Valentijnsgrappen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Valentijnsgrappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-22 15:21

Bokkers, I need your help.

Ik heb een grandioos leuke vriendengroep. Waar van alles wordt uitgehaald. Ik en een vriendin willen zo graag een keer wat uithalen. Nu is iedereen vrijgezel en de jongens zijn daar zeer druk mee :')

We willen graag een grap uithalen op valentijnsdag. Alleen op Google is niet heel veel te vinden.

We dachten eerst aan iedereen een kaart sturen met als afzender : iemand uit de groep. En dan allemaal verschillende. Gewoon om te lachen.
Het probleem alleen: bij 1 meisje ligt het denken we wat gevoelig. (Lees: wil graag een relatie) We willen vooral niet met iemand z'n gevoelens spelen. (Er heeft nl ook iets tussen 2 gespeeld, ligt niet echt gevoelig maar wil niet dat er wel iets niet gewaardeerd wordt). Voor de rest wordt er veel uitgehaald en kan iedereen veel waarderen.

We hadden ook bedacht voor 2 jongens van de groep die vooral heel veel uithalen. We dachten: We sturen die 2 een kaart om af te spreken ergens met als afzender iemand uit de vriendengroep. En dan een roos meenemen oid. En dan staan ze daar beide samen zonder meisje. :') Probleem daarvan is dat ze beide onregelmatig werken en niet hun rooster weten en daarbij ze een stuk uit elkaar wonen dus zou flauw zijn als eentje wel komt opdagen en ander niet.

Iedereen een kaart is misschien nog de beste optie, alleen het probleem is dan ook dat ze echt denken dat wij het zijn, we zijn toch wel een beetje de gekken van de groep, ondanks dat die jongens ook wel gek zijn. Maar de jongens weten dan sowieso dat wij het zijn. :+ Het liefst willen we toch anoniem blijven haha.

Iemand een leuk idee?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 15:30

:')
Ik word hier te oud voor denk ik.

Waarom stuur je niet gewoon een kaart naar allemaal en schrijf je hoeveel je hun vriendschap waardeert en dat je zo met ze kan lachen? Waarom moet er geprankt worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 15:31

Jou idee is denk ik wel echt leuk. Hebben ze beide niet een vrije dag in et weekend? Zondag bijv? Dat je ze in het midden van die 2 laat afspreken?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-22 15:31

Suzanne F. schreef:
:')
Ik word hier te oud voor denk ik.

Waarom stuur je niet gewoon een kaart naar allemaal en schrijf je hoeveel je hun vriendschap waardeert en dat je zo met ze kan lachen? Waarom moet er geprankt worden?

Haha ja normaal ben ik hier ook niet zo van. _O-

Maar vooral de jongens halen elke keer dingen uit. Dus we willen ze gewoon graag een keer goed terugpakken.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-22 15:32

Marije_1997 schreef:
Jou idee is denk ik wel echt leuk. Hebben ze beide niet een vrije dag in et weekend? Zondag bijv? Dat je ze in het midden van die 2 laat afspreken?

Nee beide in de zorg/hulpverlening. Als we achter hun rooster proberen te komen dan weten ze al genoeg denk _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 16:01

Amado7 schreef:
Marije_1997 schreef:

Nee beide in de zorg/hulpverlening. Als we achter hun rooster proberen te komen dan weten ze al genoeg denk _O-

Nah ja je kunt ze privé aanspreken van heeyy wanneer ben je vrij kunnen we es afspreken. En dan bij beide.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 16:01

Ik zou de jongens idd met elkaar een date laten hebben, en dan ze allebei laten denken dat ze met iemand een grap uithalen }>

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 17:10

Maar als ik een kaart krijg met het verzoek om ergens af te spreken reken dan maar dat ik een foto in de vrienden whatsapp gooi.
Niet omdat ik denk dat er een grap uitgehaald wordt. Maar meer van moet je zien wat ik nu heb gekregen. Als ze dat doen in jouw geval dan zegt vriend 2: hey die heb ik ook gehad.

Storm

Re: Valentijnsgrappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:38

Ze wonen een stuk uit elkaar, is dat erg ver? Ik zou zelf not amused zijn als ik weet-ik-hoe-ver moet rijden voor een prank.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 20:45

Hahaha geweldig idee!

Ik ga is voor je nadenken. Jouw idee is al heel leuk.

Maar hier moet je wel op letten idd
daantjuhhh schreef:
Maar als ik een kaart krijg met het verzoek om ergens af te spreken reken dan maar dat ik een foto in de vrienden whatsapp gooi.
Niet omdat ik denk dat er een grap uitgehaald wordt. Maar meer van moet je zien wat ik nu heb gekregen. Als ze dat doen in jouw geval dan zegt vriend 2: hey die heb ik ook gehad.

Amado7

Re: Valentijnsgrappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-22 22:39

Ik denk persoonlijk niet dat ze het er in gooien. En anders is de grap alsnog mislukt, is ook geen ramp. :)

Ze spreken vaak genoeg met een paar af, dus mochten die 2 jongens komen vinden ze het vast niet erg om te rijden voor alsnog een gezellig avondje met z'n tweeën denk ik. Het is ook geen wereldreis. Maar wel een afstandje dat het flauw zou zijn als iemand er heen komt rijden en de ander komt niet opdagen.