Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieselpaard schreef:Nou, ik heb een wijziging in mijn salaris moeten doorgeven en mocht gelijk mijn zorgtoeslag voor dit jaar terug betalen, terwijl mijn salaris pas per 1 april wijzigde.
Misschien kun je beter even de belastingtelefoon hierover bellen. Zij zouden je het goede antwoord moeten kunnen geven
StalNollie schreef:Mijn zusje is bewust vanaf januari pas officieel samen gaan wonen. Juist wegens het anders moeten terug betalen. Dit was dit jaar nog
Leo4ever schreef:Mijn dochter kreeg steeds een correctie op haar zorgtoeslag, als in terug betalen. Brieven gestuurd waarin ze kon aantonen dat ze niet teveel had ontvangen. Uiteindelijk van ellende de hele zorgtoeslag maar stop gezet. Na 2 jaar krijgt ze 2000 euro overgemaakt, had ze nog “tegoed”. Vertrouwt het niet dus zet het apart. En ja hooooor, moet terug betaald worden. Kijk uit dus. Ze functioneren daar gewoon niet, het is een puinhoop.
gillian schreef:Op het moment dat wij toeslagpartners werden, toen onze zoon eind november 2015 werd geboren, mocht ik met terugwerkende kracht van dat jaar de toeslagen die ik had gehad, terug betalen..
Woonde al eerder samen, maar toen waren we geen toeslagpartners.
Dieselpaard schreef:Nou, ik heb een wijziging in mijn salaris moeten doorgeven en mocht gelijk mijn zorgtoeslag voor dit jaar terug betalen, terwijl mijn salaris pas per 1 april wijzigde.
Misschien kun je beter even de belastingtelefoon hierover bellen. Zij zouden je het goede antwoord moeten kunnen geven