Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-22 10:00

Voor het wandelen en bij de paarden ben ik aan het kijken naar een fijne stevige, waterafstotende broek.
Zo kwam ik uit bij een aantal broeken van Revolution Race.
Ik dacht me echter te kunnen herinneren dat deze kleding wat kleiner zou vallen en als ik de maattabel vergelijk dan zou ik inderdaad een maat groter moeten hebben dan normaal.
Echter staat er bij de kleding dat het normaal zou vallen.

Wie heeft er ervaring met deze kleding en dan specifiek met de broeken en leggings?
Welke maat heb je gekocht?

Mariett

Berichten: 4536
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:01

Yes! Ze vallen inderdaad wat klein. Ik heb normaal maat S, maar draag op dit exacte moment een maat M broek van hun. Ze zijn vooral bij de billen en bovenbenen strak, bij de taille zit hij ruimer (komt absoluut ook door mijn figuur hoor). Ze zijn verder wel ontzettend fijn en de kleuren zijn ook heel tof.

pol013

Berichten: 9138
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:10

Ik ben momenteel een maatje S/M En heb van revolution race een M. Dus ik zou ook zeggen: bij twijfel een maatje groter.
Maar dat ligt er ook wel een beetje aan dat ik voor dit gebruik de kleding eerder iets groot heb dan iets klein. En door de flexibele bovenaktn en elastische inzet zakt deze broek ook niet snel af.

Ben er blij mee trouwens. Leuke praktische broek.

Billy

Berichten: 20751
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:21

Er staan bij veel recensies lente en gewicht van de dragers. Ik heb herenmaat m en damesmaat xl met 1.78 en 79 kilo

Hilli

Berichten: 22963
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 10:22

Als je kijkt naar de modelfoto's zie je al dat ze graag willen dat de broek aangesloten aan je billen en bovenbenen valt. Daar zijn de broeken dus ook het krapst en een maatje groter of een herenmodel kan fijn zijn.

Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-22 10:29

Ik ben inderdaad gezegend met flinke bovenbenen en billen, dus ik ga voor de zekerheid een maat groter bestellen. Mijn lichaamsverhouding past dus niet bij de reviews die erin staan aangezien ik niet zo groot ben.
De lange levertijd valt wat tegen, maar we gaan zien wanneer ik het kan uittesten.

Bedankt voor de ervaringen!

Sharani
Berichten: 4692
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 11:15

Mij passen de Revolution Race broeken niet zo goed, maar de Keb van Fjallraven past wel perfect, die heb je ook in curved en langer of korter. Hij is wel wat duurder maar kwalitatief ook zeker beter en bij Bever of de Fjallraven brand store gewoon te passen. Misschien een tip mocht je het niet kunnen vinden bij RR.

Karin

Berichten: 65343
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 10:15

Vandaag geldt de kortingsactie nog! Ik heb zojuist deze broek besteld. Ik twijfelde idd ook tussen M en L. De reacties in dit topic gaven de doorslag om toch voor een L te gaan :))

Hilli

Berichten: 22963
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 10:17

Leuke broek!

Morgen of volgende week ofzo komt er dan wel weer een andere actie. Het is een kunst als je iets voor de volle prijs weet te bestellen bij RR heb ik het idee.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Hilli op 15-05-22 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65343
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 10:19

Haha, ik had deze al langer op het oog, maar ik had er geen haast mee en weet echt niet meer wat-ie de afgelopen tijd heeft gekost. Ik krijg wel steeds sponsored ads overal waar ik kom op het wereldwijde web en nu dan toch maar besloten om 'm eindelijk aan te schaffen.

Hilli

Berichten: 22963
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 10:27

Dat is bij RR mijn taktiek. Beetje in de gaten houden, kortingen variëren van 10-30% ongeveer.

DieL_Zor

Berichten: 3895
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 10:43

Wow nog nooit van deze shop gehoord, maar heb zojuist de broek die Karin linkte besteld *\o/* Ideaal voor bij de paarden of hiken. En heb einde zomer nog een reis naar Mongolië op de planning staan incl. paardrijden. Ik denk dat deze broek m’n perfecte reismaatje gaat worden :D

Bedankt voor dit topic :))

mcsjelle

Berichten: 891
Geregistreerd: 25-04-06
Woonplaats: Tuddern, Duitsland

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 10:47

Ik heb het advies op de website gevolgd en draag gewoon M, zoals in mijn andere kleding ook. Mijn vriend heb ik echter wel een maat groter moeten bestellen. Die heeft voor een man fikse bovenbenen en een kont en die had een XXL nodig.

Karin

Berichten: 65343
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 11:10

Ik heb heupen en daar moet-ie wel overheen kunnen :D Dan maar wat wijder in de taille en bij de bovenbenen.

