Toegangsbewijs.nu ervaringen buitenland vlucht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bren979

Toegangsbewijs.nu ervaringen buitenland vlucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-22 10:05

Goedemorgen,
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?
Ik heb voor een terugreis naar Nederland een negatieve antigeen test ( of pcr test) nodig. En in Noorwegen of Zweden zit geen testcentrum in de buurt waar wij verblijven.
Uiteraard kan ik op het vliegveld mijzelf laten testen maar dan zit ik weer met extra lange wachttijden. En dit is een stuk goedkoper
https://www.toegangsbewijs.nu/
Heb contact gehad met KLM maar krijg niet duidelijk of deze test geaccepteerd wordt, ze zeggen op de site van wel. Maar wil het echt heel zeker weten, anders kan ik niet mee op de terugvlucht.

Anoniem

Re: Toegangsbewijs.nu ervaringen buitenland vlucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 10:24

Ik heb dit in de UK gedaan (wel bij een Britse toko), waar dat wat gebruikelijker is, en dat wordt idd gewoon geaccepteerd. :j Sowieso valt het me mee met hoe streng ze controleren op dat soort dingen hoor; toen ik eerder dit jaar terugkwam uit Georgië werd er eigenlijk helemaal niet naar gevraagd of gekeken.

bren979

Re: Toegangsbewijs.nu ervaringen buitenland vlucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-22 10:40

Ik moet eigenlijk weten of ze een test accepteren zonder qr code. En dat is niet duidelijk aangegeven.

Maar ik wil het graag wel zeker weten. Klm neemt geen telefoon op, via app krijg ik hetzelfde k antwoord via een virtuele assistent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 12:49

bren979 schreef:
Ik moet eigenlijk weten of ze een test accepteren zonder qr code. En dat is niet duidelijk aangegeven.

Maar ik wil het graag wel zeker weten. Klm neemt geen telefoon op, via app krijg ik hetzelfde k antwoord via een virtuele assistent.
Ja, die accepteren ze, zolang er maar een registratienummer/nummer van een lab op staat. Ik heb net mijn test van Chronomics even opgezocht, en daar staat in de PDF alleen 'Negative,' verder geen QR-code of zo en die test is ook niet gekoppeld aan mijn vaccinatie-QR.