Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:01

Amber_anne schreef:
De oplossing is kleding op vinted kopen dan hoef je niet mee te doen met de trends


Het gaat me niet om de trends. Maar dat er geen 'normale' pasvormen zijn. Ik hoef geen cropped trui of een oversized vest met hangende schouders en het staat me ook totaal niet. :+

Sherivey
Berichten: 8693
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:03

Nee, in die oversized dingen lijk ik echt enorm breed/dik :=

Gewoon normale, licht getailleerde truien graag.
Met shirts overigens net zo. Ook in de zomer vind ik mijn buik niet croptopproof

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:05

Truien kun je natuurlijk ook gewoon zelf maken. <<)

Sherivey
Berichten: 8693
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:08

Mkango schreef:
Truien kun je natuurlijk ook gewoon zelf maken. <<)

Met mijn 2 linkerhanden? -O-

Fly_high

Berichten: 3312
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:11

Ik vind die trends juist geweldig, kan eindelijk doen alsof mijn cropped truien zo de bedoeling waren := en oversized shirts zijn heerlijk

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:14

marleen_88 schreef:
En een succes voor MDH, het klinkt alsof dit een laaaaaange zondag voor je wordt. :=

Thanks, het was een hele lange zondag, was echt kapot.

Gelukkig zijn de maat van mijn man en zijn vriendin hele goede vrienden van ons, dus ik ben bij hun met thee op de bank gecrasht en heb daar nog een beetje gedoezeld...
Maar pfoe, dit was geen goed weekend voormij, heb ook sinds zondag nacht migraine en het is nog steeds niet helemaal weg. De "pijnvrije" momenten tussen de aura's worden wel steeds langer, dus ik heb goede hoop dat het nu nog goed komt, maar de medicatie sloeg vandaag niet eens aan :n :(

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:27

Dat we rond 12u naar Schiphol vertrekken, en het eigenlijk de bedoeling was om nog even te slapen voordat we weg gaan. Meer dan 30 minuten werd het niet. :O

marleen_88

Berichten: 14074
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:29

Urbanus schreef:
Vind je niet dat ik het goed heb samen gevat? ;(


Jazeker wel. Maar ik had verwacht dat je bericht leeggetrokken zou worden. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33831
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:30

Loop te blauwbekken in m’n eigen huis. Door de vermoeidheid blijf ik koud. Warme kleding + deken is niet genoeg.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:34

Eén van m'n huisgenoten + vriendin is net weer terug van vakantie en het is meteen een takkeherrie en takkezooi in huis. :x

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:48

MarlindeRooz schreef:
Loop te blauwbekken in m’n eigen huis. Door de vermoeidheid blijf ik koud. Warme kleding + deken is niet genoeg.

Misschien een kruikje opwarmen?

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:51

Meliaforever schreef:
De kleding die nu verkocht wordt. Het is of kort en klein of oversized. Geef me gewoon normale pasvormen. :')

Edit, of de shirts/truien etc hebben van die hangende schouders.

Is dat nu weer in de mode? Wat heerlijk. Kan ik eindelijk die shirts uit 2005 weer aan waarvan iedereen de afgelopen jaren vond dat ze te groot waren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41691
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:51

fotolijstje schreef:
MarlindeRooz schreef:
Loop te blauwbekken in m’n eigen huis. Door de vermoeidheid blijf ik koud. Warme kleding + deken is niet genoeg.

Misschien een kruikje opwarmen?

En een muts opzetten/hoofd bedekken :j.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37282
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 20:57

Niet geergerd maar witheet. een geval van maffia praktijk van de zwitserse politie en een liegende agent waar we niks tegen in konden brengen nu. Gaan wel hier werk van maken. Even 220 euro armer omdat een agent maar geen gezichtsverlies wil lijden en liegt tegen zijn baas. Daarop hebben wij hem betrapt maar meneer de agent schoot weg naar binnen al rood worden en stotterend. Ik ben echt witheet en stik van de pijn. Niet betalen was geen optie dan hadden we meegenomen naar buro. Wel betaald onder protest.

Het was overduidelijk gewichtscontrole op een vaag verlaten stations terrein met weegbrug. Er lag heel veel achtergelaten bagage verspreid over het terrein. Gewicht was uiteraard goed, toen de agent chagerijniger aslast gecontroleerd die was ook goed toen nog kwader op de brug waar behalve een vocht druppel ook daar alles ok was.

Vervolgens gaat hij liegen tegen zijn baas waar hij ons zou hebben opgepikt. Daar waar we hem al aan het volgen waren verplicht begon het vignet traject. En daarvoor zijn we nu beboet. En je kunt er geen barst tegen inbrengen. Hier gaan we wel achterheen.

