Cosplay topic!

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Doe jij aan cosplay?

Ja, fantastisch!
2 (9%)
Ik heb het wel eens gedaan
1 (4%)
Nee, geen zin in
6 (28%)
Nee, waarom doen mensen dit eigenlijk?
3 (14%)
Nee, maar ik zou het wel eens willen proberen
9 (42%)

Totaal aantal stemmen: 21


Eretria

Berichten: 453
Geregistreerd: 03-02-21

Cosplay topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 17:24

Ik heb geen flauw idee of er een specifiek topic over is, ik kon hem niet vinden in ieder geval.

Tja, waarom open ik dit? Ik heb er een gekke fascinatie voor, ik vind het geweldig om te zien hoe sommigen zo creatief kunnen zijn en sommigen zo ontzettend kunnen lijken op het werkelijke karakter! Zelf nog geen poging aan gewaagd, maar dat maakt niet dat ik het minder leuk vind. :D
Of je nou begint of ervaren bent… of het gewoon leuk vindt om te zien zoals ik, het maakt allemaal niet uit, je kan hier gewoon meepraten. *\o/*

En omdat het leuk is dat cosplayers onder elkaar tips en trics kunnen delen! Ik ben zeer benieuwd naar jullie cosplays! {:}

Ik kan er uren naar kijken, jullie ook? _/-\o_

Goldwynn

Berichten: 1429
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 17:52

Leuk! Er zijn al meerdere topics over geweest, maar niet actief: [LZP] Cosplay wie o wie? . In dat topic staat de link naar het topic daarvoor.

Ik heb nooit cosplay gedaan, maar heb wel fantasy kostuums voor Castlefest! Cosplay lijkt me super tof, maar loop er tegen aan dat kwaliteitspul duur is (en terecht hoor) en ik niet handig genoeg en creatief ben om zelf dingen te maken :o. Dus kom lekker meelezen en inspiratie op doen!

Suzanne F.

Berichten: 50059
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Cosplay topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 18:23

Is cosplay larpen of is er een verschil?

Mariett

Berichten: 4536
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Cosplay topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 18:40

Oh eigenlijk hebben we een algemeen kostuum topic nodig! Of valt het nog onder cosplay als je het niet baseert op een film of ander soort bestaande media?