Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-23 21:45

hwn schreef:
Pfff, nadat ik mijn Tinder-profiel verwijderd had, heb ik uit nieuwsgierigheid me aangemeld bij C-Date. Krijg ik bijna uitsluitend reactie van mannen in een relatie. Stuurt er zelfs één een berichtje: "Leuke Valentijn gehad?" Idioot, je ziet toch dat ik single ben.

Nu, ben toch niet op zoek hoor, heb momenteel het libido van een diepvriezer, en ik verwacht niet dat daar snel verandering in zal komen.


Soms denk ik van pff mn leven is te druk en ik ben klaar met al die verwachtingen, dus misschien is juist een man die niks serieus wil of een relatie heeft wel iets. Maar zo werkt dat niet.

En wat je zegt hier staat de diepvries ook aan. Misschien tijd van het jaar? En ik vind mezelf momenteel te zwaar en veel ziek geweest. Dus eerst even aan mezelf werken maar eigenlijk heb ik tinder afgezworen. Maar waar moet je het dan zoeken?

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 23:57

Oh ik ben zo gemeen geweest. Maar ik was er echt even klaar mee

Guy: "Jo, zin om te n**ken?"
Ik: "Ja sure, zin in!! <<) "
Guy: "Is goed, waar moet ik heen?"

*Ik stuur random adres een dorp verderop*

Guy: "Top, ik rijd nu aan vanuit Eindhoven "

40 minuten later (je rijdt er ongeveer 35 min op) was ik unmatched _O-

Oskarrino
Berichten: 814
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 00:13

Pepperrr schreef:
Oh ik ben zo gemeen geweest. Maar ik was er echt even klaar mee

Guy: "Jo, zin om te n**ken?"
Ik: "Ja sure, zin in!! <<) "
Guy: "Is goed, waar moet ik heen?"

*Ik stuur random adres een dorp verderop*

Guy: "Top, ik rijd nu aan vanuit Eindhoven "

40 minuten later (je rijdt er ongeveer 35 min op) was ik unmatched _O-


_/-\o_ _/-\o_ :')


Captain

Berichten: 21412
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 06:01

Wat flauw..

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:02

Pepperrr schreef:
Oh ik ben zo gemeen geweest. Maar ik was er echt even klaar mee

Guy: "Jo, zin om te n**ken?"
Ik: "Ja sure, zin in!! <<) "
Guy: "Is goed, waar moet ik heen?"

*Ik stuur random adres een dorp verderop*

Guy: "Top, ik rijd nu aan vanuit Eindhoven "

40 minuten later (je rijdt er ongeveer 35 min op) was ik unmatched _O-


_/-\o_ held van de dag :D

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:07

Een vals adres opgeven vind ik wel erg flauw met de huidige brandstofprijzen. Eigenlijk erg kinderachtig. Wees dan gewoon een held en zeg dat je geen zin hebt, of ontvriend iemand zelf. Dan ben je pas een held. Nu jaag je iemand op kosten. Ik zou zoiets ook echt niet zien als geintje, zelfs niet als buitenstaander en zelfs niet als het een grote banketstaaf is.

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:11

Als je je als een l*l gedraagt, kun je als een l*l behandeld worden.
Ik heb geleerd dat je als man vrouwen moet behandelen zoals je je moeder of zus zou behandelen. Random zo'n zin naar iemand sturen is kansloos en respectloos.
Hij had ook even verder kunnen vragen....

Suzanne F.

Berichten: 49399
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:13

Wat flauw. En ook niet leuk voor degene wiens adres je gaf. Die had ook ineens een ongewenst iemand aan de deur. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt en dat hij een ander moet zoeken. En als je er echt klaar mee bent, stop dan met Tinder. Je weet dat dit soort opmerkingen daar aan de orde van de dag zijn.

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:27

Haha. Pepperrr heldin :')

En tbf. Ik vind dit wel een mooie stunt. Die gozer is echt te naïef voor woorden... als je al zoiets doet, dan spreek je dat goed af, wissel je nummers uit zodat je weet wie je gaat zien. Dit was gewoon een domme actie van hem.

