Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-24 12:08

Lau schreef:
Urbanus schreef:
Jezus, als ik een seksspeeltje kreeg van iedereen die ik geen kerstkaart heb gestuurd had ik een lade vol nu.


Kerstkaart is het minst erge. Maar als je eigen broer 2 dagen in het ziekenhuis ligt en je niet eens wat van jezelf laat horen.


Tenzij ze op sterven liggen zullen mijn broers ook niks van me horen hoor. Zijn lieve mannen met hun eigen leven, getrouwd en kinderen. Als we elkaar zien het het heel leuk, maar geen verplichtingen en moeilijk gedoe.

Mijn schoonzus en ik zijn geen vriendinnen dus mijn man gaat af en toe lekker met haar samen op stap, zonder mij.

Het leven kan zo simpel zijn.

Sterre98

Berichten: 6322
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 18:31

Ik heb vandaag pieperpost verstuurt naar mijn vriend _O-

Hij komt morgen binnen, en hij is morgen de hele dag thuis.
Heb mijn naam er niet bij gezet, dus ben benieuwd hoe snel hij het doorkrijgt _O-


Hoop stiekem een berichtje te krijgen van wtf, ik heb een aardappel gekregen _O-

Nicje87

Berichten: 9849
Geregistreerd: 26-06-06

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 20:30

Ik woon in een appartement en de bovenburen hebben schreeuwende ruzie. Ik biecht dat ik het geluid van de tv uit heb gedaan om mee te luisteren, maar ik baal dat het nog steeds niet verstaanbaar is...

ReadTheRulez
Berichten: 1430
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 21:44

Bel even aan :+

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 22:18

ReadTheRulez schreef:
Bel even aan :+

En vraag of het geluid wat harder mag :+

Eerlijk is eerlijk, ik ben ook zo. Een paar buren bij mij in de straat kunnen het niet zo goed met elkaar vinden, dat geeft ook nog wel eens situaties met stemverheffingen, vinger wijzen, brullen, krijsen en dat allemaal gewoon openbaar in de straat. Ik kijk dan altijd of ik subtiel een raampje of een ventilatierooster ergens kan openen zodat ik het kan volgen.
Het is soms net een aflevering van Rijdende rechter/Frank Visser hier, maar dan live.

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 11:39

De keuze is of harder praten zodat je het echt kan volgen, of je wil het inderdaad niet horen :j En dan mogen zij kiezen.

AnnemiekvM

Berichten: 8250
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-24 20:35

Ik baal van een collega. Qua samenwerking vind ik dat ze echt wat meer betrokken mag zijn. Nu bedenken of ik het maar zo laat of het toch ga bespreken.

Sky_As

Berichten: 4726
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-24 09:41

Het hangt er denk ik vanaf wat je bedoelt met meer betrokken...
Wij hebben bijvoorbeeld een collega, die haar werk echt heel goed doet, maar zodra het 5 uur (of half 1 met lunchpauze) is alles uit handen laat vallen en weg gaat.
Tja, het voelt niet altijd fijn, maar het is wel haar Goed recht.

Moet zeggen dat sinds ik moeder ben.... Mijn prioriteit ook verlegd is ;-).

Als ze onder werktijd dingen laat verslonzen kun je er natuurlijk wel wat van zeggen.....
Hoe druk het ook nog is.

CupCakes_

Berichten: 3327
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 18:30

Of ik vandaag de ouders van mijn date/scharrel vriend ontmoet heb? Misschien.

Was dit geheel de bedoeling? Nee. :')

Siers83

Berichten: 7354
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 18:39

Oeh tell us more!!!

CupCakes_

Berichten: 3327
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 19:10

Ik was misschien wel een beetje aan het daten geslagen met deze kerel. Zijn ouders zouden een weekend niet thuis zijn, dus ideaal. Kom ik vanochtend beneden in dat huis en wie tref ik daar aan? Het volledige ontvangstcomite van zijn ouders.. oepsie. _O-

Siers83

Berichten: 7354
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 19:59

Ai dat is een niet zo leuke verrassing op de vroege ochtend :=

En toen??? Is het nu helemaal naar buiten?
Oh ik geniet hiervan :o

CupCakes_

Berichten: 3327
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 23:43

Het was erg ongemakkelijk kan ik je vertellen. Hij had wat uit te leggen, voornamelijk wie ik was. Dat gezicht van hem vergeet ik niet snel meer _O-

Ik heb mij maar vriendelijk voorgesteld :=

Nyaleti

Berichten: 6188
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-24 23:54

Ik hou van jouw biechten. Maar jij moet echt snel een eigen plekje hebben _O- wat een pech weer!

Was je wel al fatsoenlijk aangekleed of echt net uit bed in een halve pyjama- look?

CupCakes_

Berichten: 3327
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 00:35

Nyaleti schreef:
Ik hou van jouw biechten. Maar jij moet echt snel een eigen plekje hebben _O- wat een pech weer!

Was je wel al fatsoenlijk aangekleed of echt net uit bed in een halve pyjama- look?


Dat eigen plekje is een meerjaren plan, wat een ellende met de huizen huur/koopmarkt. Meine gute.

