Microsoft gift card problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chamion
Huisheks

Microsoft gift card problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-22 00:00

(geen idee of dit topic hier goed staat)

Ik kon tot 2 jaar geleden mijn microsoft tegoed ophogen door de gift card te kopen en dan de code in te wisselen. Echter kan ik dat nu niet meer. Alles is/lijkt geblokkeerd. Via de site zelf kom ik er niet uit en via onze vriend google leek iets te hebben gevonden. Namelijk mijn adres in mijn account was niet gelijk met het adres op de bank (ben 3 jaar geleden verhuist) dit proberen aan te passen, maar duurt even 30 dagen (iets met bepaalde gegevens die ik niet meer wist (kom op, account is al tig jaar oud)

En eerlijk, betwijfel of dit het probleem het is, want een vriendin probeerde een card voor mij te kopen maar ook die kon niet afrekenen op de site zelf. Nu gaf ze als tip aan om het via een andere site te proberen, welke een officieel verkooppunt is. Echter heb ik nu al 2 sites geprobeerd en op beide kan ik wel ideal aangeven en de bank. Maar het doorverwijzen gaat elke keer mis. De wachttijd is verstreken is de foutmelding die ik krijg.

Ik kan naar maar 1 winkel die deze kaart in RL verkoopt. Maar dat is 30 minuten fietsen (enkele reis) dus dat vermijd ik liever :')

Wie weet wel de oplossing? Want mijn 3 favoriete spellen zitten muurvast en kan ik wel even wat tegoed gebruiken om diamanten te kopen :+