Onverklaarbaar heb jij dat ook

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24781
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-22 16:34

Heb jij dat ook vaak, dat je iets hebt waar van je denkt hoe kan dit nou weer. Ik kreeg 1 1/2 week een onverwachte trap van de Shetlander, een blauwe plek op mijn buik en verder niks. Wordt ik eergisteren wakker,ik kon me niet omdraaien van de pijn. Ik kroop uit bed en dacht wat is dit nou weer?
Ik herkende het al snel, gekneusde ribben. Ik piekerde me suf,ik moest toch iets hebben gedaan waar door het kwam. Je kan toch niet na meer dan week geleden toch nog pijn krijgen? Lachen en hoesten is zo pijnlijk, herkennen jullie dit dus dat je iets hebt waar van je niet weet waar door het komt.

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 16:43

wat blauwe plekken betreft wel, dat is bij mij 9 van de 10x een raadsel

Brainless

Berichten: 29842
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 16:47

Yep, heb nu al tijden een flinke blauwe plek op mijn onder arm, was ook zeer pijnlijk in het begin.
Maar hoe ik er aan gekomen ben? Zou het niet weten.

Heb wel vaak een blauwe plek waar ik eerst niet weet hoe ik er aan kom totdat ik weer langs bv de tafel loop en ik de op die hoogte een plek heb zitten, heb dat ook eens gehad op de hoogte van het bed.
Dan heb ik echt zo iets van.. ohh blijkbaar ben ik daar dus tegenaan gelopen (en heb dat niet bewust gedaan).

dierenfan
Berichten: 9861
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 17:05

Jep volledig herkenbaar. Spierpijn en blauwe plekken krijg ik gerust dagen nadat het gebeurd is. Ik probeer het vaak niet eens meer te verklaren haha

neetoch
Berichten: 1041
Geregistreerd: 16-06-19

Re: Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 17:10

Nee nooit onverklaarbaar. Dat ik zon lompe Leo ben dat ik helemaal onder zit, er dagelijks wel wat bijkomt en dat ik daar zo niet mee bezig ben om mij te herinneren waar ik nu weer tegen aan gelopen ben, wil niet zeggen dat het dan maar onverklaarbaar is. Lichte vorm van Korsakov kan ik dan weer niet ontkennen.... :+

LoveGlove

Berichten: 7934
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Re: Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 17:35

Yep, heb dat ook vaak. Heb nu ook een blauwe plek op mijn arm waarvan ik geen idee heb hoe die daar is beland :')

Morrie

Berichten: 22425
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: Onverklaarbaar heb jij dat ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-22 17:38

yep, ik ben altijd bont en blauw en dan weer een zere schouder, knie zo zeer dat ik niet meer kan lopen, rugpijn, buikpijn, kortom: phpd.
Bij mij zal het de leeftijd zijn, want paarden heb ik al 4 jaar niet meer van dichtbij gezien.

Captain

Berichten: 21608
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 07:16

trustHim schreef:
wat blauwe plekken betreft wel, dat is bij mij 9 van de 10x een raadsel


Ja. :') Ik zit altijd onder de blauwe plekken, op mijn benen. Maar geen idee hoe?! Nu heb ik ook weer een grote op mijn scheenbeen die ook echt zeer doet maar ik zou niet weten waarvan?

Terwijl als ik me soms eens flink stoot er niks gebeurd. :')

DiantaM
Berichten: 11291
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 07:21

trustHim schreef:
wat blauwe plekken betreft wel, dat is bij mij 9 van de 10x een raadsel

Heel herkenbaar! Ik heb echt mega blauwe plekken, vooral op mijn benen en dan heb ik geen idee meer waar het vandaan komt.

En ts, ik heb hetzelfde na mijn bevalling gehad. Pas na een paar dagen begon ik de pijn in mijn ribben op te merken. Maar wellicht onder invloed van hormonen dat de pijn even is uitgebleven.