Mijn zoon van ruim 6 zit nog wel eens achterop. Hij heeft zo’n beugeltje in de rug, maar zijn benen worden te lang om de voeten in de fietstassen te doen. Nu zit ik te kijken naar voetsteuntjes, maar zijn die wel te bevestigen als je ook fietstassen op je fiets hebt zitten? Hoe lossen jullie dit anders op?
chanicha
Geplaatst: 03-05-22 19:22
Kan je de bagagedrager niet verlengen voor de fietstassen en dan gewoon de stepjes bevestigen waar ze horen?
Bagage drager verlenger, dan wil het vaak wel. Let er wel even op of je spaakbeschermers hebt achter. Komt nog vaak genoeg voor dat de benen van een kind er tussen komen met alle gevolgen van dien.
Hoe word je fiets daar zoveel zwaarder van dan? Denk dat ik er bij een elektrische fiets (die al zwaar is van zichzelf) met kind van 20 kilo achterop niet veel merk van een verlenger
Melia
Geplaatst: 04-05-22 20:19
Ik heb zelf dan geen elektrische fiets, maar als je dus even de achterkant van je fiets bij wilt zetten (en dus op wilt tillen), dat dit best zwaar is. Ik heb dan ook nog eens een zware fiets en i.c.m. een kind achterop is dat niet te doen. Dan komt de voorkant vrij