Problemen met C&A webshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tessaaa

Problemen met C&A webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-12 13:43

Hallo,

Omdat wij niet meer weten wat wij moeten doen, hopen we dat jullie ons kunnen helpen.
2 weken geleden hebben mijn moeder en ik samen een bestelling geplaatst bij de online webshop van C&A. Dit hebben wij direct betaald met ideal. Hij gaf ons adres onbekend aan, maar pakte hem wel. Dus wij dachten dat zit wel goed.
Echter hebben wij sindsdien niks meer vernomen, ook geen bevestigingsmail. Terwijl het bedrag €36 euro wel is afgeschreven.
Nu is er een nummer van de klantenservice welke keer op keer in gesprek is. Hij gaat verder niet over niets. Wij hebben al zo'n 20 keer geprobeert te bellen. Wij denken dat dit nummer niet bereikbaar is.
Wij hadden 2 andere nummers gevonden van de C&A, deze mensen vertelden ons echter dat de webshop van c&a apart staat van de winkels, en pleurden daarna zonder pardon de telefoon erop.

Nu zitten wij met de handen in ons haar, wij gaan natuurlijk niet zomaar de 36 euro over de balk gooien en willen eigenlijk gewoon ons geld terug. Die bestelling willen wij al niet eens meer! We zijn er helemaal naar van en ontzettend boos over.

Wat moeten wij nu doen?

Alvast bedankt.

Groeten

Yellowfish

Re: Problemen met C&A webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 13:50

Hebben jullie besteld bij http://www.c-and-a.com/nl ?

Zo ja zou ik er een e-mail aan wagen en anders een brief :)

Citaat:
KLANTENSERVICE
De C&A-klantenservice is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 16.00 uur op het servicenummer:
0900-8010 (10 cent per minuut)

Of stuur een e-mail naar:
info.nl@retail-sc.com

Of schrijf naar:
C&A Nederland
Afdeling klantenservice
Postbus 249
1000 AE Amsterdam

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:05

Hoi, is het inmiddels al opgelost?

Gister heb ik ook een bestelling geplaatst, geen reviews bekeken, dacht C&A dat zit wel goed. Nu heb ik ook geen bestel bevestiging ontvangen dus even gaan googlen en vind niks anders dan slechte berichten. Balen!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:08

Mag het hopen van wel na 10 jaar :')

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:09

Ik was het ook aan het denken ja :D

Maar hier in elk geval nooit problemen met de webshop. Hooguit dat de levering iets langer duurt dan aangegeven.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:10

Ow oliebol, ik dacht echt 2022 te lezen :') |o mooi stom.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:14

Phrono schreef:
Hoi, is het inmiddels al opgelost?

Gister heb ik ook een bestelling geplaatst, geen reviews bekeken, dacht C&A dat zit wel goed. Nu heb ik ook geen bestel bevestiging ontvangen dus even gaan googlen en vind niks anders dan slechte berichten. Balen!

Ookal is het het een oud topic: ik bestel vaker bij C&A en ze zijn niet snel met leveren. Duurt minimaal een week, dus geduld hebben.

Maar vind het vaak wel leuke kinderkleding en retour gaat ook altijd goed. Wanneer ik de bestel bevestiging binnen krijg weet ik zo niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:16

Als je geen bestelbevestiging binnen hebt gekregen is je bestelling niet doorgekomen.
Ik heb dit ook eerder gehad. Het geld werd binnen 5 werkdagen weer teruggestort op de rekening. Heel vaag zoiets. Sindsdien bestel ik altijd op rekening.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:20

Ondanks oud topic, bedankt voor jullie info! Ik heb een mailtje gestuurd en ga er dan maar vanuit dat het bedrag weer retour komt. De artikelen zijn ook uitverkocht inmiddels.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:32

Ik heb recent ook wat besteld op C&A. Het duurde toch even voordat ik de bestelbevestiging binnen kreeg (als in, besteld op een avond en pas volgende ochtend de bevestiging).
Verzending duurt ook wel even maar alles is gewoon correct toegekomen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:46

Oke even gekeken: ik bestelde op een dinsdag 20.53 en kreeg de bevestiging woensdag 05.38. Paar uur later dus.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 08:49

Ah, er is nog hoop dus. De bestelling staat ook (nog) niet in mijn account. Ik bestelde gister 23:07. Hoop het, het ene jurkje al gepast in de winkel maar zat een make-up vlek in en was de laatste. Zou fijn zijn als het toch nog komt :D

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 12:43

Nou het is toch niet goed gegaan, telefonisch contact gehad. Net een tweede bestelling gedaan via PayPal en dat is goed gegaan. Kwam in ieder geval gelijk een ordernummer in beeld. Nu maar hopen dat het bedrag van zondag retour komt :x

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 13:09

Galja schreef:
Mag het hopen van wel na 10 jaar :')

Daarom snap ik nog steeds niet waarom lang geleden geplaatste topics niet op slot gaan