De situatie is zo:
Ik ben in december afgestudeerd (in de zorg); en ter overbrugging heb ik nu een bijbaan totdat ik iets in mijn vakgebied heb gevonden.
Er zijn nu toevallig 3 verschillende werkgevers op mijn pad gekomen, die allemaal interesse hebben dat ik daar kom werken.
Werkgever 1 lijkt mij leuk werk + het is een contract van een vast aantal uren.
Werkgever 2 lijkt mij iets leuker dan 1, maar je begint daar met minder uren (zal na enkele maanden wel oplopen). Dan moet ik die nog combineren met mijn bijbaan.
Echter het ding is; werkgever 3, biedt een optie die ik ook erg aantrekkelijk vind. Het is een baan op afstand van de cliënten (dus het is allemaal online), waardoor je ofwel thuis of waar dan ook kunt werken. Ik zou echt heel graag nog in een ander land willen wonen of rondreizen. Dat zou met deze baan dus misschien op termijn mogelijk zijn.
Het ding is alleen.. bij wg 1 en 2 doe ik echt het werk dat ik leuk vind.. het is dat je daarbij fysiek de mensen ziet, het zijn gevarieerdere vraagstukken en ook workshops en presentaties geven. Maar vooral het fysieke contact met de mensen, daarvoor heb ik uiteindelijk mijn studie gedaan. Bij wg 3 heb je ook wel contact met mensen- maar toch, online is veel onpersoonlijker. Tevens wilde ik eigenlijk geen werk doen dat alleen maar op de pc/online is.
Ik twijfel enorm.. moet ik nu het werk gaan doen wat ik écht leuk vind maar met minder kans om nog een lange reis te maken/ander land te ontdekken.. of inleveren op het werk en wel kunnen verhuizen/reizen..
Zijn er misschien mensen die voor net zo'n soort keuze hebben gestaan? Of die ook gingen werken maar tegelijk de ambitie hadden om nog te reizen?
Ben soms ook bang als ik het reizen te lang uitstel dat ik al te oud word.. dit jaar word ik 26 en ik wil (als ik ooit een gezin zou willen) daar ook weer niet te laat mee beginnen.. en met een gezin wordt je vrijheid toch beperkt.. het is heel ver vooruit gedacht, ik weet het, maar toch..
Bedankt alvast..