Mijn vriend heeft 4 weken geleden abrupt onze relatie beëindigd, ik kwam echt uit de lucht vallen. (Ik ben 26 en hij 30) en we hadden een relatie van 2,5 jaar. Ik z'n eerste vriendin, hij niet mijn eerste. Niet echt problemen, soms wel een keertje discussie maar nooit grote woorden, bleven altijd respectvol naar elkaar toe.
De laatste maanden nam hij wel steeds meer hooi op zijn vorkje, neiging naar burn-out maar hij veranderd niks... Kan ik ook niet voor hem doen. En boem, plots gedaan. Zegt zich slecht te voelen in z'n vel, wel altijd van mij gehouden hebben en wil terug meer vrijheid, ruimte voor vaker met vrienden af te spreken... We waren al op zoek naar een eigen woning, verliep nog niet zoals gepland, dat is wel een spelbreker omwille van de afstand (praktische/organisatorische zaken). Verder ben ik wel een huismus en hij een reisduif, maar ik gun 'm zijn vrijheid en hij mijn comfort.
Voorlopig mag hij van mij nog gewoon tot inkeer komen en ik zie geen problemen die niet opgelost kunnen worden, is vooral praktische zaken, kan gewoon over gebabbeld worden. Maar momenteel wil hij rust, niet afspreken om te praten. We hebben elkaar nu een week niet meer gehoord maar moeten elkaar nog zien om te babbelen/worst case scenario: spullen uitwisselen.
DUS mijn vraag: Ik lees dat er veel bokkers zijn die terug een relatie hebben gekregen met hun ex (aw dat woord

Help an overthinking girl out