Mijn man en ik hebben een moeilijke periode achter de rug. Ik wil hem nu een aandenken geven om te kunnen kijken naar de toekomst en de periode af te sluiten. Hij draagt nooit sierraden, armbanden en horloge. Wat zou een mooi blijvend aandenken voor hem kunnen zijn? Ik hoop dat jullie mij wat ideeën kunnen geven!
Mischien een mooi fotoboek . Met alle mooie momenten van jullie samen .
bluebeauty
Geplaatst: 28-03-22 18:42
Rocamor schreef:
Herdenkingsboom?
Dit hebben wij ook gedaan vorige week. Voor mijn vader die overleden is, maar er zijn allerlei redenen om een boom op te dragen aan iemand. Dit heette “bos van de toekomst” Als je meer wil weten, mag je me altijd pben
xSwanHeart
Geplaatst: 28-03-22 18:54
Een mooie gegraveerde sleutelhanger in een vorm die symbool staat voor de periode die achter jullie ligt, of juist voor de toekomst?
WinSel
Geplaatst: 28-03-22 19:37
Ik heb mijn ouders een cadeaubon gegeven van een beeld van hun handen samen. Dit is super mooi geworden!
skvetta
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-22 21:49
WinSel schreef:
[ [url=m/ly6dcD.jpg]Afbeelding[/url] ] Ik heb mijn ouders een cadeaubon gegeven van een beeld van hun handen samen. Dit is super mooi geworden!
Hier zat ik ook aan te denken! Super mooi! Ik denk dat dit het wordt!
Ik heb dit voor mijn vader gedaan, het certificaat uitgeprint en ingelijst. We hebben zoveel lol gehad en mijn pa verteld nu aan iedereen die het wil horen dat hij een Schotse Lord is mét stukje grond! Mijn ouders hebben zelfs plannen om een keer echt naar het stukje grond (waar net 1 boom op past, maar dat terzijde) te gaan kijken tijdens een vakantie naar Schotland.