Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Hier ook een bbq. Een primo grill large.
Mijn man was er bloedfanatiek mee, had een IG pagina (@barbecuemeneer) en minimaal 2x per week ging hij aan.
Helaas is mijn man afgelopen kerst plots overleden en ben ik nog aan het uitvogelen hoe ik hem het beste kan aansteken ed. Ik heb ook niet zo'n passie als hij.
Maar recent een weber workshop gedaan (heb ook een weber) En in juli ga ik een masterclass kamado doen in de hoop er ook goed mee uit de voeten te kunnen.
secricible schreef:Hier ook een bbq. Een primo grill large.
Mijn man was er bloedfanatiek mee, had een IG pagina (@barbecuemeneer) en minimaal 2x per week ging hij aan.
Helaas is mijn man afgelopen kerst plots overleden en ben ik nog aan het uitvogelen hoe ik hem het beste kan aansteken ed. Ik heb ook niet zo'n passie als hij.
Maar recent een weber workshop gedaan (heb ook een weber) En in juli ga ik een masterclass kamado doen in de hoop er ook goed mee uit de voeten te kunnen.
lenaa_tje schreef:Ik volg even mee. Ik wil ook graag een kamado bbq. Maar zit een beetje in dubio wat je dan koopt.
M’n vader heeft een big green egg maar dat is echt wel een enorme uitgave.
idylle schreef:lenaa_tje schreef:Ik volg even mee. Ik wil ook graag een kamado bbq. Maar zit een beetje in dubio wat je dan koopt.
M’n vader heeft een big green egg maar dat is echt wel een enorme uitgave.
Ik heb de grill guru gekocht. Dit merk wordt over het algemeen aangeraden door mensen op diverse kamado fb pagina's. Daarom was mijn keuze de grill guru.
secricible schreef:Het maakt niet zo heel veel verschil. BGE vind ik een beetje gehyped en daardoor erg prijzig.
Wij hebben destijds de primo gekozen vanwege de vorm. Voordeel is dat je zonder plate setter toch makkelijk een direct en een indirect vlak hebt dat ook beide een beetje formaat heeft. Maar dat is echt puur wat je wil.
lenaa_tje schreef:secricible schreef:Het maakt niet zo heel veel verschil. BGE vind ik een beetje gehyped en daardoor erg prijzig.
Wij hebben destijds de primo gekozen vanwege de vorm. Voordeel is dat je zonder plate setter toch makkelijk een direct en een indirect vlak hebt dat ook beide een beetje formaat heeft. Maar dat is echt puur wat je wil.
Dat vind ik ook maar je houdt toch vast aan wat je kent![]()
Primo was voor hem toen geen optie ivm. Leverbaarheid hier in de regio (dealers) maar bge en primo schelen elkaar ook niet zo in prijs volgens mij? Destijds niet ingeval.
Vind ik ingeval inderdaad ook een mooie bbq.
Guru ga ik is naar kijken die staan hier ook bij de groothandel