Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:12

Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, ;) ik geef je groot gelijk als het voor jou maar goed voelt. Heb je de angel er al uit getrokken wat betreft je nieuwe baan die dus niet doorgaat? Hoe sneller die pleister eraf hoe beter :D

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 14:21

Ik ben morgen weer op kantoor en zal het dan bespreken, of ik ze niet beter eerst even kan bellen voordat er een brief van een advocaat heen gaat. Want de nieuwe werkgever is wel héél aardig en gelijk zulke maatregelen vindt ik overdreven en onnodig. Maar doe het wel liever even in overleg. Dus nee, morgen pas... :oo

Mer1980

Berichten: 18844
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 15:55

Ik bedoelde ook even bellen, geen advocaat, maar wel zo snel mogelijk want je hikt er steeds harder tegenop.

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:00

GamblersCup schreef:
Ik ben benieuwd naar biechten, want het gaat teveel over mijn biecht inmiddels :')


Ik werk thuis en had een online meeting, maar een collega die heel veel praat en niet zoveel zegt trok z'n mond open. Ik ben 10 minuten met m'n telefoon op het toilet gaan zitten en memes gaan kijken, maar wel met laptop binnen gehoorafstand. Had niks gemist.

Oh, en ik zit de hele dag in een Oodie als ik thuiswerk (wij werken standaard zonder webcam :') ).

Is dit een biecht? :))

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:19

Ik biecht op dat ik eigenlijk gewoon kerst wil overslaan. Gedoe over cadeautjes geven, zelf alle cadeautjes voor mn eigen kinderen moeten kopen want ze moeten wel evenveel krijgen als iedereen. En nee dat heb ik niet bedacht.
Volgt meteen nog een biecht, ik ga mij niet aan het budget of het aantal houden maar gewoon iets kopen waar ze blij van worden.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 16:31

KSHancox schreef:
GamblersCup schreef:
Ik ben benieuwd naar biechten, want het gaat teveel over mijn biecht inmiddels :')


Ik werk thuis en had een online meeting, maar een collega die heel veel praat en niet zoveel zegt trok z'n mond open. Ik ben 10 minuten met m'n telefoon op het toilet gaan zitten en memes gaan kijken, maar wel met laptop binnen gehoorafstand. Had niks gemist.

Oh, en ik zit de hele dag in een Oodie als ik thuiswerk (wij werken standaard zonder webcam :') ).

Is dit een biecht? :))

:') :')

Ik werk 2 dagen in de week vanuit huis, en zit dan ook in een joggingbroek en nu het zo koud is in dekens gewikkeld achter de pc :D Ik denk heel veel mensen, nu niemand de verwarming meer op nuclear warm heeft staan!

Duhelo

Berichten: 28554
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:30

GamblersCup schreef:
KSHancox schreef:


Ik werk thuis en had een online meeting, maar een collega die heel veel praat en niet zoveel zegt trok z'n mond open. Ik ben 10 minuten met m'n telefoon op het toilet gaan zitten en memes gaan kijken, maar wel met laptop binnen gehoorafstand. Had niks gemist.

Oh, en ik zit de hele dag in een Oodie als ik thuiswerk (wij werken standaard zonder webcam :') ).

Is dit een biecht? :))

:') :')

Ik werk 2 dagen in de week vanuit huis, en zit dan ook in een joggingbroek en nu het zo koud is in dekens gewikkeld achter de pc :D Ik denk heel veel mensen, nu niemand de verwarming meer op nuclear warm heeft staan!

idem! een oodie over mijn pyama en dekentje over mijn benen.
Of als ik wel al aangekleed ben dan de oodie en dekentje over mijn gewone kledij XD

prompter

Berichten: 11109
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 10:38

Niks smeuiigs, maar ik moest er zelf wel om lachen: vanmorgen even voor 7 uur stap ik de deur uit om naar mijn werk te gaan. De vijver is bevroren, ik dacht "ik trap het ijs even in zodat de mussen straks kunnen drinken". Vervolgens verlies ik mijn evenwicht en sta ik met mijn rechterbeen tot aan mijn knie in de vijver :D. Hij is gelukkig niet zo diep...

Dus hup, weer naar binnen, droge kleren en schoenen aan en alsnog naar het werk. De volgende keer pak ik wel een steen om het ijs te breken :')

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:19

Oodie? Is dat een hoodie zonder h, of…?

KSHancox
Berichten: 1251
Geregistreerd: 02-06-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 13:31

Afbeelding

Een soort van superzacht dekentje in de vorm van een oversized hoodie. Voor mij is het qua lengte net een jurk die over m'n knieën valt :') oh en volgens mijn kat is het een kattenmandje.

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 14:36

Ik woon met thuiswerken ook in dat ding!

loez

Berichten: 11073
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:58

prompter schreef:
Niks smeuiigs, maar ik moest er zelf wel om lachen: vanmorgen even voor 7 uur stap ik de deur uit om naar mijn werk te gaan. De vijver is bevroren, ik dacht "ik trap het ijs even in zodat de mussen straks kunnen drinken". Vervolgens verlies ik mijn evenwicht en sta ik met mijn rechterbeen tot aan mijn knie in de vijver :D. Hij is gelukkig niet zo diep...

