Ideetjes voor terugkomst zwangerschapsverlof

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juttertje88

Ideetjes voor terugkomst zwangerschapsverlof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-22 21:00

Hoi!
Over 3 weken komt een collega terug van zwangerschapsverlof. Ik wil haar een heel hartelijk welkom terug geven.. ik heb al een slinger besteld (met de tekst welkom terug, in blauwe letters, want ze heeft een zoontje gekregen), maar ik ben op zoek naar meer leuke ideetjes. Liefst niet te duur en juist wel makkelijk op te hangen of uit te voeren (andere collega's zijn dan op vakantie dus moet het alleen doen).
Als ik google op 'collega terug van zwangerschapsverlof' krijg ik random dingen. Of een heel verhaal over iemand die zich bij terugkomst juist niet welkom voelde...

Alvast bedankt voor het meedenken!

zonnebloem18

Re: Ideetjes voor terugkomst zwangerschapsverlof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 21:09

Een hoe overleef ik mijn eerste dag op het werk zonder baby pakket? Met chocolade, een fotolijstje met een foto van de kleine, zakdoekjes, lekkere thee/koffie, een fijn tijdschrift voor moeders.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 21:29

zonnebloem18 schreef:
Een hoe overleef ik mijn eerste dag op het werk zonder baby pakket? Met chocolade, een fotolijstje met een foto van de kleine, zakdoekjes, lekkere thee/koffie, een fijn tijdschrift voor moeders.

Dit vind ik een goede tip.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 21:31

Niet direct tips, maar wat een ontzettend lief idee! Ze zal dit zeker waarderen :). Ik voelde me de eerste dag totaal niet welkom en volkomen eenzaam, ken het dus alleen van de andere kant.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 06:45

Leuk idee! Nu maar hopen dat ze niet meteen bij terugkomst meldt dat ze weer zwanger is. :+
Dat gebeurde hier dus. Ach dan heb je de slingers ook alvast hangen. :')

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-22 07:10

zonnebloem18 schreef:

Wat een leuk idee! Thanks

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-22 07:12

CRos95 schreef:
Niet direct tips, maar wat een ontzettend lief idee! Ze zal dit zeker waarderen :). Ik voelde me de eerste dag totaal niet welkom en volkomen eenzaam, ken het dus alleen van de andere kant.

Dankjewel!
En wat naar om te horen ☹

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-22 07:17

Suzanne F. schreef:
Leuk idee! Nu maar hopen dat ze niet meteen bij terugkomst meldt dat ze weer zwanger is. :+
Dat gebeurde hier dus. Ach dan heb je de slingers ook alvast hangen. :')

Asjeblieft niet :P nee ik gun het haar als ze nog een keer zwanger is ❤ maar dan is ze straks weer zo lang weg. We hebben nu nog een vervangster maar er zijn dingen die totaal niet goed gaan en wil dat niet nog een keer meemaken, dus ik ben blij als ze terug is.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-22 07:26

Wat een leuk idee. Toen ik terugkwam van mijn zwangerschapsverlof stond er een hele grote bos bloemen met daarop groot Welkom Terug. Dat vond ik ook heel leuk.

Zo'n pakket met chocolade, een fotolijstje enz vind ik ook een heel leuk idee.