Lampe Berger

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Lampe Berger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-21 21:14

Ik heb voor kerst een Lampe Berger brander gekregen die al heel lang op mijn verlanglijstje stond <3

Ik heb een naturel navulling er bij gekregen zonder parfum, die dus bedoeld is om te mengen met parfum zodat het minder sterk is of gewoon zo te gebruiken zodat het neutraliseert in plaats van parfumeert.
Ik heb ook de Ocean Breeze gekregen, ik vind hem lekker ruiken maar ben ook benieuwd naar andere geuren!

Ik houd zelf heel erg van frisse geurtjes, zoals cotton - linnen, of juist de sandalwood geuren.

Iemand bekend met deze branders en welke geuren zijn favoriet? Op welke website bestellen jullie? :)

Informatie over de Lampe Berger brander

Avalanche

Re: Lampe Berger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:19

Ik ken het niet, maar het klinkt echt heerlijk <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-21 21:20

Ja, dat is ‘t. :))

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:24

Ik heb er toevallig gisteren 1 binnen gekregen. Ivm de lockdown gebruiken we veel de bakplaat op tafel omdat we dat gezellig vinden. Maar die lucht die in je huis blijft hangen is minder grappig.
Dit werkte gisteren echt goed.

Edit. Ik heb bij tuincentrum outlet gekocht. Daar kreeg ik deze week 10% korting en verzending was gratis.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:36

Ik heb er ook eentje gekregen maar ik vind het in praktijk veel te duur. Ik heb 1 x navulling gekocht, een grote fles en daar was ik zo doorheen. Ik denk dat 1 x branden zo 2 euro kost. En dat loopt enorm op.
Mijn favo geur is Paris chic en ik heb het gekocht bij Cookinglife. Maar ik gebruik hem nu eigenlijk niet meer, omdat ik het veel te duur vindt voor wat het doet en vooral hoelang je ermee doet.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:52

Maar je hoeft toch maar een minuut of 20 of zo te laten branden? Ik vind het van verbruik wel meevallen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 21:54

Ja ik heb er ook een!

Mijn favoriete geuren zijn de citrus geuren en de Lolita.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:06

Ik heb hem niet als brander, maar wel als huisluchtje met stokjes en als autoluchtje. Mijn favoriet is Lolita en daarna de Paris Chique. Heerlijk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:24

Suzanne F. schreef:
Ik heb er ook eentje gekregen maar ik vind het in praktijk veel te duur. Ik heb 1 x navulling gekocht, een grote fles en daar was ik zo doorheen. Ik denk dat 1 x branden zo 2 euro kost. En dat loopt enorm op.
Mijn favo geur is Paris chic en ik heb het gekocht bij Cookinglife. Maar ik gebruik hem nu eigenlijk niet meer, omdat ik het veel te duur vindt voor wat het doet en vooral hoelang je ermee doet.

Hoe lang laat je hem branden?

Hier ook fan, al jaren inmiddels! Ga nu een fles op bol bestellen want de winkel van de navulling is nog steeds dicht ;(

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:29

Ik heb er al jaren 1 en het is een geliefd kadootje voor vrienden die een nieuw huis hebben gekocht. :D

Ik pak graag in de zomer bloemen geuren en in de winter kruidig. Hij word regelmatig gebruikt. (Er word binnen gerookt en we hebben een huisdier) en ik denk dat ik zo’n 10 euro ‘verstook’ per maand.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:30

Sure_lee schreef:
Edit. Ik heb bij tuincentrum outlet gekocht. Daar kreeg ik deze week 10% korting en verzending was gratis.

Bedankt voor de tip, zojuist besteld met korting. Nu maar hopen dat we de geur ocean breeze lekker vinden.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-21 22:30

Lukasje schreef:
Maar je hoeft toch maar een minuut of 20 of zo te laten branden? Ik vind het van verbruik wel meevallen.

Ja 30 minuten per 12m2, ik laat hem hier meestal een half uur branden voor het dubbele m2, maar dat is voldoende vind ik. Zeker als je het alleen gebruikt voor kookgeuren. Als je een sterke parfum geur wilt hebben zou ik hem iets langer moeten laten branden.

Ik heb hem nu een keer of 8 aan gehad en ik heb nu 250ml op, het gaat dus inderdaad best wel hard en het is daarin wel prijzig maar ik vind het wel waard. :)

Urbanus schreef:
Suzanne F. schreef:

Hoe lang laat je hem branden?

