Borstkanker door deodorant/anti transparanten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 15:40

Yessy schreef:
ik heb ook van dat anti-transpirant spul, en daar staat wel duidelijk op dat je dat pas mag gebruiken 24 uur na het scheren van de oksel, dat zal niet voor niets zo zijn, maar zolang dat nog gewoon verkocht mag worden zal het risico heel klein zijn.


daar zou ik niet vanuit gaan. okey paranoia worden is ook nie goed, maar denk niet van oh ze verkopen het nog dus is het niet schadelijk

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 17:08

En morgen bedenken ze zeker weer dat je van teveel water drinken kanker krijgt ofzo Scheve mond

het is altijd iets nou weer deodorant, pas was het ook al van te veel kaneel Verward Kom op zeg Schijnheilig

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 20:52

ja ze verzinnen van alles Verward
vroeger ook, toen hadden veel meisjes van die strakke bandjes om de nek, van die strakke dan meost het lijken alsof je een tatoeage had!
als jullie weten welke ik bedoel?
daar zou je dus ook kanker van kunnen krijgen Verward (zeiden ze)

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 00:30

x4you schreef:
ja ze verzinnen van alles Verward
vroeger ook, toen hadden veel meisjes van die strakke bandjes om de nek, van die strakke dan meost het lijken alsof je een tatoeage had!
als jullie weten welke ik bedoel?
daar zou je dus ook kanker van kunnen krijgen Verward (zeiden ze)


Weet je nog die gekleurde plastic beestjes/figuurtjes die je vroeger kon sparen en dan aan een ketting oid hangen? Veel mensen zogen daarop, dat was ook kankerverwekkend...

Vandaag stond trouwens in het AD dat dat van die deo's niet waar is!

pmarena

Berichten: 48204
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:03

Je weet toch nooit wat nu wel en niet slecht is....neem de eieren.... zoveel jaar geleden raadden ze aan : elke dag een eitje bij het ontbijt is gezond ! OK dan!

Zoveel jaar later : eieren eten is slecht voor dit-en-dat , zeker niet vaker als 2 x per week een ei eten !!

Weer zoveel jaar later : ja hoor , eieren zijn juist erg gezond...*bla*

Zo ook met melk , brood , kaas...wat dan ook.

Wat nu gezegd wordt wordt over 10 jaar weer HEEL anders gezien na allerlei nieuwe onderzoeken , dus je hebt er net niks aan.

Ook zijn NU al de meningen verdeelt , verschillende mensen denken heel anders over hetzelfde onderwerp.

Net als met je paard knoflook geven , de 1 doet het omdat het zo ontzettend gezond zou zijn , en in het andere blaadje lees je weer dat knoflook juist helemaal niet goed voor je paard is

Mijn conclusie : je hebt eigenlijk geen fluit aan al dat wetenschappelijke gezwets , het is absoluut niet zo dat daar de waarheid verkondigd wordt en je zal op je eigen gevoel moeten vertrouwen in veel dingen , helaas.

Net als bandages , ook zoiets.

De 1 zegt : goed juist , geeft stevigheid en bescherming aan het been !

De ander : bandages zijn erg slecht , bloedsomloop dit , verzwakking dat...enz.

Boomloze zadels idem : de ene paarden-fysiotherapeut vind het maar niks en de andere is er juist helemaal blij mee en zou het liefst alle paarden ermee bereden zien worden omdat er dan VEEL minder bewegings-problemen zouden zijn bij het paard.

De 1 zegt dit en de ander zegt dat , en over 10 jaar denken ze er weer heel anders over : je hebt geen enkele zekerheid

Zal op jezelf moeten vertrouwen Lachen

Mij lijkt dit aluminium spul ook helemaal niet goed , maar de vraag is : HOE erg is het nu helemaal Verward

Kan het geen kwaad als je gewoon , zeg , 2 x per dag even een smeertje deo geeft ? Of bouwt het op als afvalstoffen in je lichaam ?

