Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rongyos schreef:Zelf heb ik een Reolink Go PT. Heb het zonnepaneel er ook bij, maar die werkt pas lekker in de zomer, nu verbruit de camera meer dan dat de zon bij laadt.
Nu heb ik er powerbank van Xtorm aanhangen die ik 1x in de week verwissel (ik heb er 2). De camera laadt op tot 100% via micro USB en stopt dan met opladen. Als ik op locatie ben dan haal ik even het stekkertje uit de camera en plug hem weer in, dan laadt de camera bij tot weer 100% als dat nodig is.
Solar panel sluit ik weer aan als er veel zonuren zijn op een dag.
cinniz123 schreef:Rongyos schreef:Zelf heb ik een Reolink Go PT. Heb het zonnepaneel er ook bij, maar die werkt pas lekker in de zomer, nu verbruit de camera meer dan dat de zon bij laadt.
Nu heb ik er powerbank van Xtorm aanhangen die ik 1x in de week verwissel (ik heb er 2). De camera laadt op tot 100% via micro USB en stopt dan met opladen. Als ik op locatie ben dan haal ik even het stekkertje uit de camera en plug hem weer in, dan laadt de camera bij tot weer 100% als dat nodig is.
Solar panel sluit ik weer aan als er veel zonuren zijn op een dag.
Ik heb dus dezelfde!
Ik ga eens kijken welke powerbank dat is!
Top hier heb ik wat aan,thanks beide!
cinniz123 schreef:Oke ik ga hem even opzoeken.
Kan je dat snoer niet via Reolink krijgen?
Ik had epine gemaild toen onze antenne was gebroken en die staat niet op hun site maar was wel los verkrijgbaar.
Powerbank kunnen wij binnen hangen want hij hangt tegen de stal aan.
Rongyos schreef:cinniz123 schreef:Oke ik ga hem even opzoeken.
Kan je dat snoer niet via Reolink krijgen?
Ik had epine gemaild toen onze antenne was gebroken en die staat niet op hun site maar was wel los verkrijgbaar.
Powerbank kunnen wij binnen hangen want hij hangt tegen de stal aan.
Nope dat snoer hebben ze niet los. Heb ik Reolink al over gemaild. Misschien zelf maar iets fabrieken.
Klantenservice was heel fijn toen de camera niet meer goed wilde opladen, zonder probleem eerst een nieuwe opgestuurd en toen kon ik de 'kapotte' terugsturen. Zodat ik niet zonder camera kwam te zitten.