijkertijd een vraag om hulp: Ik probeer als sinds gisteren de kcal te vergelijken van kroketten uit de friteuse en uit de oven. Ergernis: Ik kom enkel kroketten tegen met vleesvulling. Maar bij ons noemt dat een bitterbal of vleeskroket. Kroketten zijn bij ons aardappelpurree met een gepaneerd laagje. Hoe noemt dat in godsnaam bij jullie dat ik eindelijk de juiste zoekresultaten krijg ipv constant bitterballen of vleeskroketten te krijgen.


Aardappels kroketten en/of kroketjes :D

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:24

Ik erger me aan mijn dochter vandaag. Ze heeft echt haar dag niet -O-

"Mama, lopen!" Ok, kind uit de wagen. "Neeeeeeeee" en janken. Ok, in de wagen. Janken. Lopen? Janken. En dit is met alles de hele dag.

Het is een fase het is een fase het is een fase :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:26

CupCakes_ schreef:
Moestuin schreef:
Een ergernis en tegelijkertijd een vraag om hulp: Ik probeer als sinds gisteren de kcal te vergelijken van kroketten uit de friteuse en uit de oven. Ergernis: Ik kom enkel kroketten tegen met vleesvulling. Maar bij ons noemt dat een bitterbal of vleeskroket. Kroketten zijn bij ons aardappelpurree met een gepaneerd laagje. Hoe noemt dat in godsnaam bij jullie dat ik eindelijk de juiste zoekresultaten krijg ipv constant bitterballen of vleeskroketten te krijgen.


Aardappels kroketten en/of kroketjes :D

Het was dus inderdaad zo simpel als dit. Ik was mij echt aan het blindstaren op kroketten _/-\o_

nicole_floor

Berichten: 3266
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:44

Moestuin schreef:
Een ergernis en tegelijkertijd een vraag om hulp: Ik probeer als sinds gisteren de kcal te vergelijken van kroketten uit de friteuse en uit de oven. Ergernis: Ik kom enkel kroketten tegen met vleesvulling. Maar bij ons noemt dat een bitterbal of vleeskroket. Kroketten zijn bij ons aardappelpurree met een gepaneerd laagje. Hoe noemt dat in godsnaam bij jullie dat ik eindelijk de juiste zoekresultaten krijg ipv constant bitterballen of vleeskroketten te krijgen. :')

Jaa bij ons heet dat gewoon kroketten. :')

Die met aardappelpuree heten aardappelkroketten.

En je hebt hier ook nog groentekroketten, dat is een beetje de vegetarische variant.

CupCakes_

Berichten: 3347
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 11:54

nicole_floor schreef:
Moestuin schreef:
Een ergernis en tegelijkertijd een vraag om hulp: Ik probeer als sinds gisteren de kcal te vergelijken van kroketten uit de friteuse en uit de oven. Ergernis: Ik kom enkel kroketten tegen met vleesvulling. Maar bij ons noemt dat een bitterbal of vleeskroket. Kroketten zijn bij ons aardappelpurree met een gepaneerd laagje. Hoe noemt dat in godsnaam bij jullie dat ik eindelijk de juiste zoekresultaten krijg ipv constant bitterballen of vleeskroketten te krijgen. :')

Jaa bij ons heet dat gewoon kroketten. :')

Die met aardappelpuree heten aardappelkroketten.

En je hebt hier ook nog groentekroketten, dat is een beetje de vegetarische variant.



En kaas kroketten, garnalenkroketten, truffelkroketten etc. _O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 11:59

Ja kaas en garnaal hebben wij ook! Die van de lidl zijn erg lekker voor hun geld. Enigste nadeel is dat ze of koud zijn of heet maar dan wel kapot.

CupCakes_

Berichten: 3347
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:06

Moestuin schreef:
Ja kaas en garnaal hebben wij ook! Die van de lidl zijn erg lekker voor hun geld. Enigste nadeel is dat ze of koud zijn of heet maar dan wel kapot.


Eerst ontdooien voordat ze de pan ingaan kan ook nog wel eens helpen. Hier is er een ultieme liefde voor kaas kroketten <3

Zebrastreep

Berichten: 9794
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:20

Ze zijn bomen aan het kappen , ik weet het soms moet het omdat een boom niet goed meer is maar ik blijf het zonde vinden.

