Wat doen? Mediamarkt levert niet..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Wat doen? Mediamarkt levert niet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-22 14:53

Hoihoi,

Ik heb 17 December een smartphone en Chrome cast gekocht bij mediamarkt. Deze zou binnen 3 dagen geleverd worden door Trunkrs. Maandag zou dat gebeuren, maar vertraging, dus zou de volgende dag worden. Maar het pakket kwam maar niet en is ook nooit meer gekomen..

Trunkrs heeft ondertussen de zending zelfs geannuleerd, na onderzoek. Het pakket is verdwenen bij hun. Mediamarkt zou vorige week maandag een nieuw pakket sturen, maar dat hebben ze niet gedaan.

MediaMarkt wil niks doen en trunkrs ook niet. Ja, ze hebben onderling contact en we worden van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik wil ondertussen of mijn pakket, of mijn geld.. Maar mediamarkt wil de bestelling niet annuleren, dat kan volgens hun niet.

Wat kan ik nou nog doen? -O-

Rongyos

Re: Wat doen? Mediamarkt levert niet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 15:05

Volgens mij is het zo dat een bedrijf/vervoerder een termijn van 30 dagen heeft om te onderzoeken waar een pakket is als er niet geleverd is.
Onlangs is een bestelling voor mij van een webshop 'kwijtgeraakt'. De webshop was heel coulant en heeft na 10 dagen een nieuwe zending verstuurd.
Wie de MediaMarkt inschakelt voor transport is in principe niet jouw zorg (of in dit geval probleem). De MediaMarkt moet dit oplossen voor je.
Anders even bij Consumentenbond of Consuwijzer kijken?