Hulp gezocht! Video/editor of foto editor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hulp gezocht! Video/editor of foto editor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 15:36

Hi!

Afgelopen maandagnacht is de werkbus van mijn vriend ingeslagen met een hele flinke stoeptegel. Dinsdagochtend trof mijn vriend zijn bus aan met een hele flinke barst, en de ruit was doormidden dus die moest helaas vervangen worden. Duur grapje!

Vanaf dat moment zijn wij bezig geweest om te kijken of wij onze verdenkingen hard kunnen maken. Onzr superlieve buren hebben een videodeurbel, dus wij weten nu hoe deze auto aan kwam rijden, waar hij stopte, en hoe hij wegreed. Een blok verder in de straat is een bevriend stel van onze buren met eenzelfde soort deurbel. Hierop is nog het meest duidelijk te zien dat de auto net voor hun huis de straat inslaat en stilstaat. Daarna hoor je tip-tip-tip.. voetstappen uit de auto gaan. We gaan vanavond nog eens de straat hierachter langs om te kijken of er meer deurbellen hangen waarop we eventueel informatie kunnen vinden.

Nu zijn wij benieuwd of er iemand is die van dit laatste filmpje wellicht een kenteken kan maken. Helaas lukt het ons niet, maar ik ben er bijna zeker van dat iemand met meer verstand dit wel moet kunnen. Door de weerkaatsing van de deurbellamp in de kentekenverlichting lukt het mij niet..

Wie denkt dat hij of zij er iets mee kan mag mij een pb sturen, dan stuur ik het beeldmateriaal door!

We hebben aangifte gedaan, een PV opgemaakt, de wijkagent is langsgeweest en hij heeft ook al deze informatie van ons. Het helpt ons enorm als wij met een kenteken op de proppen kunnen komen zodat de agent even een visite kan doen en wij onze verdachte ook kunnen afstrepen/aanwijzen.

8nnemiek

Re: Hulp gezocht! Video/editor of foto editor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:05

Als er meer informatie uit de video te halen is dan wil ik best een poging doen. Meestal zijn beveiligingscamera’s slecht van kwaliteit.. weinig pixels en weinig dynamic range. Een uitgebeten wit vlak doordat er een lamp op schijnt bevat bv gewoon geen informatie meer, dus daar is ook niet meer uit te halen. Maar ik kijk graag wat ik kan doen! Kun je het filmpje via Wetransfer naar mn pb inbox sturen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:09

Verstuurd! Ben benieuwd en heel hard aan het duimen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:59

Dat zou toch geweldig zijn als je door middel van deurbellen achter een kenteken kon komen en misschien de dader wel kon pakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:03

Het is net een slechte film, maar dat zou inderdaad geweldig zijn! Weten waarom? Of hopelijk dat de dader de factuur kan betalen.. en misschien voel ik me dan weer veilig in mijn eigen huis :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:10

Ik ben heel benieuwd of dit gelukt is!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 08:32

Ik heb de filmpjes beeldje voor beeldje doorzocht naar iets bruikbaars, maar helaas waren ze allemaal in SD kwaliteit (480p), dus echt heel klein en onmogelijk om er een nummerbord in te kunnen lezen.
Ik ben wel benieuwd of er nog meer filmpjes zijn gevonden die wellicht beter bruikbaar waren!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 11:08

Ach wat jammer, wel super dat je het hebt geprobeerd!