Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en de enige oplossing die ik ken tot nu toe is alles buiten zetten of opzuigen, maar voor voorkomen dat ze binnenkomen heb ik nog niets gevonden.
Het helpt hier goed wanneer ik ze een naam geef. Dan vind ik ze al een stuk leuker
Sindsdien moest hij er niets meer van weten
denbine schreef:Wij woonden voorheen aan t water.....trauma's van die krengen.
Huis laten behandelen door spider buster nooit geen last meer gehad.....de buren wel
Suzanne F. schreef:Niets. Vlakbij het bos wonen is een garantie voor spinnen. Niks aan te doen. Ja weer verhuizen.
Werkt het? Niet 100%, maar werkt wel rustgevend op 1 of andere manier
Zag wel nog stofspinnen maar die vind ik persoonlijk niet zo eng. Die joekels niet meer gezien (of het zal toeval geweest zijn). Cayenne schreef:Mijn ouders hadden een kat die achter de spinnen aan ging, tot we op een dag de spin achter de kat aan zagen gaanSindsdien moest hij er niets meer van weten
. Natuurlijk tot het dan zomer is en de insecten rond je hoofd zoemen, dan ben ik wel panisch omdat ik niet weet welk insect het is
GWR schreef:denbine schreef:Wij woonden voorheen aan t water.....trauma's van die krengen.
Huis laten behandelen door spider buster nooit geen last meer gehad.....de buren wel
Hoe werkt dit? Heb al een site van een spider buster gevonden maar er staat niet echt wat het doet/hoe het werkt, behalve schoonmaken/onderhoud.
Ik ben hier wel nieuwsgierig naar maar ook beetje sceptisch haha