Valentijnsdag en lidl chips

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Valentijnsdag en lidl chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-22 20:06

Hey hey,

Ik heb een beetje een gekke vraag :+

Mijn vriend is echt helemaal gek op deze chips van de Lidl. Het is een soort die snel uitverkocht blijkt te zijn, en de plaatselijke lidl heeft ze dus helaas niet meer op voorraad.

Nu vroeg ik me af of ik een aantal bokkers zo gek kan krijgen om mij aan een hele lading te helpen als verrassing voor Valentijnsdag :+ (als het een paar dagen later is, is dat niet zo erg... We hechten zelf geen speciale waarde aan deze dag in het bijzonder.)

Is misschien een beetje kort dag maar ik kwam er deze week pas achter dat dit echt een van zijn favoriete chips is. _O-

Afbeelding

Uiteraard vergoed ik de prijs en verzendkosten. Daarom wel graag een grotere hoeveelheid, liefst natuurlijk een volle doos :Y) :+

lies_sparkle

Berichten: 6128
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Valentijnsdag en lidl chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 20:23

_/-\o_ :')

Ik doe morgenochtend boodschapjes dus ik zal voor je kijken!

Chita

Berichten: 670
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Valentijnsdag en lidl chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 07:49

Volgens mij zijn deze er alleen tijdens bepaalde weken en niet standaard in het assortiment. Maar dat weet ik niet zeker.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 07:52

Zijn die er niet alleen in de Amerikaanse week? Zoiets dacht ik me te herinneren

viphorse

Berichten: 1509
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 07:52

Chita schreef:
Volgens mij zijn deze er alleen tijdens bepaalde weken en niet standaard in het assortiment. Maar dat weet ik niet zeker.



Wat een leuk idee ts ! Hier ligt niks maar klopt ook want het is dacht ik tijdens de Amerikaanse weken .

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Valentijnsdag en lidl chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-22 08:24

Klopt wat jullie zeggen, vandaar dat ik nu ook pas weet dat hij ze zo lekker vind omdat ze inderdaad in de aanbieding zijn op het moment. Helaas hier dus al uitverkocht.

Daarom mijn oproepje :')