Video deurbel op boerderij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Video deurbel op boerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-22 08:02

Hoi!

Ik ben opzoek naar een videodeurbel die op wat grotere afstand geplaatst kan worden (dus waar WiFi niet of nauwelijks komt). Ons huis staat 30 meter van onze poort af. Ik lees vaak dat een homebase en deurbel met WiFi verbonden moeten zijn. Echter bij onze poort is er niet of nauwelijks WiFi. De homebase van zo'n apparaat staat dus ver van de bel af. Ik wil ook graag een bel zonder abonnement. Las veel goede dingen over Eufy. Iemand hier die mij kan adviseren?

tirzasarah10

Re: Video deurbel op boerderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 08:06

Kan je niet een verklikker nemen? Die gaat binnen piepen als er iemand komt. Wij hadden die maar is kapot gegaan doordat mijn vader de stekker er andersom in duwde...wij zien nl niet als er mensen komen en daardoor is het soms een verrassing wie er op het erf staat. Wij hebben weer 1 verteld om dit dus te voor komen en er is geen wifi voor nodig. Mocht je toch iets op wifi willen even de provider waar je bij zit bellen want je kan een versterker kopen bij zd die er goed op past.

Choiix

Re: Video deurbel op boerderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 09:10

Als je een video deurbel wilt met two way audio en een app, zit je vast aan ofwel een netwerkkabel naar de poort en een PoE-deurbel zoals de Ring Elite (heb je geen abbo voor nodig tenzij je wilt kunnen terugkijken), of je moet gaan zorgen voor goede WiFi in en om het huis. Dan zou je een outdoor wifi punt van bijvoorbeeld Ubiquiti op kunnen hangen. 30 meter is overigens peanuts voor een goed WiFi netwerk, je kan met goede antennes makkelijk 10KM overbruggen als je de andere kant kunt zien.

Dus wil je geen kabel trekken naar de poort zit je vast aan een WiFi deurbel en moet je een WiFi punt extra aanleggen.