Icloud mail

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Icloud mail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-22 13:25

Sinds gister doet mijn Icloud Mail het niet meer.

Ik word vol gespamd met bokt berichten, dat er een nieuwe reactie is etc. Dat is mijn eerste vraag: Hoe zet ik dat uit?
Ik verwijder nu altijd die berichten, maar afgelopen dagen ben ik dat vergeten. Dus zat ik met 2000+ mails van bokt in mijn inbox.

Nu heb ik die verwijderd, maar dat ging niet helemaal goed. Als het goed is heb ik gewoon alleen bokt mails verwijderd. Maar opeens zijn letterlijk al mijn andere mails weg. Ze zitten niet in de prullenbak en als ik bijv Postnl opzoek komt er niks.

Gister heb ik toen even uit gelogd. Maar sindsdien kom ik er gewoon niet meer in?! Ik doe mijn wachtwoord en email goed. Druk op volgende, en er gebeurt gewoon helemaal niks?

Ik ben echt een beetje hopeloos. Nu maar met mijn laptop ingelogd op de mail. Maar bijna alles gaat via dat account, dus ik wil het graag terug.

Wat moet ik doen?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:36

Ben je niet gehackt. Als ik me goed herinneren had je een gekke e-mail gehad van een vriend toch? In het ergernissen topic)

Lielle

Re: Icloud mail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 13:39

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-22 13:40

Arethe schreef:
Ben je niet gehackt. Als ik me goed herinneren had je een gekke e-mail gehad van een vriend toch? In het ergernissen topic)

Nee dat was gewoon een docent op mijn schoolmail. Was wel een normale mail, alleen beetje bijzondere woord keuze. Daarnaast had het niet met dit email-adres te maken kunnen hebben

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-22 13:52

Ik zal zo even een filmpje uploaden met wat ik bedoel.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-22 13:54

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 20:03

Als het wel een virus was en je gebruikt voor beide e-mailadressen een computer dan kan dit prima. Ook docenten kunnen een virus openen op hun computer waardoor dit zich verspreid.
Ik weet niet of je het al gedaan hebt maar heb je een goede virus scanner en deze eens laten scannen?
Verder zou ik even je wachtwoorden veranderen, gewoon voor de zekerheid.

Edit: van die e-mail gaat dus niet. Maar van andere belangrijke e-mail etc misschien wel handig om even te doen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-22 21:43

Misschien is je account geblokkeerd omdat je ineens zoveel mail had gekregen?