Vintage kilo sale

Moderators: Muiz, ynskek, NadjaNadja, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hiraeth

Vintage kilo sale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-22 12:44

22, 23 en 24 april is er van Throwback Classics een Vintage kilo sale in de IJsselhallen in Zwolle. Ik heb al heel fanatiek het evenement een 'ga ik heen' gegeven op Facebook, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd naar ervaringen van mensen die al een keer bij een dergelijk evenement zijn geweest.

Ik heb wel ervaring met vintage per kilo winkels in bijvoorbeeld Manchester en 'normale' vintage kledingzaken, maar niet met zoiets als dit. Is het echt zo'n kledingvalhalla als ik me voorstel? Wat was de keer dat jij er heen bent geweest het aanbod? En, ik vraag het voor een vriendin ( :+ ), kan je er ook passen?

Ik hoor graag jullie belevenissen en wie weet kunnen we onze aanwinsten hier wel delen tegen die tijd! *\o/* :D

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

heidy_wilco

Re: Vintage kilo sale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:01

Ik ben er een paar jaar geleden geweest, en er waren geen hokjes voor het passen, alles gebeurde gewoon achter in de zaal, voor iedereen te zien :=

Ik ben zelf meer een jaren '50 en '60 iemand, dus er zit minder voor mij bij, maar ik heb er wel hele leuke dingen vandaan kunnen halen, dit was enkel in Groningen en niet in Zwolle. Maar ik denk dat vooral voor jaren '80 het erg leuk is.

*pum**pum**pum**pum**pum*

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 13:13

Ik ben 1x bij zo’n pop up event geweest in utrecht en ik ga dat echt nooit weer doen. :’) Enorme rij, ik denk dat ik wel 2u heb moeten wachten. De kleding was opzich leuk maar wel ontzettend duur en niet vergelijkbaar met een rondje kringloop. Ik ben uiteindelijk met niets naar huis gegaan. := Ik was bij zo’n VinoKilo event. Inmiddels werken ze met kaartjes dus als het goed is kom je makkelijker binnen en was het niet zo’n chaos als toen ik er was. :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 05:32

Ik toevallig vorige week nog, ik vind het geweldig. Ik ga altijd naar the Vintage Rebel, daar betaal je 20 euro per kilo. Ik had 8 blousjes, 3 jasjes, 2 vestjes en 2 broeken voor 86 euro.

Ik ga er echt al jaren heen, naar elke editie in Brabant. Vind het echt helemaal geweldig en het is natuurlijk een onwijs duurzame manier om met kleding om te gaan. Haal er ook echt altijd mooie dingen vandaan. Bij deze is er altijd een pasruimte, wel een aparte ruimte maar inderdaad wel gedeeld. Heb ik geen problemen mee, iedereen doet gewoon zijn ding.

Zou gewoon eens gaan! Maar let op, voor je het weet ben je verslaafd :D

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-22 15:18

Ik ben dus afgelopen weekend geweest, maar wat een teleurstelling. Gaten en vlekken in kleding, een 'meh' collectie en eigenlijk weinig 'statement' dingen die ik juist zo graag tweedehands haal. -O- Ik denk dat ik het zelf dus maar even houd bij de zaken waar ik in Amsterdam zowat over struikel. :D

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-22 05:59

Dan zou ik toch eens bij the Vintage Rebel kijken. Zijn binnenkort weer in Rotterdam.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie