Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 16:41

Ahhh Ghostattack <3 Ben benieuwd naar updates!

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 17:04

Siers83 schreef:
Kom maar door met de soap!
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor :j

Nou even als achtergrond informatie, ik werk er al echt heel lang en ik ben al een jaar met dit plan bezig.

De meest gangbare theorie nu in het roddelcircuit is dat ik volledig impulsief ontslag heb aangevraagd, alleen maar om mijn baas dwars te zitten :') .

Ik heb verteld dat ik mijn appartement hier in de verhuur wil doen en daar vraag ik veeeeel te veel geld voor. Volgens "de expert" zou ik ongeveer een derde mogen vragen, dan zou zn vriend het tenminste kunnen huren. Wederom, dit doe ik écht alleen maar om hem dwars te zitten.

Alles wat ik deed aan werk stelde nooit zoveel voor, ook nu had mn manager gezegd dat ik niet zo gek veel te doen had om over te dragen. Voor de zekerheid heeft hij achter de schermen wel ongeveer de helft vast gecanceld want dat gaat never nooit niet nog lukken nu zonder mij *D enzovoortsssss

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 18:51

Ghostattack, oh dit vind ik echt heel schattig :D
Ik ben benieuwd naar her vervolg!

Sintara, bah wat een gedoe. Doet me denken aan mijn werk, enkel vind ik de roddels en leugens niet grappig maar erger ik me enorm :(

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 19:21

Ja, maar nu ik toch wegga maakt het me niet meer zo uit :P

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 09:25

Sintara schreef:
Siers83 schreef:
Kom maar door met de soap!
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor :j

Nou even als achtergrond informatie, ik werk er al echt heel lang en ik ben al een jaar met dit plan bezig.

De meest gangbare theorie nu in het roddelcircuit is dat ik volledig impulsief ontslag heb aangevraagd, alleen maar om mijn baas dwars te zitten :') .

Ik heb verteld dat ik mijn appartement hier in de verhuur wil doen en daar vraag ik veeeeel te veel geld voor. Volgens "de expert" zou ik ongeveer een derde mogen vragen, dan zou zn vriend het tenminste kunnen huren. Wederom, dit doe ik écht alleen maar om hem dwars te zitten.

Alles wat ik deed aan werk stelde nooit zoveel voor, ook nu had mn manager gezegd dat ik niet zo gek veel te doen had om over te dragen. Voor de zekerheid heeft hij achter de schermen wel ongeveer de helft vast gecanceld want dat gaat never nooit niet nog lukken nu zonder mij *D enzovoortsssss


De 'expert' lijkt erg veel last te hebben van het "Syndroom van Oninteressant Leven". Dat uit zich in de meeste gevallen in een trieste vorm van "How Do I Make This About Me".

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 11:09

Ghostattack schreef:
Oke geen idee of dit telt als biecht :')

Afgelopen vrijdag was ik met collega's uiteten, super gezellig de hele avond daar gezeten. Op een gegeven moment wandel ik naar de wc, blijkbaar ben ik toen al gespot door iemand want toen ik terug liep stond hij op mij te wachten. Hij had namelijk mijn shirt gezien (ik had een shirt aan van een achtbaan uit Engeland) en hij vroeg zich af of ik achtbaanfan was. Heel tof gesprek gehad, wel wat kort. Hij bleek achtbaanontwerper te zijn bij een Nederlandse achtbaanbouwer (jaloers!). Super knappe gozer ook :o Loop ik terug naar m'n tafel, besef ik me dat dit echt een gemiste kans was want ik had zn naam niet eens gevraagd!

Not me die vervolgens heel LinkedIn doorgespit heeft opzoek naar iemand waarvan ik geen naam heb _O- Ik had iemand gevonden waarvan ik vermoed dat het hem was, dus connectie gemaakt en bericht gestuurd. Krijg ik net antwoord dat hij het inderdaad is! En nu weet ik niet meer wat ik moet doen :') Help!


Ik had 'm een bericht gedaan of ie een drankje wil doen, maar tot nu toe geen reactie :') Jammer weer dit, sorry jongens. Geen juice :))

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 23:44

Toch wel een biecht; na dik 6 á 7 maanden heb ik eindelijk de ballen gehad om het nummer van een hele leuke (en ook nog eens behoorlijk knappe :D ) Zuid Afrikaan te vragen.

In het restaurant waar hij werkt. Met al mijn collega’s aan tafel er bij als toeschouwers.

En met succes *\o/*

Dat ik al maanden als een tomaat aan tafel zit, alle collega’s waarmee ik daar ga eten me er mee plagen en ik gewoon niet-niet naar hem kan kijken als hij er is, dat is bijzaak :o

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:40

Nice Dioxide! Goed bezig!

Mijn biecht heeft een open einde helaas :') Ik verwacht geen reactie meer, ben geghost denk ik. Baal wel echt heel erg want ik was echt enthousiast _O-

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:42

Of hij zit net zoveel op LinkedIn als ik.... ik laat geen mails binnenkomen van LinkedIn, ik kijk heel af en toe en dan negeer ik doorgaans ook nog mijn berichten en connectieverzoeken.
Dus mensen staan bij mij al snel 6 weken in de wacht :+

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:52

Dat zou kunnen :)) Maar hij reageerde wel echt pittig snel op mn connectieverzoek. Flauw weer :D En je ziet op LinkedIn wel of iemand online is (geweest), maar ik weet niet waar dat precies op gebaseerd is

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:55

Ghostattack schreef:
Dat zou kunnen :)) Maar hij reageerde wel echt pittig snel op mn connectieverzoek. Flauw weer :D En je ziet op LinkedIn wel of iemand online is (geweest), maar ik weet niet waar dat precies op gebaseerd is


Heb je nog niet verder geFBI'ed???

