Normaal ben ik altijd degene die met leuke cadeautjes komt, maar nu kan ik werkelijk niks bedenken.
Even een situatieschets, ik zoek een cadeau voor 2 vrienden welke mij hebben geholpen tot het waarmaken van mijn grootste droom. Dankzij deze 2 geweldige mannen ga ik dinsdag afrijden voor mijn D-rijbewijs en kan ik beginnen met mijn droombaan als buschauffeur.
Maar, wat geef ik als bedankje? Er zijn autobussen van chocola te krijgen, maar echt mooi vind ik die niet, en autodrop dubbeldekkerbussen gaan al naar de 2 rij-instructeurs.
Hebben jullie leuke ideeën? Graag qua kosten onder de 50 euro pp houden.
Ik dacht, eens googlen, en toen kwam ik deze tegen https://www.radbag.nl/vw-bus-koekjesdozen Al weet ik niet of stoere mannen blij worden van zo'n super schattige retro bus met zelfgebakken koekjes
Een bierpakket doet het hier altijd goed, maar dan moeten ze wel bier drinken inderdaad. Beerinabox is een leuke manier om wat aparte biertjes te bestellen.
Of gewoon een zelf samengesteld pakketje met een fles wijn, reep chocolade, worst/kaas of andere lekkere dingen, en een bol.com kadobon erbij?