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:43

Ik heb echt zo last van rugpijn, echt ongekend

Telpeva

Berichten: 14760
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 12:48

fotolijstje schreef:
Ik heb echt zo last van rugpijn, echt ongekend

Wat een stom verjaardagscadeau!
Gefeliciteerd *\o/*

Marcella

Berichten: 36773
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:01

Weer.

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:17

Ghostattack schreef:
Pff, ik heb eindelijk mn bestelling binnen die ik met de cadeaubon van m'n werk betaald had.

Nooit een bevestigingsmail gehad van de bestelling helaas. Wel een kortingscode gekregen vanwege de vertraging door het warme weer (fair enough, het gaat om chocola). Mailen kunnen ze dus blijkbaar wel.

Maak ik net het doosje open.. Heb ik niet eens de juiste reep en toppings gekregen -O- Ik had witte chocola besteld, maar ik heb melk/puur gekregen. En er zitten hazelnoten op, die ik al zeker niet besteld heb want die lust ik niet. De overige toppings kloppen wel.

De teleurstelling is echt massive :') Kan ook geen contact krijgen met het bedrijf dus geen idee hoe ik dit nu ga aanpakken??

Ik zit nu met een reep chocola die niet naar mijn wens is, terwijl ik zo'n zin had in die reep ;( _O-


Inmiddels een ruime tijd later, krijg ik net ineens de juiste bestelling in de brievenbus! Compleet zonder communicatie _O- Maar he, het is een oplossing dus ik ben blij!

Nu zit ik wel met twee mega repen chocola... :o

Bloemetje75
Berichten: 1990
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:31

2 weken geleden contact formulier ingevuld met internationale vraag bij CAK. Mooie bevestigingsmail... met "we streven binnen 5 werkdagen te antwoorden".
Ik heb toen eindeloos in de wacht gehangen, dan maar dat formulier ingevuld maar ondertussen weet ik nog steeds niet hoe het zit....
Zouden ze klaar zijn met lunchen? Ga ik durven proberen te bellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:36

Ghostattack schreef:
Ghostattack schreef:
Pff, ik heb eindelijk mn bestelling binnen die ik met de cadeaubon van m'n werk betaald had.

Nooit een bevestigingsmail gehad van de bestelling helaas. Wel een kortingscode gekregen vanwege de vertraging door het warme weer (fair enough, het gaat om chocola). Mailen kunnen ze dus blijkbaar wel.

Maak ik net het doosje open.. Heb ik niet eens de juiste reep en toppings gekregen -O- Ik had witte chocola besteld, maar ik heb melk/puur gekregen. En er zitten hazelnoten op, die ik al zeker niet besteld heb want die lust ik niet. De overige toppings kloppen wel.

De teleurstelling is echt massive :') Kan ook geen contact krijgen met het bedrijf dus geen idee hoe ik dit nu ga aanpakken??

Ik zit nu met een reep chocola die niet naar mijn wens is, terwijl ik zo'n zin had in die reep ;( _O-


Inmiddels een ruime tijd later, krijg ik net ineens de juiste bestelling in de brievenbus! Compleet zonder communicatie _O- Maar he, het is een oplossing dus ik ben blij!

Nu zit ik wel met twee mega repen chocola... :o


Lekker :9k Geniet ervan :D

-

We hebben een feedbackprogramma op de uni waarbij je verplicht wordt anoniem feedback te geven. We moesten een academische inleiding schrijven op basis van drie artikelen. Mijn eerste feedback was hoopgevend. Een leuk complimentje en twee scherpe verbeterpunten.

Het nivo daarna:

"Vaag verhaal. Lange zinnen en rare haakjes" (waren prima haakjes, en prima zinnen ;( )
"je overdrijft nogal met je conclusies" (ik heb de letterlijke conclusies genoemd van de te refereren onderzoeken ;( ).

En als positief punt:
"complete literatuurlijst" :o? ...
Thanks bro. Niet erg hoopgevend voor mijn 150 opleidingsgenoten als ik me hier positief mee onderscheid van de rest ;) .
En dit gaat zo nog even door...

Goed, soms vergeet ik dat deze mensen uit 6 VWO komen en extreem weinig motivatie te lijken hebben voor hun studie :') .

Amber_anne

Berichten: 6927
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:43

easyJet toch niet zo easy

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:51

Dat mijn was zo slecht droogt en de wasmand puilt uit..

