Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Iris82 schreef:Mijn zoontje heeft na afloop van de vlucht op de stoel van de piloot mogen zitten. Dat vond ie het einde.
Of misschien kun je regelen dat ze een glaasje champagne brengen?
Ik zou het zelf totaal niet waarderen als ik tijdens de vlucht opgehyped zou worden om mee te moeten zingen ofzo voor iemand. Laat me asjeblieft met rust.
kampioen2be schreef:Ik vind die upgrade een leuke verassing! Ik weet dat sommige airlines zoals KLM een soort pakketje aanbieden die van van te voren kan kopen- dan wordt dat tijdens de vlucht gegeven aan de mensen voor wie je het besteld hebt. Heeft TUi ook zo iets?
daantjuhhh schreef:Kijkje in de cockpit gaan ze zeker heel leuk vinden. Dat vind ik een goede.
Ibbel schreef:daantjuhhh schreef:Kijkje in de cockpit gaan ze zeker heel leuk vinden. Dat vind ik een goede.
En dat is tijdens de vlucht verboden vanwege risico op terrorisme/kapingen, dus dat kan je op je buik schrijven. Na de landing zou je kunnen vragen.
Paar glazen champagne laten aanrukken is simpel en makkelijk uitvoerbaar voor cabinepersoneel, en daar zou ik het bij laten.
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Ibbel schreef:Een luxe limousine huren om jullie naar je vakantiehuis te brengen? Met een chauffeur die je op staat te wachten met een bordje met je naam erop? Dat is best een leuke VIP-behandeling.
En fijn als je niet in de rij voor een taxi of shuttle busje of wat dan ook hoeft te staan na je vlucht.
Janine1990 schreef:Als je met TUI vliegt, zou ik ze zeker in comfort of businessclass zetten! Ik vind economy maar akelig klein zitten, al was dat wel in een dreamliner, misschien ga je wel gewoon met een 737?
Wellicht kan je daarnaast zelf een klein pakketje voor ze samenstellen ofzo. De eerste keer vliegen is leuk, maar als je toch economy zit is het wellicht ook wat awkward om er echt iets aan te laten doen door het cabinepersoneel... Er zullen vast meer maiden-passagiers aan boord zijn en een heleboel die vliegen gewoon normaal vinden.
Janine1990 schreef:De eerste keer vliegen is leuk, maar als je toch economy zit is het wellicht ook wat awkward om er echt iets aan te laten doen door het cabinepersoneel... Er zullen vast meer maiden-passagiers aan boord zijn en een heleboel die vliegen gewoon normaal vinden.
Cowgirl schreef:Glaasje champagne aan boord is altijd leuk. Maar Corfu zijn wel vaak hele vroege vluchtenof heb je middag vlucht?
Toen ik nog op schiphol werkte deed ik wel eens 'Happy Landings' dan hadden we de opdracht om iemand met een bos bloemen op te wachten. Ontzettend leuk en werd altijd zeer gewaardeerd.
Gebruikers op dit forum: Facebook, Froukje, Geerten, Laylah2002, Nayan, SemrushBot, SennaS, Ubermetrics, VanLuna en 60 bezoekers