[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-24 22:57

Dat is al zulk oud nieuws van de Everest.

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 10:23

Maken de beelden niet minder heftig natuurlijk

Suzanne F.

Berichten: 49223
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 19:36

Nou die brug in Baltimore die instort is ook wel heel heftig. Je ziet de auto’s die erop rijden zo honderden meters naar beneden storten. Wat zullen die mensen bang zijn geweest. Het is 1 van mijn ergste nachtmerries om zo met auto en al naar beneden te storten. Je zal er maar net gereden hebben.

Edit: een groot schip vaart tegen een steunpilaar aan en dan stort de hele brug in. Zijn ook filmpjes van.

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 19:38

Echt he? Wat een horror zeg. Ook voor de mensen op het schip, dat je geen controle meer hebt over dat ding en ziet dat je de brug gaat rammen en er niets tegen kan doen.

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 10:25

Vreselijk wat daar in Baltimore gebeurd is. Ze zijn ook gestopt met zoeken las ik.

Kijken jullie weleens True crimes op TikTok? Ik zat er nu eentje te kijken van een knul van 19 die een dakloze heeft vermoord. Zijn moeder vond het hoofd, verpakt in 2 plastic zakken in een plastic bak, in zijn kamer :oo De horror! Hij vertelt ook in geuren en kleuren tegen de rechercheur hoe hij het gedaan heeft.
Het zijn een aantal delen achter elkaar
https://vm.tiktok.com/ZIJnQwXaw/

SeaSide

Berichten: 2329
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:19

Noisy schreef:
Vreselijk wat daar in Baltimore gebeurd is. Ze zijn ook gestopt met zoeken las ik.

Kijken jullie weleens True crimes op TikTok? Ik zat er nu eentje te kijken van een knul van 19 die een dakloze heeft vermoord. Zijn moeder vond het hoofd, verpakt in 2 plastic zakken in een plastic bak, in zijn kamer :oo De horror! Hij vertelt ook in geuren en kleuren tegen de rechercheur hoe hij het gedaan heeft.
Het zijn een aantal delen achter elkaar
https://vm.tiktok.com/ZIJnQwXaw/


Oef deze heb ik vanmorgen inderdaad ook zitten kijken, zo heftig ook voor die moeder om dat "hoofd" te hebben gevonden.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:31


Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:34


beert
Berichten: 2427
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Zuid Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:47

Suzanne F. schreef:
Nou die brug in Baltimore die instort is ook wel heel heftig. Je ziet de auto’s die erop rijden zo honderden meters naar beneden storten. Wat zullen die mensen bang zijn geweest. Het is 1 van mijn ergste nachtmerries om zo met auto en al naar beneden te storten. Je zal er maar net gereden hebben.

Edit: een groot schip vaart tegen een steunpilaar aan en dan stort de hele brug in. Zijn ook filmpjes van.

Er is nu bekend dat dat wegwerkers waren die in hun auto aan het eten waren. Er waren geen passanten op de brug op dat moment, die zijn net op tijd tegen gehouden door politie.

Twee mensen zijn nog gered, zes worden vermist en zijn niet meer in leven.

Suzanne F.

Berichten: 49223
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 07:31

Ja ik las het. Op zich ook erg natuurlijk. Maar ik begreep inderdaad dat de boot nog een noodsignaal heeft kunnen versturen en daardoor mensen werden tegengehouden om de brug op te gaan. Dat stelt me weer ietsje gerust. Maar arme wegwerkers. Je ziet ze zo naar beneden storten.

Onali

Berichten: 18463
Geregistreerd: 16-03-06

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 07:52

Ik vind de constructie zo raar dat meteen de hele brug in elkaar stort.

Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
"Gelukkig" valt het mee kwa slachtoffers, met gewoon dagelijks verkeer was het dodental absurd hoog geweest.

Suzanne F.

Berichten: 49223
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 08:36

Onali schreef:
Ik vind de constructie zo raar dat meteen de hele brug in elkaar stort.

Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
"Gelukkig" valt het mee kwa slachtoffers, met gewoon dagelijks verkeer was het dodental absurd hoog geweest.


Ik heb hierover gelezen dat de brug in de jaren 70 is gebouwd en dat de schepen inmiddels steeds groter en zwaarder zijn geworden waar die pijlers eigenlijk niet tegen bestand waren. Bij de bouw van nieuwe bruggen worden de pijlers beter beschermd door betondingen eromheen.
Maar dat is vaak zo zo; het gaat goed zolang het goed gaat en tot die tijd wordt er niet ingegrepen. Is met heel veel dingen zo.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 10:09

Ja dat hij ouder is scheelt wel denk ik. Ik denk ook dat de bruggen meer berekend zijn op aanvaren/stoten dan op er volledig stuurloos tegenaan varen, echt heftige beelden... je zal er op rijden.

Babootje

Berichten: 26271
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 13:28

Nachocheese schreef:
Vreemd verhaal met het vermiste jongetje uit Frankrijk..

https://pnws.be/verdwijning-emile-myste ... nde-video/

Lees er sowieso wat wisselde verhalen over, al denk ik dat het lastig blijft omdat het meerendeel van de nieuwsberichten vertaald zal zijn. Maar net zoals het verhaal dat er meerdere bloedhonden naar hem hebben gezocht, zij konden geen spoor vinden. En later hadden de het vermoeden dat hij in een landbouwmachine is gekomen. Mocht dat zijn gebeurd, dan verwacht je toch dat de honden zijn geur opgepikt hadden?


Het jongetje Emile - althans de resten ervan - is gevonden.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1863982 ... t-gevonden

Jolliegirl

Berichten: 32971
Geregistreerd: 18-07-04

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 14:57

Ach jeetje...

haffiefreak

Berichten: 1649
Geregistreerd: 02-05-05

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 15:17

Wat ik me dan afvraag, kan van een lichaampje na 8 maand al alleen botten overblijven? En waar zijn de kleren? :?

Babootje

Berichten: 26271
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 15:53

Ja dat staat er niet bij. Hij is niet ver van de woonplaats van zijn grootouders in Haute Vernet gevonden. Bij toeval door een wandelaar.
Ondanks alle zoektochten die zijn gehouden met speurhonden destijds. De overblijfselen worden nu onderzocht. Staat niet bij of er kleding ook is gevonden, maar dat verwacht ik wel. Hij kan zijn gevallen, iets gebroken hebben, etc. Arm jochie. Voor de nabestaanden hoop ik dat er eindelijk duidelijkheid komt.
https://www.nu.nl/buitenland/6307297/bo ... gle.com%2F

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 16:10

Misschien zijn er ook wel dieren mee bezig geweest, als hij in een bos ofzo lag.

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 18:33

Wellicht wordt ook niet alles vermeld ivm het onderzoek.
Wel "fijn" dat hij iig gevonden is en er hopelijk meer duidelijkheid gaat komen

ista
Berichten: 1134
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 09:35

Alleen zijn schedel en enkele botten zijn gevonden, kleding wordt nog naar gezocht. Ik kan me niet voorstellen dat dit gemist is bij alle zoektochten met speurhonden etc. Het kan ook nu neergelegd zijn of iets.

Suliko

Berichten: 4316
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 18:32

Ik was de documentaire quiet on set aan het kijken, over de wantoestanden bij de televisie shows met kinderen van nickelodeon. Daar hadden ze dus een live show, waarbij er 'dares' werden uitgevoerd. En waar je bij een dare zou verwachten dat iemand er een keus in had, hadden die kinderen helemaal geen keus. Op youtube staan een aantal afleveringen en het is echt zó walgelijk. Als je ook let op de gezichtsuitdrukkingen en houdingen van die kinderen, dan zie je gewoon hoe naar ze zich voelen.

