Stelling: 'Paardenmensen' houden niet van voetbal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Paardenmensen houden niet van voetbal

Eens
67 (48%)
Oneens
70 (51%)

Totaal aantal stemmen: 137


marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:21

Nee vind er niet veel aan. Kijk alleen vrijwillg als het nl elftal een belangrijke wedstrijd moet spelen, dan is het meestal wel gezellig.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:31

Hebben jullie ook zo genoten van het weekend??

PSV, Ajax en AZ verliezen en Feyenoord wint Vork


En ondertussen heeft AS Roma met 4-1 bij Parma gewonnen OK dan!

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 18:56

Ik ben het er niet helemaal mee eens, ik heb elf jaar geleden mijn paard gekregen en tegelijkertijd kwam ik bij AZ, waar ik nu nog steeds heen ga, uit en thuis Schijnheilig

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:07

Hand in hand, kameraden!
Ik hou dus wel van voetbal, en dan met name Feyenoord

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:11

nou, bij deze gefeliciteerd dan Scheve mond

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:18

kristie schreef:
ookal zou ik paarden niet leuk vinden, dan nog had ik een hekel aan voetbal. {wie gaat er nou met ze 22 achter 1 balletje aanrennen?? Haha!}


Inderdaad, domme sport eigenlijk he? Maarja, wie gaat er nu 50 rondjes door een bak rijden Verward . Dus zo is elke sport wel nutteloos.

Maar ik heb op oneens gestemd, ik kijk niet graag voetbal, maar vindt het zelf super leuk om het onder vrienden te doen *tackelt iedereen Schijnheilig *

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:35

Ik houd niet van voetbal maar haat het niet. Ik wil er absoluut niet naar kijken op TV! Daar wil ik mijn tijd niet aan besteden. Ik zou willen dat er wat meer paardensport op TV zou komen. En dan vooral westernsport. Op ieder net zijn altijd die stomme voetbalwedstrijden aan de gang. Er worden zelfs programma's voor afgelast soms.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:44

Ik vind voetbal zo nu en dan wel leuk Niet om 90 minuten naar het scherm zitten staren maar gewoon even kijken. En het doen vind ik nog veeeel leuker. Maar dan zonder meiden, jongens kun je tenminste nog even tegen de schenen trappen zonder dat ze gelijk kwaad worden en blijven Bloos

En Heerenveen vind ik op dit moment erg leuk! Vooral omdat ze van PSV en Ajax gewonnen hebben, mijn broertje is fan van PSV, dus lekker gelachen! OK dan!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:47

angelke schreef:
Inderdaad, domme sport eigenlijk he? Maarja, wie gaat er nu 50 rondjes door een bak rijden Verward . Dus zo is elke sport wel nutteloos.




Eindelijk iemand die realistisch naar de paardensport kan kijken Tong uitsteken

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:58

Ynzo"]
[quote="angelke schreef:
Inderdaad, domme sport eigenlijk he? Maarja, wie gaat er nu 50 rondjes door een bak rijden Verward . Dus zo is elke sport wel nutteloos.




Eindelijk iemand die realistisch naar de paardensport kan kijken Tong uitsteken
[/quote]

Nee, dat was eigenlijk een beetje sarcastisch Tong uitsteken.
Maar voetbaltraining is nuttig, want dan krijg je spieren. "paardrijtraining" is nuttig want dan krijgt je paard spieren.
En wedstrijden is om te bewijzen dat je goed getraind hebt.

Zoiets? Schijnheilig

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:02

Mwa, voetbal is vooral voor conditie, al krijg je met conditietraining ook wel been spieren...

En voetbal wordt altijd beschouwd als 22 man die achte 1 bal aan rennen, maar ten eerste blijven beide keepers in het 16-meter-gebied staan [;)] en ten tweede komt er meer taktiek bij t ekijken dan veel mensen denken...

En ik ga er vanuit dat dit met paardensport ook zo is, al kan ik daar als buitenstaander niet echt een oordeel over geven Tong uitsteken



Maar, ik heb in ieder geval genoten van je opmerking Angelke Nagelbijten / Gniffelen

Machie

Berichten: 16013
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:16

Ik heb heel erg genoten dit weekend!!!!

