Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Walkure schreef:Summerfly schreef:Als je niet echt van plan bent de laptop veel mee te nemen, waarom bouw je voor dit geld geen pc? Kan je zelf je specs bepalen, en onderdelen swappen als iets verouderd is/kapot gaat, dus gaat veel langer mee dan een laptop!
Precies wat ik wilde zeggen
dalena schreef:Ik heb zelf ook een ROG strix laptop. Durf alleen even niet te zeggen welke. Kan ik straks wel even nakijken!
Maar ik ben er heel tevreden mee
Ik heb wel 15 inch, dat is voor mij echt prima!
Mulan000 schreef:Geen grote gamer.
MSI hoor ik wel altijd positieve verhalen over.
Uit werkveld met programmeurs zie ik de Lenovo's niet langer dan 2 a 3 jaar meegaan, weet niet of dit voor jou ook gaat gelden, maar wilde het even meegeven.
dalena schreef:Mijn Lenovo laptop werkt nog steeds en is ruim 10 jaar oud,haha. Enige probleem wat die nu heeft is dat het internet af en toe wegvalt. Dan moet ik de laptop opnieuw opstarten en dan doet hij het weer. Heel raar.
Mijn nieuwe laptop is de Asus ROG STRIX G513QC-HN005T trouwens. En ik ben er echt heel blij mee
Amandavd schreef:Summerfly schreef:Als je niet echt van plan bent de laptop veel mee te nemen, waarom bouw je voor dit geld geen pc? Kan je zelf je specs bepalen, en onderdelen swappen als iets verouderd is/kapot gaat, dus gaat veel langer mee dan een laptop!
Waar kan je dit laten doen en hoe ziet dat er dan uit?
dalena schreef:AlexandraM schreef:Voor de geïnteresseerden, ik heb de ROG Strix G17 G713RW-KH069W besteld en hij zou de 4de weer op voorraad zijn. Dus ik hoop het!
Ben heel benieuwd.. Dankje voor de inbreng
En nu geduld hebben