Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:Ik kan me sowieso boos maken over het negeren van die sticker. Hoe vaak ik niet toch reclame van een eettentje, de boekenmarkt van een kerk etc. heb. Ben ook geneigd om die organisaties te mailen, maar voel me dan ook weer zo’n zeur. Maar ja, ik heb die sticker niet voor niks…
Van de jehova’s nog nooit iets gehad geloof ik, wel een keer een bijbel in de brievenbus…
Tiggs schreef:Ik kan me sowieso boos maken over het negeren van die sticker. Hoe vaak ik niet toch reclame van een eettentje, de boekenmarkt van een kerk etc. heb. Ben ook geneigd om die organisaties te mailen, maar voel me dan ook weer zo’n zeur. Maar ja, ik heb die sticker niet voor niks…
Van de jehova’s nog nooit iets gehad geloof ik, wel een keer een bijbel in de brievenbus…
idinn schreef:Hier in het buitengebied heb ik ze nog nooit gezien en anders bellen ze enkel bij de huisbaas aan. Onze schuur als huis snapt niemand. Ook geen brievenbus aan de straat, dus deze nieuwe hype missen we -wat jammer nou ahum- ook.
Vorige huis liepen ze netjes langs. Ik had een JG als collega en die wilde daar zijn collega's absoluut niet mee lastig vallen. En vroeg dus bij nieuwe collega's altijd even waar ze woonde. Schijnbaar is er een lijstje met adressen die ze dan overslaan
Toen ze dat nog niet deden nodigde huisgenoot ze altijd binnen uit. Kop koffie erbij en een uur discussie aan de keukentafel, tot ze zelf weer graag weg wilden van ellende haha
juval schreef:Tiggs schreef:Ik kan me sowieso boos maken over het negeren van die sticker. Hoe vaak ik niet toch reclame van een eettentje, de boekenmarkt van een kerk etc. heb. Ben ook geneigd om die organisaties te mailen, maar voel me dan ook weer zo’n zeur. Maar ja, ik heb die sticker niet voor niks…
de organisaties kunnen het niet helpen dat je hun folders krijgt, de bezorger moet beter opletten.
wij hebben gelukkig weinig 'last' van jg.... voordeel van buitenaf wonen
KittyDylan schreef:Treffen jullie dan altijd de verkeerde of ben ik bevriend met de goede
Een van mijn beste vrienden is Jehova's Getuige. Ze hebben me nooit geprobeerd iets aan te smeren oidIk kwam daar in mijn middelbare school tijd bijna dagelijks over de vloer. Toen ze bij ons aan de deur kwamen heb ik ook aangegeven dat ik deze en deze personen ken (toevallig een broer van een andere die ik ken) en met een vriendelijke gedag zijn ze verder gegaan.
Ze hebben mij verteld, als je duidelijk aangeeft dat personen op jouw adress geen interesse hebben, en ze het op hun lijst zetten, komen ze niet meer langs.