FC Twente - AZ: 4-1 Party!! Party!! Party!!

Dus, voor mij gaat de stelling niet op!!!
Ik ben echt wel heel erg voor voetbal!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:22

ik HAAT voetbal, en mijn vriend GELUKKIG ook!

maar ik denk niet dat het met paardenmensen te maken heeft of je er van houd of niet .....

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 20:24

Ik heb zelf naast paardrijden ook op voetbal gezeten. Op een gegeven moment viel de groep meiden uitelkaar, en hadden we geen 11 tal meer, dus ben ik er mee gestopt.
Ik volg voetbal op de televisie en doe mee met het dagblad van het noorden spel; coach van het jaar.
Die stelling gaat voor mij niet op dus... Lachen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 21:01

Ynzo schreef:
PSV, Ajax en AZ verliezen en Feyenoord wint Vork

Jaaaa! Geweldig! *LOL*

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 00:07

Eens!! Want ik ben paardenmens en haaat voetbal Haha!

Bitwise

Berichten: 754
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 01:22

Zou wel eens kunnen kloppen. Ik haat voetbal. Als er een hele belangrijke wedstrijd is op een lesavond hoop ik altijd dat al mijn mede-clubgenootjes naar die wedstrijd gaan kijken, zodat de les niet zo overvol is. Maar het lijkt wel of dan juist iedereen komt (zelfs degenen die normaalgsproken bijna nooit komen. Boos!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 09:56

goh ik wou dat ik weer op voetbal zat!!!!! Haha! de laatste jaren wordt het wat minder, misschien ook wel omdat ik het voetballen zelf mis Bloos
en naar de tv kijken word ik moe van Tong uitsteken

mijn vader zit in het bestuur van de voetbal en is daarnaast choach van het 2e, mijn beide broers spelen in het 1e Lovers

ik ben zelf altijd geeltjeslid geweest en speelde zowat elke zaterdag met de meiden mee(ik was toen zelf 13/14 en die meiden waren toen al 17/18) maar ik had de grootste lol. stond vaak rechts voor/spits...maar veel ballen kregen we niet, want onze verdediging was om te Huilen dus toen moest ik voorstopper gaan spelen! en toen ging het weer beter Bloos

ik kijk soms nog eens bij mijn broers als ze thuis moeten spelen(meer naar zijn vrienden hoor Haha! )
het broertje van mij ex voetbalt momenteel bij AZ Knipoog (junior gedoe Bloos )

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 09:57

kimmy schreef:
Ik heb zelf naast paardrijden ook op voetbal gezeten. Op een gegeven moment viel de groep meiden uitelkaar, en hadden we geen 11 tal meer, dus ben ik er mee gestopt.


dat was hier dus ook! we hadden er net aan altijd 11! maar toen viel ons team uit elkaar Verdrietig

petraaken

Berichten: 44214
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:02

af en toe best wel leuk om te zien op TV, zelfs een wielerclassiker volg ik af en toe op TV. Ben trouwens fan van Club Brugge (tja belg en west-vlaming hé).

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:54

Nadhir schreef:
Zelf ben ik n paardenmens en voetbal vind ik de domste sport die er is. Met zn 22en achter een bal aanrennen hoe nutteloos kan het zijn.

DAt is onzin natuurlijk. Het gaat om het spelelement. Ze rennen niet nutteloos achter een bal aan, die bal moet in elkaars goal getrapt worden.

Maar die ophef die er over wordt gemaakt, gatverdarrie!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:00

ik ben absoluut geen voetbalfan....

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:36

Ik ga regelmatig naar Feyenoord toe. Ik vind het wel gezellig...
Lekker met z'n allen naar de kuip, effe wat drinken vooraf, en dan de wedstrijd kijken! Is niks mis mee. Ik vind voetbal wel leuk!

lies

Berichten: 9631
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:43

Ik ben wel een voetbal fan (Ajax, met de paplepel ingegoten).
Ik vind alle sporten wel leuk om te kijken/doen. Behalve korfbal Haha!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 16:30

Ik vind voetbal op zich wel leuk, maar dan alleen Ajax en Ado den haag is wel grappig om naar te kijken maar verder ik ook niet hoor

gr