vergadering DHP paard2002

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 20:48

gaaaf ik heb een uitnodiging gekregen of ik dobnderdag avond naar de vergadering van DHP wil komen. Nu zullen jullie wel denken wat is dat maar DHP Organiseert o.a. Paard 2000.
Ben benieuwd wel een eer dat ik mag helpen brainstormen over een nog beter paard2002....
dus als jullie ideeen hebben die ik kan aandragen?? kom maar op!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:28

eh veeeeeeeel lichteffecten.
enneh standplaatsen goedkoper. pennygehalte omlaag. veel bijzoekers. paar publieks trekkers. enneh natuurijk het tinkerpresentatieteam en lot of lottels

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 11:43

haha kan vragen of ze daar een buget voor hewbben het klonen van lots of lottels....

lichteffecten zal het vragen enne ben bang dat het grootste aantal bezoekers penny kids zijn...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:38

euh waarom nu weer groninger en stinkers Verward daar lopen er al genoeg van Haha! .

Misschien leuk om er een grote wedstrijd aan te koppelen. Daar komen altijd wel mensen op af. Maar misschien ook met grote namen of veel clincs waar je zelf aan mee kan doen. Ook de mensen die niet hoog in de sport rijden *LOL*.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 12:43

Even inhakend op prisca:
een wedstrijd voor de "gewone" ruiters (die dus bij de NBVR, KNF, NKB of NPC rijden), voor groot publiek, das altijd leuk, want dat gebeurt niet zo snel. Tussendoor een show met bekende mensen zodat je veel mensen aantrekt...

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:25

Minder verkoop-stands, meer actieve dingen. Zoals dingen die je kennis prikkelen (prijsvragen?), rondje proberen te zitten met zo'n aussie-zadel enzo, curly-horse aaien, vragen kunnen stellen aan een vakman op gebied van voer, rijden, veterinair, zonder dat die mensen meteen aan een verkoop gebonden zijn. Korte cursusjes beoordelen kwaliteit hooi en/of stro, ik noem maar iets....
ik vind veilingen van spullen en beestjes altijd leuk om bij te wonen. Die semi-aanbiedingen van Divoza c.s. heb ik inmiddels wel eens gezien.
Voor een tas vol folders reis ik niet meer af naar Utrecht, voor mini seminars en een leuke doe-dag wel.
Kleine clinics over rijden, hoefverzorging, stalklimaat, western vind ik leuk. Wil geen voorstelling, wil werkelijk wat leren. En onafhankelijkheid komt de geloofwaardigheid ten goede.....
Misschien iemand die laat zien hoe je tuig poetst, modeshow van echte rijkleding (landenteams outfits?)(dus niet die t-shirten mode), paardendekken modeshow....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:25

betere kwaliteit shows.
Ok, ik doe het niet na, maar in vergelijking met P&K vond ik veel shows op P&R van een erg laag nivo

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:38

pennygehalte MOET omlaag anders kom ik er niet meer. Ik was sowieso niet meer van plan om te komen maar als het wat normaler word dan kom ik nog wel.

En het nivo van de shows meot heel erg omhoog.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 16:11

een grote wedstridj is nou net niet de bedoeling van een beurs. Ook denk ik niet (teminste zou ik persoonlijk niet doen) dat er veel mensen zijn die intree gaan betalen voor een normalen NBVR (dus ook B proefjes) wedstrijd zonder dat het kampioenschappen zijn ookal zijn er dan shows van bekende ruiters tussen.
Vorig jaar hebben ze wel een nationale manegewedstrijd gehad manege's konden zich selecteren en moesten dan een aantal ruiters met manege pony's laten starten in springen/dressuur en een theoriekwis.
ik ben 2 dagen geweest en als er 10 man op de tribune zat was het veel...

Ik print dit topic uit en neem het mee wie weet!
idd kunnen de shows omhoog er mag wel wat meer tineke etc komen

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 23:44

Betere (en meer)shows; die inie-mini ringetjes is nix nmm), strakkere organisatie, ponyritjes weg, Divoza terughalen bij de stands.....