Loopt vast etc, batterij gaat ook snel leeg.
Ik wil een nieuwe maar zie door de bomen het bos niet meer

Ik heb nu de XR,
heeft iemand ervaringen met de nieuwe iphones?
qua budget rond 800
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Een nieuwe iphone kopen is niet echt duurzaam en ook heel duur. Ik koop dus altijd een tweedehands die een half jaar gebruikt is oid. Scheelt honderden euro's en beter voor het milieu. Steeds een nieuwe iphone kopen is natuurlijk enorm slecht.
amies100 schreef:Ik heb zelf ook de XR, mijn vriend de 12 pro max.... Kwaliteit van de foto's is niet te vergelijken. Die van mij zijn bar slecht tegenover die van hem. Alleen daarom zou ik een nieuwe willen, alleen de prijs weerhoudt mij er nog even van
miccamaaike schreef:MarlindeRooz schreef:Een nieuwe iphone kopen is niet echt duurzaam en ook heel duur. Ik koop dus altijd een tweedehands die een half jaar gebruikt is oid. Scheelt honderden euro's en beter voor het milieu. Steeds een nieuwe iphone kopen is natuurlijk enorm slecht.
Tsja die heeft iemand anders een half jaar daarvoor dan nieuw gekocht, dus volgens mij is t enige wat echt werkt je telefoon houden totdat hij het begeeft.
8nnemiek schreef:Ik heb zelf een iPhone SE van 5 jaar oud, maar die werkt nog prima. Met de iPhone Xr zou ik verwachten dat die met gemak nog een paar jaar mee moet kunnen. Ik zou eens proberen om hem opnieuw te installeren.
Wat is de batterij conditie (bij instellingen -> batterij -> batterijconditie)