Ik zoek een kastje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Ik zoek een kastje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 20:10

Misschien kunnen jullie mij helpen! Ik ben opzoek naar zo'n soort kastje als op de foto. Het liefste zonder vakken/deurtjes maar in ieder geval wel die vintage ish style. Enig idee waar ik dit kan vinden of welke zoektermen ik kan gebruiken? Als ik zoek naar wandkastje/brocante wandkast vind ik niet echt wat ik zoek.

Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:50

Amber_anne

Re: Ik zoek een kastje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:58

Als je de afbeelding is door Google lens haalt? Vind je dan niks wat bij je stijl past?

Marktplaats ook al op gekeken? Dan gewoon bij kasten en dan wandmeubels. Verder niks intypen maar gewoon even alles doorkijken ik jouw buurt. Kapstokken kan je ook nog proberen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:05

Ik heb precies datzelfde kastje hangen, maar dat van mij is wit. Grote kans dat het kastje op jouw foto is overgeschilderd.
Ik weet helaas niet waar het vandaan komt, ik heb het van mijn zusje gekregen, jaren geleden.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:15

Na even Googlen kwam ik deze advertentie tegen:
Afbeelding

Hij heeft ooit bij de Action te koop gestaan, daar heeft mijn zusje hem vast ook vandaag gok ik.
Maar daar zal hij niet meer te vinden zijn. Wellicht nog via Marktplaats?

Ik had je best die van mij willen geven, maar die hangt al jaren in de paardenstal en is helaas te vies om nog in huis te hangen ben ik bang :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 22:31

8nnemiek schreef:
Na even Googlen kwam ik deze advertentie tegen:
[ [url=m/ePXAt9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij heeft ooit bij de Action te koop gestaan, daar heeft mijn zusje hem vast ook vandaag gok ik.
Maar daar zal hij niet meer te vinden zijn. Wellicht nog via Marktplaats?

Ik had je best die van mij willen geven, maar die hangt al jaren in de paardenstal en is helaas te vies om nog in huis te hangen ben ik bang :+

Action idd! Bij ons hangt hij op de wc :+ maar ik wil er boeken in stoppen, dus vandaag de geen deuren en vakjes.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 22:36

Deurtjes kan je er zo uit halen natuurlijk, enkel even de scharnieren losschroeven. Als de buitenkant maar stevig is/blijft.
Ik heb hier een theekistje staan op nachtkastje voor telefoon, sleutels, etc. en daarvoor 4 van de 6 vakjes er uit gesloopt. Nu kan het wat ik er van wil. Dus hoe handig ben je/wil je aanpassen.