Als zwanger worden niet vanzelf gaat....

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Als zwanger worden niet vanzelf gaat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-22 11:49

Lieve bokkers ik moet even van mij afschrijven.


Vorig jaar Maart/april zijn mijn vriend en ik begonnen aan onze kinderwens zo dus ook met de pil stoppen.
Eigenlijk al meteen kreeg ik heel regelmatige menstruatie ik kon mijn klokje er op zetten wanneer ik ongesteld zou worden.Na ongeveer een half jaar ben ik begonnen met ovulatie testen om te kijken of ik uberhoud wel een eisprong had en dat had ik ! sindsdien voel ik mijn eisprong met alle klachten die erbij horen.
Nu ben ik een paar weken terug bij de huisarts geweest om een check te doen en bloed te prikken, beiden waren goed dus dat is geruststellend.
Daarna was mijn vriend aan de beurt en ook daar was alles goed gelukkig, maar waarom lukt het dan niet ? ik weet dat 13/14 maanden nog echt niet lang is maar mijn moeder kon slecht kinderen krijgen een heeft ivf gedaan, Ik heb altijd al gezegd dat ik jong moeder wil worden en wil niet 5 jaar lang in een traject dus vandaar dat wij deze keus hebben gemaakt, wij zijn beide 25 jaar oud en toe aan een volgende stap in het leven.

Gister weer contact opgenomen met de huisarts en een doorverwijzing gekregen naar de gynaecoloog en nu wachten wanneer we terecht kunnen.

In dit topic hoop ik wat lotgenootjes te kunnen vinden en om even van mij af te schrijven en natuurlijk om jullie up to date te houden.

liefs

Anoniem

Re: Als zwanger worden niet vanzelf gaat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 12:11

[MWS] Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Hier een topic met lotgenootjes waarin je vast wat steun vindt! Het zwanger raden topic kan ik je afraden omdat ze daar zo positief zijn dat het frustrerend kan zijn als je al een stuk verder bent. Wil je veel steun toe wensen en je mag altijd ene PB doen, ik ben nu iets verder dan jou maar het is na elk onderzoek weer wachten en zelf aanklungelen. Een dosis geduld is dus echt van belang!! Ik heb nog wel leuke tips voor je om het dragelijker te maken, die wil ik wel in pb versturen :-)

evita13

Berichten: 1159
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-22 12:12

pimaude schreef:
[MWS] Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Hier een topic met lotgenootjes waarin je vast wat steun vindt! Het zwanger raden topic kan ik je afraden omdat ze daar zo positief zijn dat het frustrerend kan zijn als je al een stuk verder bent. Wil je veel steun toe wensen en je mag altijd ene PB doen, ik ben nu iets verder dan jou maar het is na elk onderzoek weer wachten en zelf aanklungelen. Een dosis geduld is dus echt van belang!! Ik heb nog wel leuke tips voor je om het dragelijker te maken, die wil ik wel in pb versturen :-)



dat mag altijd!