Welke CRM software gebruik jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wyb_ster

Welke CRM software gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-22 16:08

Het lijkt wel een zoektocht zonder einde: CRM software die voldoet aan mijn eisen :D

Vanuit de advocatuur ben ik gewend om met bijvoorbeeld Kleos of Fidura te werken. Vanuit het onderwijs heb ik gebruik gemaakt van Itslearning, Magister, Canvas, sin-online en Brightspace.
Nu heb ik de opdracht gekregen vergelijkbare software te vinden voor een consultancykantoor, de eisen:

- integratie met outlook mail/gmail (het liefst via een add-in)
- integratie met office365/Word/Excel (het liefst ook dat er meerdere werknemers tegelijkertijd in hetzelfde bestand kunnen werken)
- er wordt gewerkt op projectbasis, dus mails en bestanden moeten per dossier/project opgeslagen kunnen worden en aangezien er veel documenten per project zijn zouden we graag zien dat het aanmaken van een mappenstructuur mogelijk is
- taken
- gedeelde agenda
- urenregistratie

Al zijn die laatste drie punten geen dealbreaker. Aangezien ik via Google zo'n beetje alles al voorbij heb zien komen en ook via een intermediair nog niet veel verder ben gekomen, dacht ik aan Bokt omdat jullie voor bijna alles een oplossing weten. Dus: wat voor CRM programma's gebruikt Bokt voor werk? :D