Hier ook fan, al jaren inmiddels! Ga nu een fles op bol bestellen want de winkel van de navulling is nog steeds dicht ;(

Ja ik zat ook al te kijken op Bol, maar daar zijn de flesjes een liter en ik ken de geurtjes niet dus ik twijfel nog wat…

Ceetje_bokt schreef:
Sure_lee schreef:

Bedankt voor de tip, zojuist besteld met korting. Nu maar hopen dat we de geur ocean breeze lekker vinden.

Ik vind hem erg lekker! <3

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:32

Zorgen dat je de fles niet helemaal vult met vloeistof. Het vervliegt namelijk. Dat is erg zonde natuurlijk.

Ik heb er nu een geur in zitten van een ander merk. Door de lockdown kon ik niet naar het tuincentrum voor een nieuwe fles, maar ik moest bij Primera een pakketje wegbrengen en die wilde me wel een fles verkopen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:33

Ik heb er al jaren een! Standaard heb ik Neutraal er in zitten, af en toe eens eentje met een geurtje. Nu iets met kaneel en sinaasappel, echt zo’n wintergeur <3 En toevallig vandaag een fles amber powder gekocht. Bij de parfumerie hier in de buurt hebben ze een ruime collectie staan en kun je gewoon afhalen als je belt, dus ideaal.

Ik was in ieder geval weer erg blij met het ding na het gourmetten met kerst :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-21 22:33

PSvanLot schreef:
Zorgen dat je de fles niet helemaal vult met vloeistof. Het vervliegt namelijk. Dat is erg zonde natuurlijk.

Ik heb er nu een geur in zitten van een ander merk. Door de lockdown kon ik niet naar het tuincentrum voor een nieuwe fles, maar ik moest bij Primera een pakketje wegbrengen en die wilde me wel een fles verkopen.

Op de verpakking staat inderdaad dat je hem maar voor de helft mag vullen. Ik weet niet precies waarom dat is.

Susanne schreef:
Ik heb er al jaren een! Standaard heb ik Neutraal er in zitten, af en toe eens eentje met een geurtje. Nu iets met kaneel en sinaasappel, echt zo’n wintergeur <3 En toevallig vandaag een fles amber powder gekocht. Bij de parfumerie hier in de buurt hebben ze een ruime collectie staan en kun je gewoon afhalen als je belt, dus ideaal.

Ik was in ieder geval weer erg blij met het ding na het gourmetten met kerst :')

Wij hebben vanavond het gourmet stel aan gehad en dit werkt inderdaad beter dan 3,5 uur de afzuigkap aan :))

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-21 22:35

Giolli schreef:
PSvanLot schreef:

Op de verpakking staat inderdaad dat je hem maar voor de helft mag vullen. Ik weet niet precies waarom dat is.

Ik denk om het vervliegen van de vloeistof. Dat is gewoon zonde.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-21 10:16

Wij hebben er hier ook 1 maar ik vind ook dat hij heel veel vloeistof verbruikt.

Ik maak nu mijn eigen olie met een neutrale basis van een ander merk dan lampe berger en voeg daar greenleaf geurdruppels aan toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 02:31

Laatst waren alle flessen van scent in de aanbieding, dus we hebben nu 5 geuren 750ml ! Ik vind hem ook veel drinken, en mijn lont wordt niet meer zo heet dus ruim je amper wat.. of ik heb hem niet goed dicht gedaan dat kan ook

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 07:51

Wij hebben er ook 1 al jaren eigenlijk en ik doe hem meeste na koken even aan. De luchtjes zijn dan zo weg soms ook overdag maar dat is niet zo vaak ben dan meer van lekkere geurkaars.

In de zomer lekker fris en fruitig voor nu vind ik orange de canelle zo lekker .

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-22 08:08

Ik gebruik hem ook al jaren. Ideaal wanneer je in een appartement woont met een hond die dagelijks zwemt. Zie vieze natte honden lucht is er zo uit. Paris chic is inderdaad ook mijn favoriet.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 13:41

Ik geef deze ff een schop

Ik zou graag een Lampe Berger aanschaffen, liefst een grijze van Starck. Mensen nog tips voor geurtjes?

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 14:03

Siersma schreef:
Ik geef deze ff een schop

Ik zou graag een Lampe Berger aanschaffen, liefst een grijze van Starck. Mensen nog tips voor geurtjes?

Ligt eraan waar je van houd, ik hou van fris, dus linnen, katoen, babypoeder, eucalyptus enz .

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 14:09

Ik hou vooral van kruidig en woody, en voorql zware geuren doen het goed voor mij

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 14:12

Ik heb liever de bloemige geuren, Paris chic is mijn favoriet.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 14:18