sommigen van jullie zullen zich mijn extreem uitgebreide gender reveal herinneren (linkje), anderen ook niet

Hetzelfde koppel gaat volgend jaar trouwen, en ze hebben mij gevraagd te helpen met hun verlovingsfeest. Dat zal opnieuw bij hen thuis, in de tuin, doorgaan, volgende maand. Dan is de bruid ook jarig, dus het is tegelijk ook een verjaardagsfeestje.
Nu ben ik dus op zoek naar ideetjes, spelletjes, opdrachten. Ik ben tijdens de gender reveal all out gegaan, sommige bokkers dachten dat ik iets te ver ging (wat ik snap) maar ik heb de gok toen genomen, omdat ik mijn vrienden tenslotte ken. Ze waren dolblij met al de spelletjes en opdrachten die ik toen op poten gezet heb, dus ik ben van plan nu hetzelfde te doen - daarom hebben ze mij tenslotte ook als planner gevraagd haha.
Ik merk dat ik het thema moeilijker vind dan met de gender reveal

Ik ben niet van plan er deze keer weer 400 euro tegenaan te gooien, maar wil het dus wel leuk maken.
Ik heb nog geen flauw idee van wat ik qua cadeau wil/ga doen, tips zijn welkom. Ze zijn al een hoop jaren samen, wonen ook al lang samen, dus qua uitzet/inrichting hebben ze echt alles al.
Ze hebben een hond en kind om bij de dag te betrekken. De hond is een nogal wilde jachthond, het kind is een baby van nog geen jaar oud.
Ik dacht aan iets van een parcours, waar zij moet doorheen lopen en waarbij hij de "sleep" (lees: een laken) moet zien te redden. Verder kom ik nog niet echt

Ik zou opnieuw iets van een bingo en/of pictionary willen organiseren, maar ik weet niet goed hoe ik dat qua prijzen moet aanpakken. Met de gender reveal waren de prijzen allemaal babyspulletjes, maar wat geef je dan voor een aanstaand huwelijk als het koppel eigenlijk alles al heeft? Want spelletjes zijn super leuk (vinden zij ook!), maar het is toch nog leuker als er dan prijzen gewonnen kunnen worden? Maar dan kom ik ook opnieuw uit bij: ik wil er niet weer 400 euro tegenaan gooien, én ik weet eigenlijk ook niet welke prijzen ik nu moet verzinnen

De bruid heeft trouwens een gluten-allergie, dus ivm met eetspelletjes moet ik daar voor haar wel rekening mee houden.
Ik kan ze laten eier-lopen, je weet wel --> ei op een lepel, en doen alsof dat de ringen zijn die niet mogen vallen?
We komen dit jaar niet samen om paaseieren te rapen, dus waarschijnlijk doe ik dat dan alsnog, een speurtocht voor alle gasten, waarbij dan iedereen de eitjes aan de trouwende vrienden moet geven haha.
Mijn vriend wilt vast wel voor stripster spelen en hem een lapdance geven, met de gender reveal speelde hij de krijsende baby die een luier om moest, dus zulke geintjes vinden we ook wel leuk.
Een wedstrijdje "over de drempel" dragen kan ook wel, in parcoursvorm!
HELP