Bloemetje75
Berichten: 1990
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:53

Bloemetje75 schreef:
2 weken geleden contact formulier ingevuld met internationale vraag bij CAK. Mooie bevestigingsmail... met "we streven binnen 5 werkdagen te antwoorden".
Ik heb toen eindeloos in de wacht gehangen, dan maar dat formulier ingevuld maar ondertussen weet ik nog steeds niet hoe het zit....
Zouden ze klaar zijn met lunchen? Ga ik durven proberen te bellen?


Nu iemand er aan gekregen. Pffttt "nee de CM moet dat aan ons juist gaan doorgeven"...

Had me dat dan 2 weken terug op de mail gezet....

deksel

Berichten: 3791
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:21

De Videoland-app. Ik dacht om een docu te downloaden voor de twee uur lange treinrit, heeft hij me uitgelogd en is de film niet gedownload.

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:22

Dat ik 20 ben en nog steeds gedwongen wordt door m'n moeder om mee te gaan naar een verjaardag. Verjaardag van een volwassen iemand vindt ik nog oke. Maar nu is het de verjaardag van m'n achterneefje die 7 is geworden. Zo geen zin in. |o

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:23

TessaxQuincy schreef:
Dat ik 20 ben en nog steeds gedwongen wordt door m'n moeder om mee te gaan naar een verjaardag. Verjaardag van een volwassen iemand vindt ik nog oke. Maar nu is het de verjaardag van m'n achterneefje die 7 is geworden. Zo geen zin in. |o


Sorry mam, heb wat beters te doen. :wave:

Ik zit in zo'n awkward [***]. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41691
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:29

Ghostattack schreef:
Ghostattack schreef:
Pff, ik heb eindelijk mn bestelling binnen die ik met de cadeaubon van m'n werk betaald had.

Nooit een bevestigingsmail gehad van de bestelling helaas. Wel een kortingscode gekregen vanwege de vertraging door het warme weer (fair enough, het gaat om chocola). Mailen kunnen ze dus blijkbaar wel.

Maak ik net het doosje open.. Heb ik niet eens de juiste reep en toppings gekregen -O- Ik had witte chocola besteld, maar ik heb melk/puur gekregen. En er zitten hazelnoten op, die ik al zeker niet besteld heb want die lust ik niet. De overige toppings kloppen wel.

De teleurstelling is echt massive :') Kan ook geen contact krijgen met het bedrijf dus geen idee hoe ik dit nu ga aanpakken??

Ik zit nu met een reep chocola die niet naar mijn wens is, terwijl ik zo'n zin had in die reep ;( _O-


Inmiddels een ruime tijd later, krijg ik net ineens de juiste bestelling in de brievenbus! Compleet zonder communicatie _O- Maar he, het is een oplossing dus ik ben blij!

Nu zit ik wel met twee mega repen chocola... :o

Lekker toch :9.

Captain

Berichten: 21402
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:30

Nieuwe werknemer die dus zijn [***] niet degelijk uitvoerd. Daar zijn we hem nu op aan het aanspreken, maar hij heeft OVERAL een weerwoord op. Het is zó irritant. _O-

Zo iemand die net van de opleiding komt en dan tegen een senior in gaat.
Ik vind echt niet dat een startende inspecteur zelf geen inbreng mag hebben maar hij weigert gewoon de regels te volgen. :')

TessaxQuincy

Berichten: 1040
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 14:30

Captain schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik 20 ben en nog steeds gedwongen wordt door m'n moeder om mee te gaan naar een verjaardag. Verjaardag van een volwassen iemand vindt ik nog oke. Maar nu is het de verjaardag van m'n achterneefje die 7 is geworden. Zo geen zin in. |o


Sorry mam, heb wat beters te doen. :wave:

Ik zit in zo'n awkward meeting. :')


Helaas weet ze dat ik dat niet heb. Geen werk of school en als ik niet mee ga dan zit ik toch alleen maar te gamen. :+ En denk dat ze ook bang is dat als ik niet mee ga dat ik nooit meer bij familie kom door sociale angst.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:30

De woning waar ik heel misschien een kans op maak komt pas in maart vrij in plaats van oktober. Ik wil verhuizen. Ben eenzaam hier en ik wil dichter bij mijn vrienden wonen in een normale buurt met minder overlast.

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 15:59

TessaxQuincy schreef:
Helaas weet ze dat ik dat niet heb. Geen werk of school en als ik niet mee ga dan zit ik toch alleen maar te gamen. :+ En denk dat ze ook bang is dat als ik niet mee ga dat ik nooit meer bij familie kom door sociale angst.


Op zich snap ik je moeder eigenlijk heel goed als ik dit lees.