Ik heb een kobo nia en moet voor school een boek lezen. Nu heb ik dit boek gekocht op bol.com en staat hij daar in mijn bibliotheek. Echter als ik het boek download kan ik hem niet openen, en dus ook niet op mijn e-reader zetten. Ook heb ik geprobeerd het via de kobo rakuten site over te zetten. Ik heb mijn bol.com account gelinkt aan de site, maar na meer dan 24 uur is het boek nog niet verschenen. Niet op de e-reader of de site zelf in "mijn boeken".
Ik heb, toen ik mijn ereader ging gebruiken, Bol.com gebeld en ben erg fijn geholpen. Ik kon mijn boeken er ook niet opkrijgen maar vraag me niet hoe ik het gedaan heb maar inmiddels werkt het perfect. Succes!
Ik koop ze via de kobo bol app en dan staan ze er gewoon op.
Mirre1415
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-22 10:11
Neonlight schreef:
Gekocht via de Bol.com app?
[ [url=m/R7o6wb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee via de site, maar ik ga het trucje van Denise eens proberen. Ik vind het ook raar dat ik het boek niet op mijn laptop kan downloaden, normaal kan ik dat met e-books wel. Misschien is dit een andere link ofzo?
chanicha
Geplaatst: 07-05-22 10:55
Ik wilde eerst niet aan de ereader, had hem al even liggen want ik vond de boeken fijn om te lezen maar nu wil ik niet anders meer. Mijn Kobo wordt wat slechter, snel leeg maar ik zweer erbij
Je moet je kobo verbinden met je WiFi netwerk en je Bol-account. Dan komen ze er automatisch op. Downloaden en in de map slepen werkt inderdaad niet, lukte bij mij ook niet.
Heeft de Nia geen wifi? Ik heb een Clara en doe het altijd via wifi. Boek aanklikken op bol of Rakuten en dan de eraeder synchroniseren en het boek staat er op. Ik heb nog nooit via pc en kabel gedaan
Mirre1415
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-22 11:59
Net met mn bol.com en wifi ingelogd. Staat hij er nog niet! Een ander boek die ik ooit heb gekocht staat er wel netjes op. Ik snap er niks van!
Nou ja goed, misschien is er iets mis gegaan in de aankoop. Jammer van die 2,50, maar niks aan te doen.