Als het er naar uit ziet zoals nu doet, zullen de biechten een stuk degelijker worden. :')

Ik kwam net onder de douche vandaan dus was godzijdank volledig aangekleed. Dat zou er nog eens bij moeten komen. :Y)

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 11:38

Jou biechten zijn echt heerlijk! Hahaha

Janine1990

Berichten: 43806
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 14:55

Janine1990 schreef:
Super kleuter biecht: Ik heb een lichte crush op een collega. Gebaseerd op hoe lang hij is en hoe zijn lichaam er uit ziet in werkkleding. Lang, brede schouders... DWEILEN!!!

Zo lekker oppervlakkig dit en zo leuk :')


Ik haal ff mijn post van 19 januari 2023 op...

Wat kan er veel veranderen in een jaar... :')

Inmiddels heb ik (vermoed ik) ruzie/woorden met een collega omdat ik er niet open over ben dat ik met bovenstaande collega ga. Al maaaaaanden :')

Biecht: Ik vind het dus heeeeeeelemaal niet erg dat ik met gescheurde enkelbanden thuis zit te werken, als dat betekent dat ik zijn chagarijnige schoolmeesterwoorden naar mij toe niet hoef aan te horen. *\o/*

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 12:41

Ik heb echt een fout gemaakt in communicatie, waardoor ik iemand een halve hartaanval heb bezorgd en moet nu gaan zoeken naar een oplossing. Wordt zo moe van mezelf _-:(

Ghostattack

Berichten: 11244
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 14:20

Oke geen idee of dit telt als biecht :')

Afgelopen vrijdag was ik met collega's uiteten, super gezellig de hele avond daar gezeten. Op een gegeven moment wandel ik naar de wc, blijkbaar ben ik toen al gespot door iemand want toen ik terug liep stond hij op mij te wachten. Hij had namelijk mijn shirt gezien (ik had een shirt aan van een achtbaan uit Engeland) en hij vroeg zich af of ik achtbaanfan was. Heel tof gesprek gehad, wel wat kort. Hij bleek achtbaanontwerper te zijn bij een Nederlandse achtbaanbouwer (jaloers!). Super knappe gozer ook :o Loop ik terug naar m'n tafel, besef ik me dat dit echt een gemiste kans was want ik had zn naam niet eens gevraagd!

Not me die vervolgens heel LinkedIn doorgespit heeft opzoek naar iemand waarvan ik geen naam heb _O- Ik had iemand gevonden waarvan ik vermoed dat het hem was, dus connectie gemaakt en bericht gestuurd. Krijg ik net antwoord dat hij het inderdaad is! En nu weet ik niet meer wat ik moet doen :') Help!

Siers83

Berichten: 7354
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:05

Go for it!
Vragen om een date zou voor mij de vervolgstap zijn

Mellow

Berichten: 6471
Geregistreerd: 22-06-02

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:11

Wat een leuke biecht! Zeg gewoon dat je het gesprek zo leuk vond dat je graag nog eens wat meer wil weten. Over hoe hij het is geworden en of hij dat onder het genot van een drankje eens aan je wil vertellen!

CupCakes_

Berichten: 3327
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:19

Ghostattack schreef:
Oke geen idee of dit telt als biecht :')

Afgelopen vrijdag was ik met collega's uiteten, super gezellig de hele avond daar gezeten. Op een gegeven moment wandel ik naar de wc, blijkbaar ben ik toen al gespot door iemand want toen ik terug liep stond hij op mij te wachten. Hij had namelijk mijn shirt gezien (ik had een shirt aan van een achtbaan uit Engeland) en hij vroeg zich af of ik achtbaanfan was. Heel tof gesprek gehad, wel wat kort. Hij bleek achtbaanontwerper te zijn bij een Nederlandse achtbaanbouwer (jaloers!). Super knappe gozer ook :o Loop ik terug naar m'n tafel, besef ik me dat dit echt een gemiste kans was want ik had zn naam niet eens gevraagd!

Not me die vervolgens heel LinkedIn doorgespit heeft opzoek naar iemand waarvan ik geen naam heb _O- Ik had iemand gevonden waarvan ik vermoed dat het hem was, dus connectie gemaakt en bericht gestuurd. Krijg ik net antwoord dat hij het inderdaad is! En nu weet ik niet meer wat ik moet doen :') Help!



Ga voor die date!!

Nyaleti

Berichten: 6188
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:27

Ohhh Ghostattack doen! <3 toch super tof!

Looks zijn van beide goed gekeurd lijkt me. Beide hebben ballen, hij stapt echt niet alleen maar op je af op basis van je shirt en jij hebt ballen door hem op te zoeken. Go for it *\o/*

Sintara

Berichten: 7400
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:29

Ik geniet echt enorm van het hele soap drama dat nu voortvloeit uit mijn ontslagaanvraag _O-

Siers83

Berichten: 7354
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 15:45

Sintara schreef:
Ik geniet echt enorm van het hele soap drama dat nu voortvloeit uit mijn ontslagaanvraag _O-

Kom maar door met de soap!
We zijn helemaal niet nieuwsgierig hoor :j