Wie weet is het idd best schadelijk , maar blijkt dat JUIST deze schadelijke stoffen weer beschermen tegen nog veel ergere invloeden van buitenaf , waardoor het dus over 10 jaar weer blijkt dat het "maar goed was dat je dat spul gebruikte" ........ zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 01:51

In mijn deo (Fa click en go) zit het dus wél heb net een vooraadje ingeslagen vindt het heerlijk spul ga morgen wel eens op jacht of het echt waar is.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 04:42

Ik heb nooit gerookt ...
Drink geen alcohol ...
Heb nooit drugs geprobeerd ...
Gebruik geen deo's om geurtjes de maskeren maar pak die anders aan ...

Dinsdag avond krijg ik het vooronderzoek om een tumor te laten verwijderen in m'n borst waarvan gebleken is dat één van de vier afgenomen stalen "niet goed" is ...

Read and learn Knipoog

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-04 09:20

Chiqa schreef:
In mijn deo (Fa click en go) zit het dus wél heb net een vooraadje ingeslagen vindt het heerlijk spul ga morgen wel eens op jacht of het echt waar is.

Je hebt waarschijnlijk niet het hele topic doorgelezen want er staat een aantal keren dat het NIET WAAR is,
maar een HOAX (ik kreeg hem ook via de mail binnen)

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 17:57

Misser"]
[quote="x4you schreef:
ja ze verzinnen van alles Verward
vroeger ook, toen hadden veel meisjes van die strakke bandjes om de nek, van die strakke dan meost het lijken alsof je een tatoeage had!
als jullie weten welke ik bedoel?
daar zou je dus ook kanker van kunnen krijgen Verward (zeiden ze)


Weet je nog die gekleurde plastic beestjes/figuurtjes die je vroeger kon sparen en dan aan een ketting oid hangen? Veel mensen zogen daarop, dat was ook kankerverwekkend...

Vandaag stond trouwens in het AD dat dat van die deo's niet waar is!
[/quote]
die had ik ook, speentjes enzo aan zo'n touw om je nek, en die strakke bandjes om je nek... dus die deo kan er nog wel bij Tong uitsteken
off-topic: ik wacht nog steeds op je pb Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:22

Nanouk"]
[quote="Chiqa schreef:
In mijn deo (Fa click en go) zit het dus wél heb net een vooraadje ingeslagen vindt het heerlijk spul ga morgen wel eens op jacht of het echt waar is.

Je hebt waarschijnlijk niet het hele topic doorgelezen want er staat een aantal keren dat het NIET WAAR is,
maar een HOAX (ik kreeg hem ook via de mail binnen)
[/quote]
Okee gelukkig maar zag door de bomen het bos niet meer, ben opo internet gaan kijken en kwam er toen helemaal niet meer uit (is meestal zo he)

Gelukkig, dus ik hoef ze niet weg te gooien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Net een voorraadje in de reclame gekocht namelijk)

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-04 19:31

Tegenwoordig krijg je van alles kanker. Ze ontdekken in ieder middeltje, stuk eten, kledingstuk en ga zo maar door wel een stof waarvan je kanker kunt krijgen.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:43

wat reageert iedereen laconiek zeg. Aan de ene kant wel te begrijpen, omdat het tegenwoordig inderdaad overal van te krijgen is als je de media moet geloven. Maar aan de andere kant: als je nu kijkt hoeveel mensen er per jaar overlijden aan kanker of waarbij kanker is geconstateerd: dat liegt er niet om!
Ik vind het niet verkeerd om een stukje voorzichtigheid in acht te nemen.
Zo gek is dat verhaal niet. Je stopt elke dag die porien onder je arm dicht zodat het zweet er niet een uitweg vind, maar die zweetklieren zitten daar toch niet voor niks? Het ruist wel erg tegen de natuur in. Als het lichaam daar een reactie op geeft...ind het geen vreemde gedachte.
Wat ik ergens hier in het topic over spijkerbroeken las, kijk, daar kan ik niks mee. Maar wat betreft de deodorant wel.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:03

pmarena schreef:
Wat nu gezegd wordt wordt over 10 jaar weer HEEL anders gezien na allerlei nieuwe onderzoeken , dus je hebt er net niks aan.
:)) daar heb je wel gelijk in.

maar ik vind het toch een verschil als een product niet supergezond zou zijn of direct in verband wordt gebracht met kanker.