In september ga ik trouwen, hartstikke leuk en veel zin in! Enkele weken geleden ben ik jurken gaan passen bij een fijne ervaren zaak, en écht een prachtige jurk uitgezocht. Alleen is er na enkele dagen een ontzettend ongemakkelijk gevoel opgetreden, ik voel mij toch niet ik in de jurk. In de hoop dat het gevoel weg zou trekken heb ik het enkele weken laten bezinken.
Na een paar nachten benauwd er van wakker te zijn geworden heb ik de jurk nogmaals mogen passen, conclusie, de jurk die uitgezocht was, is niet mijn jurk. Ik voel mij onwijs ongemakkelijk in een/de trouwjurk.
Nu heb ik de ruimte gekregen om na te denken wat ik wel echt wil, een losse “trouwrok” met een mooie top? Of helemaal geen witte jurk maar een andere prachtige jurk? Of wellicht zijn er nog meer keuzes.
Ik wil geen goedkoop/simpel jurkje/outfit. Het mag echt iets heel moois zijn waar ik mij goed in voel en van goede kwaliteit. Daarbij ook direct mijn vraag: waar koop je nou een kwalitatief mooie jurk (omgeving Zwolle/Raalte bij voorkeur, maar wil er ook wel ver voor rijden waar nodig)?
Het hoeft ook niet perse een jurk te zijn trouwens, als ik maar wel de look heb van een bruid (maar dan misschien net een beetje anders)

Mocht het van toepassing zijn: ik ben 1,68 en 57 kilo. In september zal ik ook vast wel een beetje bruin geworden zijn van het zonnetje.
Hopelijk komen er nog ideeën waarmee ik verder kan brainstormen in mijn zoektocht. Ik ben benieuwd!