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 10:57

Zeker wel! :') Is dat ook een biecht? Ik heb heel de interwebs afgespeurd naar info hahaha

Nyaleti

Berichten: 6153
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:09

Zou wel echt heel flauw van hem zijn als hij nu niet iets met je wilt drinken -O-

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:14

Ghostattack schreef:
Zeker wel! :') Is dat ook een biecht? Ik heb heel de interwebs afgespeurd naar info hahaha

Hahaha heerlijk dit! Ben benieuwd of hij je nog via LinkedIn verder gaat contacten of inmiddels ook in FBI modus is :D

Tip: hou je filtered DM’s in de gaten haha.

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:16

Er kan natuurlijk iets zijn waarom hij nog niet gereageerd heeft :) Het kan natuurlijk ook dat hij oprecht in de achtbaan geïnteresseerd was en niet per se in een date, of dat hij überhaupt niet op vrouwen valt, of of of… maar in elk geval zou het netjes zijn nog even op je te reageren :=

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:27

Nyaleti schreef:
Zou wel echt heel flauw van hem zijn als hij nu niet iets met je wilt drinken -O-


Nouja, als hij een relatie heeft zou ik dat niet heel flauw vinden.

Genoeg mensen die gewoon belachelijk sociaal zijn en met iedereen een praatje aanknopen zonder daar verder iets mee te bedoelen.

Ik flirt bijvoorbeeld alleen maar met mensen waar ik niet mee wil flirten. Gewoon omdat ik een rund ben :+


Ghostattack schreef:
Zeker wel! :') Is dat ook een biecht? Ik heb heel de interwebs afgespeurd naar info hahaha


Nouja, het is iets dat we allemaal doen toch? :P Maar we praten er niet over, dus ja ik accepteer het als biecht.
En wat ben je te weten gekomen?

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:28

Ja alle scenario's zijn al gepasseerd in mijn vriendengroep :')

Het blijft bijzonder dat hij, met z'n moeder, op mij heeft gewacht. Ondertussen iets op zn telefoon opzocht om mij te laten zien en daarna me aansprak over mn shirt en of ik achtbaanfan was etc :+

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:29

Of... hij is een verkapt seriemoordenaar en ben je door het oog van de naald..
kan allemaal :D :+

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:35

*Noteert op de lijst met scenario's *

Prachtig dit _O- Zou het oprecht heel jammer vinden als ik geen antwoord krijg. Ik bedoel, nee is ook gewoon een antwoord natuurlijk :j

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:35

Cer schreef:
Of... hij is een verkapt seriemoordenaar en ben je door het oog van de naald..
kan allemaal :D :+


_O-


Ghostattack schreef:
Ja alle scenario's zijn al gepasseerd in mijn vriendengroep :')

Het blijft bijzonder dat hij, met z'n moeder, op mij heeft gewacht. Ondertussen iets op zn telefoon opzocht om mij te laten zien en daarna me aansprak over mn shirt en of ik achtbaanfan was etc :+


De belangrijkste scenario's zijn natuurlijk die door de mannelijke vrienden worden bedacht... Wat zijn hun ideëen erover?

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:51

Janine1990 schreef:
Cer schreef:
Of... hij is een verkapt seriemoordenaar en ben je door het oog van de naald..
kan allemaal :D :+


_O-


Ghostattack schreef:
Ja alle scenario's zijn al gepasseerd in mijn vriendengroep :')

Het blijft bijzonder dat hij, met z'n moeder, op mij heeft gewacht. Ondertussen iets op zn telefoon opzocht om mij te laten zien en daarna me aansprak over mn shirt en of ik achtbaanfan was etc :+


De belangrijkste scenario's zijn natuurlijk die door de mannelijke vrienden worden bedacht... Wat zijn hun ideëen erover?


Die vinden alle scenario's die ik noem plausibel :') Maar ze zijn het wel allemaal eens dat een antwoord netjes zou zijn

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:58

Ik heb me beter gemeld, puur omdat ik van het gezeur af wil zijn. Zit ik nu de hele dag alleen maar uit te zitten? Misschien

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 11:58

Hmm... je moet ze geen scenario's voorhouden, je moet ze rechttoe vragen wat zij denken van het 'gedrag' voor zover je dit daadwerkelijk al gedrag kan noemen.

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 16:46

Sinds 13 maart hebben mijn collega en ik een nieuwe vrachtauto....
En natuurlijk gun je de ander als eerste de eer om schade te rijden.
De hele tijd pas ik al zo extreem op.

Nu net kreeg ik een telefoontje van m'n collega.... jup hij heeft als eerste de schade gereden
Spiegel links is stuk.

Ik vind het veel te leuk dat hij als eerste schade heeft gereden :Y)

Jildau

Berichten: 9409
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 20:02

Snap oprecht niet wat daar leuk aan is.. :D