Roquen

Berichten: 1610
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 11:36

Karin schreef:
Vandaag geldt de kortingsactie nog! Ik heb zojuist deze broek besteld. Ik twijfelde idd ook tussen M en L. De reacties in dit topic gaven de doorslag om toch voor een L te gaan :))


Die heb ik, en is echt superfijn! Ik woon zo ongeveer in die broek.

Sting

Berichten: 12877
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 11:49

Hier nog een maar L in de kast liggen die ik nooit aan heb omdat hij net te krap is… dus als iemand interesse heeft… *D
Zal met de acties weer eens kijken of er een leuke voorbij komt <3 , ze zitten wel echt fijn namelijk.

MyWishMax

Berichten: 25899
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 11:56

Ik heb al jaren broeken van hen en heb altijd mijn normale maat genomen. Of een lengte maat als ze die hadden, want sommige vielen wat kort. Maar dat hebben ze blijkbaar niet meer.

Het wisselt ook een beetje qua model en stof. Ik heb 2 keer dezelfde broek, maar de stof is net anders dus de ene zit super en de andere net wat strakker doordat hij minder rekt.

Maar eerlijk gezegd had iedereen zijn of haar eigen maat, wij deden toen grote bestellingen vanuit het buitenland want in Nl waren ze niet te krijgen tot paar maanden later kennis ze ging importeren.

Karin

Berichten: 65343
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 12:06

Sting schreef:
Hier nog een maar L in de kast liggen die ik nooit aan heb omdat hij net te krap is… dus als iemand interesse heeft… *D

Welke kleur?

Ik wacht even af wat die L doet die ik heb besteld. Past-ie niet, dan is het ook zo omgeruild neem ik aan. Het lijkt mij iig een klantvriendelijk bedrijf.

Cowgirl83
Berichten: 391
Geregistreerd: 16-05-11

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 12:20

Ik heb de highwaist bouncer jeans, en die valt echt klein vind ik. Ik heb normaal maat S/M. Ik had naar de richtlijnen van lengte / gewicht gekeken en ondanks dat ik een stukje lichter ben dan wat ze aangeven toch een M besteld. Gelukkig maar, want deze is al aan de krappe kant. Bij twijfel zou ik dus zeggen maatje groter nemen. Zeker als je net als ik je buik als probleemzone hebt :o , ik vind de taille echt strak.

Heb ook een jasje maat small, en dat valt dan weer groot.

Wel heel tevreden van de kwaliteit van de spullen!

StellaMay

Berichten: 527
Geregistreerd: 06-02-12
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 16:14

Ik heb 2 broeken van RR en een vest. Vooral in de winter was het erg aangenaam, ik droeg ze bijna elke dag, maar nu met die warmere temperaturen ben ik al een tijdje op zoek naar werkbroeken met dunnere stof. Als iemand iets zou weten in die categorie, het liefst met grote zakken, ik hou me aanbevolen.

pol013

Berichten: 9138
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 08:21

Ik ben wel echt benieuwd naar de bouncer jeans. Is die echt zo fijn als omschreven. Of is het gewoon en gewoon fijne broek?

Karin

Berichten: 65343
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 08:34

Ik denk dat dat iets heel persoonlijks is. Wat de een fantastisch vindt, vindt een ander 'gewoon fijn' en weer een ander vindt het niets. Kwestie van proberen, denk ik. Als ik het niets vind, dan gaat-ie terug of ik verkoop 'm door aan iemand die 'm wel fantastisch vindt :))

MyWishMax

Berichten: 25899
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 08:41

Ik heb uit mijn hoofd deze:
https://www.revolutionrace.nl/dames/bro ... Color=4175

https://www.revolutionrace.nl/dames/bro ... Color=9500

Niet helemaal, maar de mijne zijn ouder als 5 jaar dus volgens mij hebben ze de modellen aangepast :') Ik gebruikte ze voor trainen met de honden, dus ze konden tanden en nagels aan, je werd niet zo zeiknat met regen en gewoon erg fijn maar toch stevig. Ik gebruik ze nu met fotoshoots als ik op de grond moet liggen want ze zijn nog steeds helemaal heel na al die jaren.

Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-22 09:54

pol013 schreef:
Ik ben wel echt benieuwd naar de bouncer jeans. Is die echt zo fijn als omschreven. Of is het gewoon en gewoon fijne broek?


Met een beetje geluk krijg ik die vandaag of morgen binnen!
Wat overigens ruim eerder zou zijn dan de levertijd die op de website staat.
Ik heb hem een maar groter besteld dus ik hoop erg dat hij past en mee kan naar Ijsland vrijdag :D

Josien_

Berichten: 9120
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Hoe vallen de maten van Revolution Race?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-22 07:08

Kan mijn bericht niet meer wijzigen, maar broek is binnen en hij past top! :D