Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Ik vind het zelf fijne oordopjes, maar heb dan ook geen andere draadloze oordopjes gehad. Deze zijn erg goed qua NC en minder voor spraak. Gebruik je ze vooral om te bellen of om muziek te luisteren?
Ik heb overigens Android en geen appel.
NatasjavE schreef:Bagheera_206 schreef:Ik vind het zelf fijne oordopjes, maar heb dan ook geen andere draadloze oordopjes gehad. Deze zijn erg goed qua NC en minder voor spraak. Gebruik je ze vooral om te bellen of om muziek te luisteren?
Ik heb overigens Android en geen appel.
Ik gebruik ze vooral om muziek te luisteren en helemaal niet om te bellen.
Ik heb van mijn werk een iPhone dus vandaar dat ik benieuwd ben of dat goed werkt.
Anders ga ik voor AirPods(pro)
beegee schreef:Ik heb de AirPods Pro en die zijn ideaal. Volgens mij heb ik ze vaker wel in dan niet… Waar ik met andere oortjes toch altijd pijn kreeg aan de binnenkant van mijn oor na lang dragen, heb ik dat met deze absoluut niet. Het geluid is zo goed dat ik regelmatig de oortjes even uit doe omdat ik denk dat iedereen het kan horen. Heb dan echt niet door dat het via de oortjes wordt afgespeeld. Noise cancelling is ideaal en de ruimtelijke audio ook. Nooit meer zonder!
Silvia schreef:Heeft een van jullie ervaring met draadloze oortjes en wisselen tussen een iPhone en computer? Ik word op mijn werk bijvoorbeeld gebeld via Slack en de ene keer wil ik opnemen met mijn telefoon en de andere keer op de computer omdat ik weet dat ik het scherm wil / moet delen. Kan ik gemakkelijk schakelen of moet ik eerst de verbinding verbreken met bijv de iPhone voordat ik via de computer kan bellen?
Silvia schreef:Heeft een van jullie ervaring met draadloze oortjes en wisselen tussen een iPhone en computer? Ik word op mijn werk bijvoorbeeld gebeld via Slack en de ene keer wil ik opnemen met mijn telefoon en de andere keer op de computer omdat ik weet dat ik het scherm wil / moet delen. Kan ik gemakkelijk schakelen of moet ik eerst de verbinding verbreken met bijv de iPhone voordat ik via de computer kan bellen?
linoleum schreef:Silvia schreef:Heeft een van jullie ervaring met draadloze oortjes en wisselen tussen een iPhone en computer? Ik word op mijn werk bijvoorbeeld gebeld via Slack en de ene keer wil ik opnemen met mijn telefoon en de andere keer op de computer omdat ik weet dat ik het scherm wil / moet delen. Kan ik gemakkelijk schakelen of moet ik eerst de verbinding verbreken met bijv de iPhone voordat ik via de computer kan bellen?
Hier zou ik de Jabra zeker niet voor aanraden. Ik ben super tevreden met m’n Jabra’s. Maar sinds 1 januari nieuwe functie met een zakelijke telefoon, en wisselen tussen m’n privé en zakelijke telefoon is echt wel even werkje. Dus ontkoppelen in instellingen en weer koppelen in de app van andere telefoon.
Ik weet dat wel oordopjes bestaan die dit goed kunnen. Maar ik durf je zo geen merken en modellen te noemen.
KarmaChansy schreef:ik heb deze, erg fijn in gebruik!
https://www.bol.com/nl/nl/p/jabra-elite ... oductTitle
edit: zie nu al dat je wat gekocht hebtmisschien heeft iemand anders wat aan mijn post dan
linoleum schreef:Silvia schreef:Heeft een van jullie ervaring met draadloze oortjes en wisselen tussen een iPhone en computer? Ik word op mijn werk bijvoorbeeld gebeld via Slack en de ene keer wil ik opnemen met mijn telefoon en de andere keer op de computer omdat ik weet dat ik het scherm wil / moet delen. Kan ik gemakkelijk schakelen of moet ik eerst de verbinding verbreken met bijv de iPhone voordat ik via de computer kan bellen?
Hier zou ik de Jabra zeker niet voor aanraden. Ik ben super tevreden met m’n Jabra’s. Maar sinds 1 januari nieuwe functie met een zakelijke telefoon, en wisselen tussen m’n privé en zakelijke telefoon is echt wel even werkje. Dus ontkoppelen in instellingen en weer koppelen in de app van andere telefoon.
Ik weet dat wel oordopjes bestaan die dit goed kunnen. Maar ik durf je zo geen merken en modellen te noemen.
linoleum schreef:Ik zocht dat even op omdat ik dat niet kan met m’n Elite 85t. Maar daar moet je dus nog weer een aparte adapter voor hebben die je los moet kopen.
Optie voor als je met je laptop/pc wil koppelen. Niet als je twee telefoons of een telefoon en tablet tegelijk wil koppelen.