[ENQ] Enquête Action webshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xtessax83

[ENQ] Enquête Action webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-22 11:45

Hallo bokkers,

Voor mijn opleiding manager Retail moet ik een eind werkstuk maken.
Hiervoor heb ik een enquête gebaseerd op een Webshop voor de Action.

Mochten jullie mij willen helpen heel graag!
Ik moet rond de 40 antwoorden uit komen :)

Het zijn totaal 12 vragen en het zal een kleine 5 minuten in beslag nemen.

https://www.survio.com/survey/d/Q3Y2H6A8G6Y8L9J5G

Alvast bedankt voor jullie tijd!

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 11:53

Heb hem voor je ingevuld! Ik zou bij de eerste vraag ook de optie 'minder dan 1 x per maand' neerzetten :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: [ENQ] Enquête Action webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 11:57

Ingevuld!

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:13

nienke555 schreef:
Heb hem voor je ingevuld! Ik zou bij de eerste vraag ook de optie 'minder dan 1 x per maand' neerzetten :)

Ik kom er denk ik 2 x per jaar idd

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:16

Ik mis de opties 'niet'/'bijna nooit'/'geen behoefte aan'.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 12:53

madeliefw schreef:
nienke555 schreef:

Ik kom er denk ik 2 x per jaar idd

Ik kom er nooit, maar zou er als ze een webshop hebben wel enkele keren per jaar bestellen waarschijnlijk

Wat de enquête betreft, je kan alle antwoorden aanvinken als je wilt :+ Niet gedaan bij het invullen, maar lijkt me niet helemaal de bedoeling ;)

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 13:47

Ze hebben overigens al een webshop, het assortiment is alleen niet hetzelfde als in de winkel :)
Nu weet ik niet of je hier wat aan hebt ts, maar wat ik van hun huidige webshop opvallend vind is dat sommige producten eigenlijk gewoon niet meer echt goedkoper zijn als alternatieven wanneer je ze online besteld, vanwege de bijkomende kosten (thuisbezorgen).
Dan is het opeens niet meer de allergoedkoopste, maar in mijn ogen eerder een soort concurrent van webshops zoals de Lidl, vidaxl, amazon. Maar die hebben een veel groter assortiment, waardoor het imo meer loont om dáár te gaan kijken, ipv tijd te verspillen aan de webshop van de action.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 14:10

Ik ben gek op de Action, maar hier in Oostenrijk zijn er maar een paar. Dichtstbijzijnde is een uur rijden. Ik ga er zeker niet voor rijden, maar als ik er in de buurt ben? Stop ik zeker wel even. Of als ik in Nederland ben. Webshop met bezorging zou leuk zijn, maar zie ik hier nog niet gebeuren.

En ik denk ook inderdaad dat de Action het meer moet hebben van winkelende klanten. Sommige dingen moet je wel bekijken, of het echt wat is... En dat soort spulletjes, die bestel ik denk ik nooit online.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 14:14

oomens schreef:
Ik mis de opties 'niet'/'bijna nooit'/'geen behoefte aan'.

Precies.

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 15:04

Ingevuld!

Ik miste ook de bovengenoemde opties.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 15:26

Hmmm, ik zou je best willen helpen, maar ik loop meteen al vast bij de eerste vraag. Je kunt daar 3 mogelijkheden selecteren (dat lijkt me ook al niet de bedoeling?). Maar niet iedereen komt regelmatig bij Action, ik ook niet. En mijn keuze staat er dan niet bij.

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 15:42

Ik heb hem ook ingevuld en loop tegen hetzelfde aan als mijn voorgangers.
Ik kom tegenwoordig (ook uit principe) eigenlijk niet meer bij de Action. Heb nu dan 1x/maand aangeklikt, maar dit klopt niet. Misschien ben ik dan ook niet de doelgroep van je vragenlijst, maar die kan je eruit selecteren door mensen die minder dan 1x/maand niet mee te nemen bij bepaalde resultaten oid.

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-22 16:02

Het is inderdaad wel de bedoeling dat het door 'klanten' ingevuld word. De enquête is goedgekeurd door mijn docent voor het verspreiden. Meerdere opties aanvinken is niet de bedoeling maar ik heb de instelling nog niet gevonden hiervoor. Ik zal even kijken of ik de antwoorden ook wat anders kan invullen.

Er is kleine webshop aanwezig maar die producten zijn vaak zelf weer niet in de winkel aanwezig. Deze enquête is echt gericht op een grote webshop waar alle producten op zouden komen en niet maar enkele.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 16:16

Hmm, ik kom wel met enige regelmaat bij de Action, maar zeker niet 1x per maand. Denk aan 3-4x per jaar.
Ik heb geen behoefte aan een webshop van de Action, maar een click&collect zoals tijdens de lockdowns zou ik wel handig vinden. Ik zoek mij soms suf naar iets wat er niet meer is, of nog niet is, maar wel in de folder staat.
En ik heb geen zin er 3x voor terug te gaan om uit te vinden of het er al is, of niet, of alweer uitverkocht, of niet meer in het assortiment.

En als het dan gewoon voor je klaar staat dat je het kan ophalen, lijkt mij ideaal.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 16:23

Ik kom ook 3-4 x per jaar bij de Action maar een webshop lijkt me wel handig, zeker als ze boven 15 of 20 euro geen verzendkosten hebben. Dan zou ik daar meer bestellen. Nu ga ik liever niet naar de Action omdat je nooit weet of ze iets op voorraad hebben, je grijpt snel mis. Ook hebben ze niet echt een vast assortiment. En het is vaak heel druk. Dus als je online op je gemak zou kunnen shoppen en de voorraden duidelijk zijn dan zou ik hier zeker gebruik van maken.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 17:02

Ingevuld! :D
Ik kom echt te vaak bij de Action, haha. Geweldige winkel

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 17:57

Ik heb hem ook ingevuld. Heb helaas “3 x per week” moeten selecteren :')

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-22 10:05

Wauw wat een antwoorden zeg. Ik heb nog geen tijd gehad om het aan te passen naar jullie puntjes en nu al 123 antwoorden. Het verzoek was rond de 40. Bij deze heel erg bedankt!