En de mensen waar hij bij aan de deur stond. Ach. Als die al thuis waren, dan zal de overlast überhaupt wel meegevallen hebben. Want hij zal aangebeld hebben, de deur zal open gedaan zijn, hij zou zien dat niet open gedaan word door wie hij verwacht had. Misschien zou hij nog gevraagt hebben of Pepperrr hier woont, het antwoord was nee. And thats is...

Captain

Berichten: 21412
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:35

Hoezo? Er zijn toch ook vrouwen die hierop reageren en alleen willen ballen? Als dat voor hem werkt waarom niet?

Als je het niet aan staat, ontmatch dan gewoon en ga verder met je leven.

Lolacabana

Berichten: 3361
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:44

Ik moest even spontaan hardop lachen. _O-

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:47

Ik vind het een mooie actie :')

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:48

Haha leuk die verschillende meningen :))

Maar zoals Peelie zegt, als je gelijk erop af gaat ben je wel super naïef. Imo heb je dan ook weinig zelfrespect, het komt echt heel wanhopig over.

Daarnaast, ging het gesprek exact zoals ik beschreef. Geen hoi of hey of iets in die richting. Gelijk de vraag neer knallen of ik even kan batsen. Sorry, maar imo is dat nog respectlozer dan mijn actie. Zo ga je niet met vrouwen om vind ik.

Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd.

Suzanne F.

Berichten: 49399
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:49

Captain schreef:
Hoezo? Er zijn toch ook vrouwen die hierop reageren en alleen willen ballen? Als dat voor hem werkt waarom niet?

Als je het niet aan staat, ontmatch dan gewoon en ga verder met je leven.


Precies. Tinder is ook voor de snelle seksafspraken. Die jongen was daarnaar op zoek. Jij blijkbaar niet, prima. Maar dan hoef je dit niet te doen toch?

Muronia

Berichten: 19642
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 09:53

Mag ik me hier ook melden? Een ruime maand geleden heeft een vriendin me een beetje overgehaald om ook eens een profiel aan te maken op Tinder. Ik ben 4 jaar geleden gescheiden en sindsdien eigenlijk aardig genezen van mannelijk volk, maar goed, wat voor kwaad kan het he? En met mijn inmiddels opgebouwde lijst aan vooral dingen die ik niet/nooit meer wil zou er toch niemand in mijn plaatje passen, dus vooruit. Even uitvogelen hoe het werkt en daar kwamen toch wat matches uit. Zoals verwacht was ik bij de meesten na 3 regels wel klaar. Toch sprong er 1 tussenuit en we raakten in gesprek. Inmiddels zijn we dus een maand verder en van tinder naar whatsapp verhuisd. We hebben dagelijks erg leuk contact, raken niet uitgepraat en hebben best veel raakvlakken, veel gesprekken van algemene onderwerpen tot echt wel diepgaande onderwerpen.. en dat ondanks dat ie niet aan mijn lijstje voldoet _O- . Oftewel.. het klikt van beide kanten echt leuk. We hebben beide wel een druk leven (en kinderen die we er niet meteen in willen betrekken), dus de eerste echte date moet nog komen. Doodeng vind ik het, na 16 jaar niet "op de markt" te zijn geweest, maar ik begin toch wel heel benieuwd naar deze man te worden. Aan de ene kant heb ik er wel vertrouwen in omdat we al best veel over elkaar weten en beide nog steeds interesse hebben, maar aan de andere kant kan het toch ook opeens heel anders zijn als je elkaar ontmoet.

Suzanne F.

Berichten: 49399
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:34

Klinkt leuk Muronia!

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:45

Oei. Muronia. Nareen maand appen nog niet afgesproken. Ik hoop voor jou dat die date er nog van gaak komen. Mijn ervaring is dat als er na 2 weken niet gesproken is over een date plannen, dat dat ook niet meer gaat gebeuren. Ik hoop voor jou dat het uitpakt zoals je wenst.

