Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
_hill_ schreef:Wij staan altijd op een boerencamping die zijn weiland ter beschikking stelt. Het is er rustig, netjes en in de 6j dat ik daar kom, nog geen kots oid meegekregen. Faciliteiten zijn fijn en je krijgt tenminste genoeg slaap. Er is een pendelbus van en naar het terrein en in de avond kun je in de loods nog een biertje halen en in de ochtend broodje ei met spek! Heel goed geregeld allemaal.
MarlindeRooz schreef:Verstandig TS! Toen ik naar een festival ging had ik een rustig hoekje opgezocht. Maar heb meerdere keren overgevende mensen achter m’n tent gehad.
Dreamy schreef:MarlindeRooz schreef:Verstandig TS! Toen ik naar een festival ging had ik een rustig hoekje opgezocht. Maar heb meerdere keren overgevende mensen achter m’n tent gehad.
Maar denk dat mensen dat ook juist in de rustige hoeken doen. Zou dan eerder je laten omringen (als je met meerdere mensen bent) met tenten van bekenden.