Brrrr... onweer...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 20:02

Normaal gesproken vind ik onweer niet eng, maar 't gaat nu wel heel flink tekeer hier. Flits...Kaboem!!!! Volgens mij is 't hier ergens ingeslagen, want die klappen zijn echt niet normaal meer. De ruiten trillen hier gewoon bij elke klap...

Brrrrrr....... en ik ben alleen *snif*

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:15

brr eng he. Is het zo erg dan? Ik hoop dat het hier niet zo erg word. Toen fonnie hier was waren we ook alleen thuis en onweerde het ook super hard. En bij elke boem vloog Fonnie me om m'n nek ik lag helemaal open van haar nagels! Extreme duivel Maar ik vind onweer ook super eng hoor.. heel veel sterkte!! Extreme duivel

wenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 20:19

hoi,

bij ons onweert het niet en het regend ook niet.

groetjes sarah

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:06

Jah jakkie dat onweer. T was hier vandaag harstikke dichtbij en dat terwijl ik met miles buiten aan t rijden was Frusty
Weeeeeh onweer, rennen!!!!! HAd ik m rustig kwam er een konijn langs. Weeeeeeeeh konijn, rennen!

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:10

Ik vind onweer ook best wel eng. Een tijdje geleden onweerde het hier ook superhard. Ik durfde toen niet te gaan slapen

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 21:50

Nou Mayo, daar kon je best eens gelijk in hebben, van tegenover de brandweer kan ik melden dat diezelfde brandweer een aantal keren is uitgerukt !

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:38

gestie, ben net een heel eng boek aan het lezen van Dean Koontz over onweer... brrrrr

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 23:02

Had je hier gisteren en vrijdag moeten wezen.... allemachtig wat kan het hier spoken. En vrijdag zaten we door dat onweer zo'n 10 uur zonder stroom. Waarschijnlijk toch ergens ingeslagen...
Als het hier zo tekeer gaat staat altijd het hele huis te trillen Scheve mond\

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 09:24

Eng hè? Ik reed gisterenavond op de A28 richting Utrecht, begint het bij Zeist ineens keihard te plenzen. Ruitenwissers op volle snelheid, thuisgekomen in de stromende regen m'n auto uitgeladen en toen ik binnen was begon het ook nog te onweren. En hard!!! Het stomme was dat er een enorme flits kwam toen ik net m'n fototoestel in m'n handen had om de filmpjes om te wisselen, dacht dat de flits van die camera afging *grin* maar het was 'maar' een bliksemflits... Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 11:10

Spades: Jakkes, Creepy idee.....

Karin: Toch niet BlonTTT??? Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:52

Hmm, hier hebben we al een heeele tijd geen onweer gehad Dromen
Het is hier wel erg geweest eerst! Echt heel de tijd achter elkaar BOEM! FLITS! BOEM! FLITS! BOEM! FLITS! Haha!
En natuurlijk lag ik in bed en kon ik niet meer slapen Boos! (niet omdat ik bang ben hoor, maar door dat ongelofelijke Nagelbijten / Gniffelen< LAWAAI DAT ER VANAF KOMT!!!! *komt er verontwaardigd voor de tweede keer achter dat de schreeywsmiley weg is*

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:59

oei sterkte!!!!
ennuhm hier ook al een heletijd geen onweer gehad!! jip jip Party!!
jee als je alleen thuis bent is het helemaal eng weet ik alles van *slik* Clown