Berdien

Berichten: 64559
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:52

Als je na twee zinnen in de auto springt met de gedachte om even lekker makkelijk van bil te kunnen gaan ben je wel een beetje een sufferd. En heeeeeel naïef.

Na een maand nog niet op date zijn geweest is dan weer een ander uiterste :)) Het nadeel van zo lang appen zonder af te spreken is dat iemand in het echt zó anders kan zijn dan via de app en dan is de teleurstelling ook zó groot. Ik sprak daarom vrij snel af, zodat ik zeker wist dat degene met wie ik appte in mijn hoofd net zo matchte als in het echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:53

Pepperrr schreef:
Haha leuk die verschillende meningen :))

Maar zoals Peelie zegt, als je gelijk erop af gaat ben je wel super naïef. Imo heb je dan ook weinig zelfrespect, het komt echt heel wanhopig over.

Daarnaast, ging het gesprek exact zoals ik beschreef. Geen hoi of hey of iets in die richting. Gelijk de vraag neer knallen of ik even kan batsen. Sorry, maar imo is dat nog respectlozer dan mijn actie. Zo ga je niet met vrouwen om vind ik.

Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd.


Eens hoor, enorme loser..

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:54

Ik heb happn aangemaakt. Ik kon het gisteravond niet laten om 1 maand premium te pakken. Pff het niveau wat mij liket is tja om te huilen en veel oud en dik en onaantrekkelijk al was het de laatste op aarde.

En toen stuurde iemand mij een berichtje alsof ie mij kende dat ging zo:

Citaat:
Mijn naam! Tof dat ik je hier tref! je bent nog steeds super leuk en knap. Laten we weer kletsen? Hoop je te spreken. Liefs, Koen


Citaat:
Hey,

Je moet even mijn geheugen opfrissen of is dit een tactiek dat iemand terug praat?

Groetjes


Hij:
Citaat:
Nee zeker niet!
Je was ooit bij Lenneke en Lotje en toen was ik samen met Monique.
Vond je fantastisch en ben je nooit vergeten. Klinkt gek, maar de waarheid.


Nou ik vind dit echt creepy en over de top. Je kan zeggen oh leuk maar dit was 7 jaar geleden op een verjaardag van een collega. Echt no way dat ik mezelf dit herinner :+

En nu stuurde hij vanmorgen alweer goedemorgen!!

Hij is niet knap of wat dan ook dus ik laat hem voorbij gaan.

Muronia

Berichten: 19642
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 11:21

We hebben er wel over gepraat hoor, maar van mijn kant is het best plannen omdat mijn dochter bij mij woont (en ik wil haar hier niet meteen in betrekken) en hij heeft nu een hele drukke periode met klussen. Vanaf maart rustiger, dus dan willen we kijken wanneer we iets kunnen plannen. Ik heb ook geen haast. Ik denk niet dat ik zo snel zou afspreken omdat ik toch wel een beetje een goed beeld wil hebben of het iets voor mij zou kunnen zijn. Aan de andere kant kan het natuurlijk wel een teleursrelling zijn, maar ja.

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 12:04

Suzanne F. schreef:
Captain schreef:
Hoezo? Er zijn toch ook vrouwen die hierop reageren en alleen willen ballen? Als dat voor hem werkt waarom niet?

Als je het niet aan staat, ontmatch dan gewoon en ga verder met je leven.


Precies. Tinder is ook voor de snelle seksafspraken. Die jongen was daarnaar op zoek. Jij blijkbaar niet, prima. Maar dan hoef je dit niet te doen toch?
Eens, ik vind het een bijzonder flauwe (re)actie, not done :n

Bullebeest
Berichten: 3243
Geregistreerd: 08-09-10

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 13:31

Oooh Pepperrr geweldig
Jammer dat je zijn gezicht bij dat adres niet hebt kunnen zien. Ik houd ervan _O-

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 13:35

Volgende keer een hidden camera neerzetten, was stiekem ook wel benieuwd :))