Dus hup, weer naar binnen, droge kleren en schoenen aan en alsnog naar het werk. De volgende keer pak ik wel een steen om het ijs te breken :')


Je hebt niet heeeeel toevallig een ring deurbel die dit heel mooi opgenomen heeft? O:)
Ik vraag dit voor een vriend! :D

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:15

loez schreef:
prompter schreef:
Niks smeuiigs, maar ik moest er zelf wel om lachen: vanmorgen even voor 7 uur stap ik de deur uit om naar mijn werk te gaan. De vijver is bevroren, ik dacht "ik trap het ijs even in zodat de mussen straks kunnen drinken". Vervolgens verlies ik mijn evenwicht en sta ik met mijn rechterbeen tot aan mijn knie in de vijver :D. Hij is gelukkig niet zo diep...

Dus hup, weer naar binnen, droge kleren en schoenen aan en alsnog naar het werk. De volgende keer pak ik wel een steen om het ijs te breken :')


Je hebt niet heeeeel toevallig een ring deurbel die dit heel mooi opgenomen heeft? O:)
Ik vraag dit voor een vriend! :D

Leedvermaak is ook vermaak O:) _O-


Ik kocht vandaag een dure winter rijbroek onder het mom dat alles 20% korting had. Blijkt bij de kassa dat dit merk is uitgezonderd, oeps. Sorry vriend :+

prompter

Berichten: 11109
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:15

Nee, en gelukkig muren van 3 meter hoog om de tuin :D

loez

Berichten: 11073
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:18

Jammer :D hahaha zolang je je geen pijn hebt gedaan natuurlijk!

prompter

Berichten: 11109
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:36

Welnee, ik kon alleen het water uit mijn schoen gooien :D

loez

Berichten: 11073
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:00

prompter schreef:
Welnee, ik kon alleen het water uit mijn schoen gooien :D


Hahaha gelukkig! Je was wel goed wakker in elk geval :D

Shenavallie
Berichten: 11577
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:15

Muga schreef:
Ik biecht op dat ik eigenlijk gewoon kerst wil overslaan. Gedoe over cadeautjes geven, zelf alle cadeautjes voor mn eigen kinderen moeten kopen want ze moeten wel evenveel krijgen als iedereen. En nee dat heb ik niet bedacht.
Volgt meteen nog een biecht, ik ga mij niet aan het budget of het aantal houden maar gewoon iets kopen waar ze blij van worden.

Is wat mij betreft geen biecht, hoor, wij vieren kerst al honderd jaar niet meer. Waarom alleen met kerst aardig zijn en wat geven of 'speciaal eten', terwijl dit het hele jaar door kan. Er zijn steeds meer mensen in mijn omgeving die ervoor uit durven te komen dat ze helemaal niets met de feestdagen hebben, puur vanwege het 'verplichte en commerciële' element. En als je er wel aan doet, dan is dat toch waar het om draait? Dat je iets geeft waarvan je weet dat iemand er blij van wordt?

Shenavallie
Berichten: 11577
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:17

KSHancox schreef:
[ Afbeelding ]

Een soort van superzacht dekentje in de vorm van een oversized hoodie. Voor mij is het qua lengte net een jurk die over m'n knieën valt :') oh en volgens mijn kat is het een kattenmandje.

Ah, een fleece-uitvoering van een regenponcho. Nu snap ik het!

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:21

Afbeelding
Inderdaad een kattenmandje.

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 19:53

Britta31 schreef:
[ [url=m/f3obrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inderdaad een kattenmandje.


<3 <3 <3
Geweldig!!

Shenavallie
Berichten: 11577
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:04

Britta31 schreef:
[ [url=m/f3obrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inderdaad een kattenmandje.

<3

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:05

Dat ik een verslaving heb aan geld uitgeven. Ik koop echt de meest nutteloze dingen van koffie tot kleding en dat echt elke maand. Maar vanaf januari ga ik een challenge aan om niets nutteloos meer te kopen voor een jaar. Echt bare with me want ik kan niet zonder shoppen.

Telpeva

Berichten: 14724
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:18

Britta31 schreef:
[ [url=m/f3obrc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Inderdaad een kattenmandje.

Zo cute dit <3

Suzanne F.

Berichten: 49229
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:31

Lau schreef:
Dat ik een verslaving heb aan geld uitgeven. Ik koop echt de meest nutteloze dingen van koffie tot kleding en dat echt elke maand. Maar vanaf januari ga ik een challenge aan om niets nutteloos meer te kopen voor een jaar. Echt bare with me want ik kan niet zonder shoppen.


Dat is vervelend. Eigenlijk moet je de oorzaak proberen te achterhalen. Je wordt er blijkbaar blij van. Dus je moet het zien te compenseren met iets anders waar je blij van wordt.