Zo moest er een jongen op de kop met zijn hoofd in een bak vol hondenvoer, een andere jongen werd volledig ingesmeerd met pindakaas en afgelebberd door honden, een meisje moest in een glazen gesloten bak vol met kikkers liggen. Echt zó walgelijk, ik snap gewoon niet hoe iemand dit ooit heeft bedacht als ethisch en verantwoord naar die kinderen toe? En dat dit live op tv is uitgezonden? Wat moeten die kinderen hier een trauma's aan hebben overgehouden.

Dit is eentje die ik echt heftig vond, die arme jongen, je ziet gewoon hoe vreselijk hij zich voelt. In een bad vol met levende wormen die over hem heen worden gegooid, en dan ook echt emmers vol, niet een beetje. :n
https://www.youtube.com/watch?v=vVfsUIVN16s&list=PLzNcW0L96kUfKIElekasAThpP5b9guqpx&index=1

Kom er nu achter dat de jongen van het bovenstaande filmpje, ook degene was die op de kop met zijn hoofd in een bak vol hondenvoer moest... dit staat toch gewoon gelijk aan middeleeuwse martelmethoden?
https://www.youtube.com/watch?v=nDM0dB0GLzE

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 21:08

ista schreef:
Alleen zijn schedel en enkele botten zijn gevonden, kleding wordt nog naar gezocht. Ik kan me niet voorstellen dat dit gemist is bij alle zoektochten met speurhonden etc. Het kan ook nu neergelegd zijn of iets.

Kleding is inmiddels ook gevonden.

http://112vdg.nl/2024/04/02/ook-t-shirt ... XeTNm5zYrE

nicole_floor

Berichten: 3250
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-24 22:08

Suliko schreef:
Ik was de documentaire quiet on set aan het kijken, over de wantoestanden bij de televisie shows met kinderen van nickelodeon. Daar hadden ze dus een live show, waarbij er 'dares' werden uitgevoerd. En waar je bij een dare zou verwachten dat iemand er een keus in had, hadden die kinderen helemaal geen keus. Op youtube staan een aantal afleveringen en het is echt zó walgelijk. Als je ook let op de gezichtsuitdrukkingen en houdingen van die kinderen, dan zie je gewoon hoe naar ze zich voelen.

Zo moest er een jongen op de kop met zijn hoofd in een bak vol hondenvoer, een andere jongen werd volledig ingesmeerd met pindakaas en afgelebberd door honden, een meisje moest in een glazen gesloten bak vol met kikkers liggen. Echt zó walgelijk, ik snap gewoon niet hoe iemand dit ooit heeft bedacht als ethisch en verantwoord naar die kinderen toe? En dat dit live op tv is uitgezonden? Wat moeten die kinderen hier een trauma's aan hebben overgehouden.

Dit is eentje die ik echt heftig vond, die arme jongen, je ziet gewoon hoe vreselijk hij zich voelt. In een bad vol met levende wormen die over hem heen worden gegooid, en dan ook echt emmers vol, niet een beetje. :n
https://www.youtube.com/watch?v=vVfsUIVN16s&list=PLzNcW0L96kUfKIElekasAThpP5b9guqpx&index=1

Kom er nu achter dat de jongen van het bovenstaande filmpje, ook degene was die op de kop met zijn hoofd in een bak vol hondenvoer moest... dit staat toch gewoon gelijk aan middeleeuwse martelmethoden?
https://www.youtube.com/watch?v=nDM0dB0GLzE

Ik zie dat die inmiddels ook in Nederland op discovery+ staat. Binnenkort maar een kijken. Ik keek namelijk vroegen heel veel van deze series op nickelodeon.

Suzanne F.

Berichten: 49223
Geregistreerd: 03-03-01

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 07:33

Ik keek bijna geen Nickelodeon en ken dit ook niet. Waren dit spellen dan ofzo? Waarom werd dit gedaan?
Vroeger bij Telekids had je ook spellen maar daar deed je vrijwillig aan mee. Je wist dat er met taarten werden gegooid en dat er een douche was waar confetti maar ook smurrie uit kon komen.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-24 08:03

Ik ben er gisteren aan begonnen, staat ook op HBO..

Dat persoonlijke schilderij van John Wayne Gacy vond ik echt HEEL bizar..