Na aanhouden en de vraag waarom werd gezegd dat hoor je na de controle wel. Het volgen ging al aan voordat we in de buurt van de politie auto waren zelfs op een gewone binnenweg.

LiannePuthzy

Berichten: 7002
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 21:18

Ik krijg de houtkachel niet aan en het is koud

deksel

Berichten: 3791
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 21:31

Ik heb een best grote neus en met dit weer en de kou in huis en overal, is mijn neus bovenop altijd zo koud :brr:

Miekje23

Berichten: 989
Geregistreerd: 31-03-11
Woonplaats: Ommen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 22:17

Aan de boas in t ov: mag vanwege mn beperking op een gehandicaptenplek zitten. Boamuts: mag je daar zitten? Ik laat mn armbandje zien waar mn gegevens opstaan... boamuts twijfelde nog! Bij thuiskoms maar een nieuw plaatje besteld. Zucht

Boheme

Berichten: 2105
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Dordrecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 22:27

Aan de mail van eneco met de nieuwe tarieven, ga nu even stil in een hoekje huilen

Niobe

Berichten: 7990
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 01:07

Ik weet teveel namen van de Kardashian/Jenner familie. Inclusief kinderen. ;( En ik kijk de serie niet eens.
Waarom stop ik dit soort talent niet gewoon in iets nuttigs?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 04:18

Man die midden deze nacht onze hond onder haar voeten gaf omdat ze blijkbaar iets fouts deed? Geen idee want ik sliep. Sliep ja. Want dat moest op danig luide toon dat ik er van wakker werd en dochter ook. Kind is bang in het donker dus uiteraard stond die bij mij nadat ik net weer was ingedommdeld. Maar nee, van man moest ze terug in eigen bed. Prima joh, veel succes zo midden in de nacht. Uiteraard kroop ze opnieuw bij ons. Wat ik niet merkte maar man wel dus weer luid commentaar van hem, ik weer wakker door hem. Dochter weer terug. Drama begon al op te lopen. Dochter komt voor een 3de keer. Deze keer zegt ze niets en kruipt ze heel voorzichtig bed in. En daar gaat man weer: Dat hij over 2 uur op moet, dat hij nog wil slapen etc. Kerel, dit is jou eigen fiets fout dus stik erin! Ik ben nu maar uit bed gegaan en lig nu in dochters bed. Ga ik uit bed, vraagt hij super verbaasd: Heb je te weinig plaats om te liggen? Ik heb geantwoord: Nee, je klaagt steen en been dat ons dochter jou wakker maakt maar jij doet net hetzelfde bij mij en het is door jou begonnen omdat je zo nodig commentaar op de hond moest hebben!

Heb dochterlief nog ingestopt langs mijn kant van het bed en nu slaapt kind eindelijk. Vraag mij soms af wie het kind hier is…

fotolijstje

Berichten: 2724
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 06:39

Was sinds 5 uur al wakker
Laatst bijgewerkt door fotolijstje op 27-09-22 06:53, in het totaal 1 keer bewerkt

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 06:44

Paniekaanvallen omdat de begrafenis van mijn oom vandaag is, ik heb afgezegd. Afscheid nemen van iemand van wie ik hou doet me zo veel pijn.
Heb tot 3 uur wakker gelegen en ben vanaf 6 uur alweer wakker.

deksel

Berichten: 3791
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 06:54

LaPluche schreef:
Paniekaanvallen omdat de begrafenis van mijn oom vandaag is, ik heb afgezegd. Afscheid nemen van iemand van wie ik hou doet me zo veel pijn.
Heb tot 3 uur wakker gelegen en ben vanaf 6 uur alweer wakker.

Wat goed dat je die keuze voor je zelf hebt gemaakt, ik kan me voorstellen dat het een lastige keuze is geweest. Sterkte vandaag en de komende tijd.

Ik heb dezelfde beslissing gemaakt toen mijn opa overleed. Ik kon het gewoon echt niet. De begrafenis was online te volgen, dus heb ik dat gedaan. Ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt toen, ondanks dat lang niet iedereen het snapte.

LaPluche

Berichten: 1982
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 07:06

Wat lief.

Idd een moeilijke keuze, het geeft me rust nu ik het uitgesproken heb bij mijn moeder nu.
PTSS is echt niet makkelijk zo nu en dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:18

Een ergernis en tegelijkertijd een vraag om hulp: Ik probeer als sinds gisteren de kcal te vergelijken van kroketten uit de friteuse en uit de oven. Ergernis: Ik kom enkel kroketten tegen met vleesvulling. Maar bij ons noemt dat een bitterbal of vleeskroket. Kroketten zijn bij ons aardappelpurree met een gepaneerd laagje. Hoe noemt dat in godsnaam bij jullie dat ik eindelijk de juiste zoekresultaten krijg ipv constant bitterballen of vleeskroketten te krijgen. :')