Het begon een paar weken geleden met dit topic: [HTT] Leuke woonplaatsen met bos .
Toen kwam de aankoopmakelaar. Toch omgeving Breda wat het meest voor de hand lag. En twee weken later hadden we "ineens" een huis gekocht. In Tilburg nog wel. Op fietsafstand van de uni, dus dat is toch wel erg lekker en biedt misschien enige aanknooppunten voor een sociaal leven als randstedeling
.Eigenlijk hadden we Tilburg afgeschreven, want lelijk
. Maar de Reeshof en de Blaak vonden we beide wél erg leuk en groen. De stad zelf is ook wel een beetje bij ons gaan groeien (nog steeds geen plaatje. Maar hey. Leuke bossen, grote stad, fijne huizenprijzen en veel uitvalswegen naar nog mooiere bossen en steden.) . En toen was er een spark bij een huis. En de bieding was ook nog raak. Een huis in de Blaak
.We zijn helemaal in de wolken als starters. Zijn er vorige week weekje op vakantie geweest in Tilburg. Maar bij mijn zoektocht naar online Tilburgse Communities om wat meer over de stad te weten te komen kom ik niet erg ver
Ik ben zo benieuwd hoe anderen wonen in Tilburg ervaren. Ik weet dat het een stad is met voor- en tegenstanders. Maar juist daarom, heel benieuwd, haha.Wat kunnen de Tilburgers op bokt mij vertellen over wonen in deze stad
?
Maar ze hebben veel platgegooid en herbouwd sindsdien en het is echt wel enorm opgeknapt. Ik vind het een ontzettend leuke stad om te wonen en te werken! Natuurlijk zijn er stukjes waar je niet dood gevonden wil worden, maar die zijn overal wel. Ik ben hier ooit als student begonnen en heb her en der gewoond en gewerkt, dus met veel wijken wel ervaring.
maar er zijn intussen ook genoeg restaurantjes om gewoon een gezellige avond uit te kunnen. Beste kermis van het land. Je gaat het vast leuk vinden.